پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۷۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
امام جمعه قائمیه خواستار شد
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخبار و اطلاعات بخش بزرگ چنارشاهیجان(قائمیه) با وجود افزون‌بر 50 هزار جمعیت و دارا بودن ظرفیت‌های گوناگون گردشگری، منابع طبیعی، صنایع دستی، باغات و مرکبات، ورزشی و نیروی انسانی کارآمد در رسانه ملی و مطبوعات داخلی کازرون انعکاس داده نمی‌شود.

امام جمعه قائمیه انعکاس اخبار نماز جمعه و دیگر رویدادهای این بخش در رسانه ملی و مطبوعات محلی کازرون را خواستار شد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز دو میلاد امامت و ولایت، ولادت باسعادت حضرت امیرالمؤمنان علی‌بن ابیطالب(ع) و جوادالائمه(ع) در سخنانی اظهار داشت: اخبار و اطلاعات بخش بزرگ چنارشاهیجان(قائمیه) با وجود افزون‌بر 50 هزار جمعیت و دارا بودن ظرفیت‌های گوناگون گردشگری، منابع طبیعی، صنایع دستی، باغات و مرکبات، ورزشی و نیروی انسانی کارآمد در رسانه ملی و مطبوعات داخلی کازرون انعکاس داده نمی‌شود.

وی افزود: امروزه رسانه عامل بسیار مهم در بیان مقاصد و فعالیت‌های انجام یافته و نیز به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان نقش بسزایی به‌عهده دارد.

امام جمعه قائمیه، ایجاد تعامل و برقراری ارتباط با رسانه‌ها را ظرفیتی در اختیار تمام مسئولان عنوان کرد و گفت: مسئولان و حتی شخص امام جمعه با استفاده از این ظرفیت‌ها بهتر می‌تواند در راستای منویات مقام معظم رهبری و تقویت وحدت و همبستگی در جامعه گام بردارد.

عباسی به جایگاه و نقش مهم ائمه جمعه در بعد فرهنگی و عمرانی در هر منطقه اشاره و تصریح کرد: امام جمعه به خاطر داشتن جایگاه مردمی و پشتیبانی از وی به عنوان حلقه اتصال مردم با دستگاه حاکمیتی نقش بسزایی دارد و وظیفه سنگینی را در این راستا عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های محلی و مطبوعات کازرون نباید فعالیت خود را فقط متمرکز مرکز این شهرستان کنند بیان داشت: رسانه‌ها باید دید فراتری داشته باشند و بازتاب نیازهای مردم باشند و عملکرد مسئولان بخش‌ها و روستاهای اطراف مرکز این شهرستان را به گوش همگان برسانند.

امام جمعه قائمیه اظهار امیدواری کرد امسال را که از طرف مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «فرهنگ، اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده رسانه‌های دلسوز داخلی بتوانند در تحقق این شعار به مسئولان کمک کنند.

عباسی در ادامه با اشاره به سرانجام نرسیدن مسکن مهر قائمیه که عملیات اجرایی آن از سال 87 کلید خورده افزود: تعداد بسیاری از مردم این بخش در این پروژه ثبت نام کرده‌اند و در حال حاضر چشم‌انتظار اقدام جدی مسئولان هستند.

وی تصریح کرد: در سفر مقام معظم رهبری در سال 87 به شهرستان کازرون کمک‌هایی به مردم بخش قائمیه شده که این امر از طرف مسئولان این شهرستان و استان فارس هنوز محقق نشده است.

امام جمعه قائمیه، ناشناخته بودن استعدادهای ورزشی و فعالیت‌های هنری و صنایع دستی بخش قائمیه به خاطر انعکاس نیافتن در رسانه ملی و مطبوعات را از مشکلات پیش روی این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: جوانان ورزشکار این بخش در برخی رشته‌های ورزشی در آسیا رتبه نخست را کسب کرده‌اند اما به خاطر انعکاس نیافتن ناشناخته مانده‌اند.

عباسی در پایان از صدا و سیمای مرکز فارس خواست به خاطر ارج گذاشتن به ظرفیت‌های فکری و اعتقادی مردم چنارشاهیجان(قائمیه) و نیز برجسته کردن ظرفیت و توانمندی‌ها و بیان مشکلات این بخش به گوش مسئولان اقدام کند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
1
5
آقای عباسی
از قرار معلوم حضرت عالی هم ... دارید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
3
6
متاسفانه کازرونی های عزیز فقط خودشونو می بینند و بقیه شهرهای تابعه رو کاری ندارند انشاله به امیدی روزی که مسولین کازرون دیدی فراتر از خود شهر کازرون داشته باشند.
هوشمندی
|
UNITED STATES
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
3
5
درود بر امام جمعه دلسوز و مردمی شهر قائمیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
0
0
شما واقعیت گرا نگاه بکن ببین کجای مملکت کسی به فکر دیگری هست
سایروس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
2
0
راست میگه همین چند هفته پیش یه دانشجو اهل قائمیه تویه مسابقات جهانی رباتیک مقام آورد ولی اصلا بازتاب خبری نداشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
0
سلام
اقای عباسی که اینقدر اصرار به بازتاب اخبار محلی چنارشاهیجان دارند باید بگم خب شما خودتون یه رسانه محلی پایگاه تخصصی خبر برای چنار راه بندازید مگه چقدر خرج داره یه چیز فوق حرفه ایی شاید بشه 2 میلیون زیاد زیادش خب این همه بودجه میاد برای ستاد نماز جمعه چنار 2 میلیونشو بدید یه سایت برای ستاد نماز جمعه چنار راه بندازید.چنارشاهیجان ها همشون اماده بخور هست یه چیز باشه چناری هم استفاده کنن خب یه قدمم خودتون ور دارید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳