پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۶۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
به گزارش دریافتی کازرون نما، آزمون ورودی پایه هفتم دبیرستان¬های دوره اول مدارس سمپاد ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 18 اردیبهشت 93 و آزمون ورودی پایه اول دبیرستان های دوره دوم ساعت 9 صبح روز جمعه 19 اردیبهشت ماه 93 برگزار شد.

آزمون ورودي دبيرستانهاي متوسطه دوره اول ودوم مدارس استعدادهای درخشان برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، آزمون ورودی پایه هفتم دبیرستان¬های دوره اول مدارس سمپاد ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 18 اردیبهشت 93  و آزمون ورودی پایه اول دبیرستان های دوره دوم ساعت 9 صبح روز جمعه 19 اردیبهشت ماه 93 برگزار شد.

بنا به این گزارش هر کدام از این آزمون¬ها در دو حوزه پسران و دختران برگزار شد. و مورد بازدید مدیر آموزش و پرورش کازرون، نماینده وزارتخانه و نماینده اداره کل از استان قرار گرفت.

شایان ذکر است در این آزمون که به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می¬شد در حوزه کازرون تعداد 97 دانش¬آموز پسر و 80 دانش¬آموز دختر برای ورود به پایه هفتم این مدارس و همچنین 209 دانش¬آموز پسر و 222 دانش¬آموز دختر برای ورود به پایه اول دبیرستان دوره دوم با هم به رقابت پرداختند.

گفتني است دبیرستان¬های متوسطه دوره دوم استعدادهای درخشان پسران و دختران در کازرون از سال گذشته با همت و پیگیری مدیریت آموزش و پرورش کازرون راه¬اندازی شده که هر کدام برای سال تحصیلی جدید 56 نفر پذیرش دارند. و در حال حاضر شهر کازرون فاقد مدارس سمپاد در پایه هفتم می¬باشد و دانش-آموزان متقاضی شهرهای دیگر را برای ادامه تحصیل خود برگزیده¬اند. و این مدیریت تلاش دارد با ایجاد امکانات و شرایط لازم بتواند دبیرستان¬های دوره اول استعدادهای درخشان هم در کازرون افتتاح نماید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
0
1
لطفا هزینه ثبت نام در مدرسه تیزهوشان چقدر است ؟
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
0
0
دو برابر ظرفیت پذیرش برای سهمیه های مختلف جا رزرو شده است و شانس دانش اموز ازاد و با ضریب هوش بالا برای ورود صفر است.این امتحانات فقط برای دل حکیم ابوالقاسم فردوسی گذاشته می شود - پی مصلحت مجلس اراستند نشستند و گفتند و بر خواستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷