پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

روز شنبه 13/02/93 به مناسبت هفته معلم مراسمی دریکی از دبیرستان های کازرون برگزار شد . در این جلسه حجت الاسلام جوکار مشاور مذهبی آموزشگاه ( طرح روشنا ) مطالبی در باره مقام و منزلت معلم از دیدگاه قرآن مجید و سخنان پیامبر (ص) و ائمه اطهار بیان نمودند.

ایشان بنا به روایات فرمودند که اولین چیزی که روز قیامت سوال می شود نماز می باشد و اولین میزان ، سوال از علم و آگاهی انسان است  .

پیامبر خدا (ص) نیز در باره اهمیت علم وعالم  فرموده اند که هیچ خیری در زندگی نیست مگر برای دوگروه ، اول عالمی که علمش را منتشر و پراکنده می کند و دیگر شنونده ای که خوب گوش می دهد و به علمش عمل می کند .

همچنین پیامبر در سخنی دیگر فرموده اند که با اهل علم و دانش  معاشرت داشتن عبادت است .

امام سجاد (ع) :  خدا به حضرت دانیال (ع) فرمودند که بدترین کس نزد من کسی است که از معلم خود پیروی نکند و او را به دیده تحقیر نگاه کند و احترام او را به جای نیاورد .

پس از سخنان حجت الاسلام و المسلمین جوکار، مقاله ای توسط دانش آموز بسیجی فرزین راسخ در مدح معلم قرائت شد .

همچنین به همین مناسبت،  جناب آقای مرادی به نمایندگی از فرماندار محترم کازرون ، سرهنگ شرفی فرمانده محترم بسیج سپاه کازرون ، دکتر جهانبخشی  نماینده اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس به همراه آقای دیانتی نسب مدیر آموزش و پرورش و آقای حکمت ورع معاون پرورشی آموزش و پرورش  در جمع کارکنان آموزشگاه حاضر شدند و هر کدام مطالبی پیرامون اهمیت علم و معلم بیان کردند .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸