پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۱۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
به گزارش رحمانی خبرنگار کازرون نما، جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و فعالان فرهنگی- اجتماعی – سیاسی شهر نودان در دیداری صمیمانه به طور جداگانه با فرماندار جدید و امام جمعه شهرستان، ضمن بیان مسائل و مشکلات بخش کوهمره نودان و شهر نودان، خواستار پیگیری هر چه سریعتر جهت رفع آن ها شدند.

به گزارش رحمانی خبرنگار کازرون نما، جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و فعالان فرهنگی- اجتماعی – سیاسی شهر نودان در دیداری صمیمانه به طور جداگانه با فرماندار جدید و امام جمعه شهرستان، ضمن بیان مسائل و مشکلات بخش کوهمره نودان و شهر نودان، خواستار پیگیری هر چه سریعتر جهت رفع آن ها شدند.

در ابتدای دیدار با فرماندار، فریدون سیاوشی، رئیس شورای اسلامی شهر نودان ضمن تبریک انتصاب حمیدرضا گرامی به عنوان فرماندار جدید شهرستان به بیان برخی از اولویت ها و مشکلات بخش کوهمره و شهر نودان پرداخت.

پیگیری جهت تکمیل پروژه آبخیزداری کوهمره، تعیین تکلیف پروژه پتروشیمی منطقه، از سرگیری نمایندگی ثبت احوال منطقه، ادامه فعالیت بانک ملی، احداث جاده بین باغات و مزارع کشاورزان، نصب دستگاه دیجیتال تلویزیون جهت جلوگیی از رواج ماهواره ها، تکمیل یادمان شهدای شهر، تأمین نیروی انسانی امور اجتماعی و توانبخشی و تجهیز وسایل رفاهی بهیزیستی شهر، رسیدگی به مشکلات درمانگاه، تغییر وضعیت بانک صادرات نودان از باجه به شعبه، احداث تقاطع در ورودی شهر، احداث جایگاه سوخت بنزین و CNG در محور ورودی شهر، زیرسازی و آسفالت جاده دانشگاه پیام نور، از سرگیری مرکز فنی و حرفه ای و افزایش رشته ها تنها بخشی از مطالبات و خواسته های رئیس شورای شهر نودان به فرماندار جدید بود.

در ادامه حمیدرضا گرامی، فرماندار شهرستان کازرون ضن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان، معتمدین، ریش سفیدان و فعالان فرهنگی- اجتماعی – سیاسی نودان در فرمانداری اظهار داشت: بخش کوهمره و شهر نودان از ظرفیت های بالایی برای پیشرفت برخوردار است.

وی در دامه خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک به نودان سفر خواهم کرد و از نزدیک به مشکلات آن منطقه خواهم پرداخت.

بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در فرمانداری، مسئولین، ریش سفیدان و فعالان فرهنگی- اجتماعی – سیاسی نودان جهت دیدار با حجت الإسلام محمد خرسند، امام جمعه شهرستان کازرون راهی دفتر امام جمعه شدند.

در این دیدار فریدون سیاوشی، رئیس شورای اسلامی شهر نودان با اشاره به فعالیت های فرهنگی شهر نودان گفت: نودان دارای ظرفیت فرهنگی بالایی است و با توجه به مزایای نماز جمعه در بخش، خواهان استقرار امام جمعه هستیم و امیدواریم با پیگیری های امام جمعه محترم، این مهم هر چه زودتر انجام گیرد.

پیگیری در خصوص احداث خانه عالم در محله مسجد مسلم ابن عقیل (ع) و همکاری و مساعدت در انجام فعالیت های فرهنگی شهر مثل جامعه القرآن، از دیگر موضوعاتی بود که سیاوشی بر آن تأکید کرد.

در ادمه حجت الإسلام خرسند امام جمعه کازرون با اشاره به سابقه بخش کوهمره و شهر نودان بیان داشت: بخش کوهمره نودان یکی از بخش های خوب شهرستان کازرون، استان فارس و بلکه کشور به شمار می رود که توانسته نیروهای خوبی برای نظام پرورش دهد.

وی مردم بخش کوهمره و شهر نودان را مردمی متدین، ارزشی و علاقه مند به نظام و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: مردم بخش کوهمره نودان همواره نقش فعال و پویایی در بزنگاههای حساس نظیر دفاع مقدس و انتخابات ها داشته و شهدای ارزشمندی را به انقلاب اهدا نموده اند.

امام جمعه شهرستان کازرون «سلامت و آرامش» و «اتحاد و یکپارچگی مردم» را از جمله مهمترین امتیازهای برخوردار بخش کوهمره نودان قلمداد کرد و بیان داشت: باید قدر این امتیازها را دانست و اجازه نداد طوفان های حوادث و مشکلات به این یکپارچگی آسیب بزند.

خرسند با بیان اینکه افراد داری سلیقه ها و ذائقه های مختلف هستند، خاطرنشان کرد: عامل «ایمان» و «انسجام و وحدت» پایه و شالوده توسعه است و اختلافات فکری را باید پذیرفت.

امام جمعه شهرستان کازرون با اشاره به جاذبه های گردشگردی بخش کوهمره نودان اظهار داشت: می بایست این جاذبه ها با ابزار رسانه به مردم استان معرفی گردد.

وی با اشاره به امکانات موجود و ظرفیت های برجسته بخش کوهمره نودان تصریح کرد: بخش کوهمره نودان یک بخش برخوردار است و چیزی کمتر از بخش مرکزی ندارد.

خرسند در پایان با اشاره به مطالبه به حق اهالی کوهمره مبنی بر استقرار امام جمعه و اقامه نماز جمعه گفت: به طور جدی پیگیر امام جمعه برای بخش کوهمره نودان هستیم و امیدواریم در همین سال 93 تلاش هایمان به نتیجه مطلوب برسد.

ضیافت سفره شام در دفتر امام جمعه، پایان بخش این دیدار بود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
شاکر
|
UNITED STATES
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
2
3
تمام بودجه های بخش کوهمره را در روستای 200 خانواری نودان هزینه کرده اند و بقیه روستاهای این بخش در محرومیت مطلق هستند.باز هم این تمامیت خواهان بدنبال اخذ بودجه به اسم کوهمره برای خودشان هستند. روستای 200 خانواری نودان دارای استخری بدون شناگر، زمین چمن فوتبال بدون 22 بازیکن (دو تیم)، دانشگاه بدون دانشجو و ... است . باز هم بدنبال ایجاد بانک بدون پول، ثبت احوال بدون شناسنامه، جایگاه سوخت بدون ماشین کافی و... هستند.
بسه دیگه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
3
0
ای ول نودانی ها- حق دارید پیشرفت کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
3
0
شاکر جان چرا با عصبانیت نظر می دی؟؟؟
تا اونجا که ما مطلعیم استخر و دانشگاه و استادیوم اونجا پویا است.
خواشاً اظهار نظر هوایی نکن- این بنده خداها هم دوست دارن «شهرشون» بیشتر پیشرفت کنه- شما هم برای دیار خودتون تلاش کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
3
1
ايول مهندس نوذري
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
2
2
واقعا آخر تبعیضه .تمام شهرستان کازرون یک طرف ، نودان هم یک طرف هرچی بودجه است اقای مهندس در زادگاه خودشون هزینه کردن. تا چه حد بی عدالتی .
شاکر
|
UNITED STATES
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
2
2
اظهارات من مستند است و هرکسی تمایل دارد می تواند بیاید و از نزدیک مشاهده کند. گرچه چند ماهی است دور از وطنم اما بیخبر هم نیستم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
شاکر چه خبر از اون ور آب- هر وقت اومدی بیا با هم بریم استادیوم نودان فوتبال بزنیم بعئ هم میریم استخر شنا از کنار دانشگاه هم رد میشیم بیسنم حرف تو راسته یا نه؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
1
0
واقعا نودانیها با انحصار طلبی وخودخواهی تمام فرصتهای اشتغال را در شرکت نفت از 22 روستای کوهمره به ناحق گرفتند و هنوز هم دست از سر روشتاهای کوهمره برنمی دارند
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
1
0
با سلام بخشى از جنگل کوهمره توسط کارخانه گچ اقاى ... در گاوکشک تخریب شده اىن در حالى است که اىشان به دلىل داشتن پول خىلى از مسئولان شهر کازرون را طرف دار خود کرده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
1
0
عنوان خبر رابه صورت زیر تصحیح کنید جلسه نودانی ها برای حل مسکلات نودان نه بخش کوهمره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳