پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
در کازرون صورت گرفت
نخستین دوره مسابقات «تفکر و خلاقیت» بین دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم کازرون با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی علامه دوانی کازرون در حاشیه این مسابقات که با حضور فرماندار و جمعی از فرهنگیان و معاون آموزشی آموزش و پرورش کازرون برگزار شد اظهار داشت:

به گزارش کازرون نما، مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی علامه دوانی کازرون در حاشیه این مسابقات که با حضور فرماندار و جمعی از فرهنگیان و معاون آموزشی آموزش و پرورش کازرون برگزار شد اظهار داشت: این مسابقه به منظور ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت و تقویت تفکر در دانش‌آموزان و عملیاتی کردن یافته‌ها و آموخته‌های علمی و پژوهشی آنان برای نخستین‌بار در این استان در شهرستان کازرون برگزار شد.

امان‌الله فیروزی گفت: مرحله نخست این مسابقه به صورت تئوری میان 70 شرکت‌کننده از مقاطع مختلف تحصیلی دانش‌آموزان این شهرستان در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد که از این تعداد 11 نفر به مرحله نهایی که به صورت عملی اجرا می‌شود راه پیدا کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان در مرحله عملی با نظارت داوران در هشت ایستگاه که هشت سئوال عملی در زمینه تفکر و خلاقیت توسط پژوهش‌سرای دانش‌آموزی این شهرستان طراحی شده باید در زمان تعیین شده بتوانند پاسخگو باشند.

مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی علامه دوانی کازرون راه‌یافتگان مرحله نهایی این دوره از مسابقه را پنج دختر و 6 دانش‌آموز پسر از مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم اعلام کرد و بیان داشت: با نظر قطعی داوران 6 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت‌کننده در این مرحله مسابقه توانستند مقام‌های نخست تا سوم را کسب کنند.

فیروزی افزود: برگزیدگان این رقابت همراه با منتخبان مسابقات علمی پژوهشی دیگر از جمله مسابقه نجات تخم‌مرغ که در فروردین ماه امسال برگزار شد تا پایان اردیبهشت ماه جاری در همایشی تجلیل می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد اینگونه مسابقات که دانش‌آموزان را به تلاش و کوشش و تفکر و خلاقیت سوق می‌دهد با همکاری و مساعدت مسئولان این شهرستان ادامه پیدا کند.

مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی علامه دوانی کازرون در پایان برگزاری مسابقات نجات تخم‌مرغ، شاهنامه‌خوانی، مشاعره و تفکر و خلاقیت و ... را از جمله اقدامات این پژوهش‌سرا با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری اعلام کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴