پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
سرهنگ محسن سروقد شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی شهرستان کازرون از قتل یک جوان در این شهرستان مطلع و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد جوانی 26 ساله که راکب یک دستگاه موتورسیکلت بوده در میدان ˈانقلابˈ شهرستان کازرون توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پرایدمورد هدف گلوله قرار گرفته، مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان ˈولی عصرˈ (عج) این شهرستان منتقل شده است.

این مقام مسوول ادامه داد: پس از انتقال مضروب به بیمارستان، وی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و ماموران برای شناسایی و دستگیری قاتلان وارد عمل شدند.

سرهنگ سروقد با بیان این اینکه ضاربان پس از تیراندازی به سمت این جوان از صحنه متواری شده بودند بیان داشت: دستگیری قاتلان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و ماموران آنها را که دو نفر بودند شناسایی و متوجه شدند در یکی از روستاهای اطراف کازرون مخفی شده اند.

وی اظهار داشت: در کمتر ازسه ساعت پس از وقوع قتل همه متهمان دستگیر و در این خصوص همکاری و همراهی خانواده و بستگان قاتلان در مساعدت برای دستگیری آنان سبب جلوگیری از تبعات احتمالی بعدی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون علت قتل را اختلافات قبلی قاتلان با مقتول عنوان کرد و گفت: در این رابطه فرد دیگری در این خصوص نقش داشته نیز شناسایی، دستگیر و متهمان با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
برچسب ها: محسن سروقد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سایه دیوار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
2
دست های ما کوتاه بود وخرماها بر نخل..مادست های خود را بریدیم وبه سوی خرماها پرتاب کردیم .خرما فراوان بر زمین ریخت.......ولی ما دیگر دست نداشتیم.(تشکر میکنم از جناب سرهگ بهروز کشتکار معاونت بومی ودلسوز که باحضور مستقیم خود در کمترین زمان توانست متهمین را دستگیر وبه مقامات قضایی تحویل دهد.)
راستگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
2
جناب ... شما فقط شدید بلندگو.... طبق معمول جنابعالی ... تشریف داشتید وبی خبر از قضیه وخدایار ویاور جناب سرهنگ کشتکار باش که با حضور مستقیم خود در کمترین زمان متهمین را دستگیر کرد .
سایه دیوار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
0
فرمانده محترم.. زندگی عمل است.این شکر نیست که چای را شیرین می کند بلکه حرکت قاشق چای خوری باعث شیرینی می شود .(تشکر میکنم از معاونت مردمی نیروی انتظامی شهرستان کازرون سرهنگ بهروز کشتکار .و رییس محتم کلانتی محمدی جناب سروان کمال مهبودی)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳