پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
فرمانده مرکز آموزش ۰۷ کازرون:
فرمانده مرکز آموزش۰۷ کازرون گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف با بهره گیری از دانشگاه های برجسته کشور و استفاده از نیروهای بومی صنعت دفاعی کشور را بومی سازی کرده است که این خود دستاوردی بزرگ محسوب می شود.

فرمانده مرکز آموزش۰۷ کازرون گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف با بهره گیری از دانشگاه های برجسته کشور و استفاده از نیروهای بومی صنعت دفاعی کشور را بومی سازی کرده است که این خود دستاوردی بزرگ محسوب می شود.

به گزارش کازرون نما، مراسم گرامیداشت 29 فروردین ماه با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار وفرماندهان نظامی وانتظامی شهرستان کازرون همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

امیر سرتیپ نگهدار عسکری فرمانده مرکز آموزش 07 کازرون در مراسم رژه 29 فروردین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای جنگ تحمیلی و همچنین تبریک فرا رسیدن 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی  اظهار کرد: ارتش با تقدیم 48000 شهید و 254000 جانباز ، آزاده و مفقودالاثر به نظام و انقلاب نمونه  یک ارتش ولایتمدار و فرهیخته در جهان است.

فرمانده مرکز آموزش 07(شهید قنبر ترابی) کازرون گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که در آن ارتش به جای مقابله با مردم و انقلابیون در جهت انقلاب قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به پیام تاریخی امام راحل(ره) درباره نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش افزود : اکنون ارتش در خدمت اسلام است ودر مقاطع حساس همواره نظام جمهوری اسلامی ایران را یاری رسانده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: دستاورد همراهی ارتش وپیوند با انقلاب اسلامی همین توانمندی امروز کشور است ودر سایه ولایت فقیه  امروز نظام جمهوری اسلامی  یکی از مقتدرترین و مستقل ترین  کشورهای دنیا محسوب می شود.

عسکری گفت: ارتش امروز علاوه بر تقویت بنیه های نظامی نیروهای خود به پرورش بُعد معنوی و فرهنگی جوانان این مرز و بوم می پردازد.

وی کارشکنی دشمنان نظام را ناشی از قدرت و یکپارچگی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد وگفت: در سه دهه اخیر در عرصه های مختلف علمی و فناوری دستاوردهای فراوانی برای کشورمان به ارمغان آمده و این روند پرشتاب سبب خشم و نگرانی دشمنان ایران اسلامی شده است.

عسکری گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را مدیون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری  می داند  و در روز 29 فروردین هر سال  نیروهای سه گانه ارتش با آرمان های امام راحل ومقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده وهمبستگی خود را با ملت ابراز می کنند.

فرمانده مرکز آموزش 07 کازرون شناخت موقعیت راهبردی جبهه خودی و توطئه های دشمن را مهم برشمرد و تصریح کرد: در این مسیر تمسک به تعالیم دینی وپیروی از ولایت فقیه  نقشی تعیین کننده وحیاتی ایفا می کند.

امیر  عسکری  گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود را که حفظ و ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی خود بوده  به خوبی انجام داده و در ابعاد مختلف با بهره گیری از دانشگاه های برجسته کشور و استفاده از نیروهای بومی صنعت دفاعی کشور را بومی سازی کرده است که این خود دستاوردی بزرگ محسوب می شود.

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در مراسم رژه 29 فروردین ماه با بیان این که 29 فروردین ماه یاد آور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در سال 58 و تجدید بیعت با آرمان های نظام اسلامی است، اظهار کرد:در زمانی که برخی افراد معاند و منافق سعی در تضعیف و به انحلال کشیدن ارتش را برای اجرای مقاصد شوم خود دنبال می کردند، امام خمینی (ره) با بصیرت وپی بردن به اهداف شوم آن ها با اعلام حمایت قاطعانه خود از ارتش  به عنوان نیروی حراست کننده از میهن اسلامی این روز را روز ارتش نام گذاری کردند.

امام جمعه کازرون گفت: نیروهای ارتش در مقاطع زمانی هشت سال جنگ تحمیلی، مبارزه با گروه های معاند و منافق در نقاط مرزی همواره در حفظ وبقای نظام جمهوری اسلامی کوشا وموثر بوده است.

وی افزود:بعد از 35 سال ارتش جمهوری اسلامی ایران  در همان خط پیروی از ولایت فقیه  وخدمت به نظام گام بر می دارد.

حجت الاسلام خرسند با بیان این که امروز ایران اسلامی دارای ارتشی ولایتمدار ومکتبی است خاطر نشان کرد:در سال  های گذشته ارتش با نوسازی و به کار گیری تکنولوژی های بومی نظامی بارها توانمندی خود  را به نمایش گذاشته است و به لطف خدا شاهد ارتشی پویا و زنده در عرصه نظامی هستیم.

امام جمعه کازرون گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با درک عمیق و صحیح از موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران  مصمم تر ومقتدر تر از گذشته در مسیر  تعالی وعزت ملت ایران گام برمی دارد.

در این مراسم یگان‌های نمونه  پیاده و محمول نیروهای چهارگانه ارتش و سه‌گانه گوشه ‌ای از قابلیت‌ها و توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش در آوردند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا سکندری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
0
0
طرح خوبیست .با تشکر از سرگرد نگهدار عسکری فرمانده گردان 765 تیپ 2 خاش که آن زمان من گروهبان 3 و مرکز پیام ایشان و به فرموده ایشان جهت امتحانات پیش دانشگاهی مرخصی و اکنون در قطب فولاد کشور و خارج از کشور فعالیت دارم . دست مریزاد امیر سرتیب نگهدار عسگری .افتخار باد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳