پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۶۹
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
امام جمعه کازرون:
امام جمعه کازرون با ابراز گلایه از وضعیت پوشش برخی زنان در سطح شهرستان گفت: در شهری که سابقه مذهبی و مبارزاتی دارد متاسفانه شاهد بروز ناهنجار ی ها ی اجتماعی هستیم که البته از کم کاری افراد مسئول در همه سطوح ناشی می شود

به گزارش کازرون‌نما؛ حجت الاسلام محمدخرسند در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت فامه زهرا (س)وهم چنین گرامی داشت روز ارتش با بیان این که توجه به بنیان خانواده وتربیت فرزندان از وظایف اصلی زن در جامعه اسلامی است اظهار کرد: مدیریت داخلی خانواده برعهده زن است ودراین مسیر فاطمه زهرا (س)بهترین الگوی رفتاری برای زنان جامعه است.

امام جمعه کازرون گفت:متاسفانه بر اثر تبلیغات رسانه های غربی وحتی برخی رسانه های داخلی خانه داری وتربیت فرزندان به عنوان محدودیت زنان مطرح می شود.

حجت الاسلام محمد خرسند با بیان این که شریف ترین شغل ووظیفه یک زن تحویل یک انسان کامل ومفید به جامعه است افزود: فرزندانی که به دلایل شغلی مادران خود در اسایشگاه ها ومهد کودک ها پرورش می یابند دچا رنوعی کمبود عاطفی ورفتاری خواهند شد چرا که بهترین محیط برای پرورش روح وجسم هر فرزندی محیط خانواده است.

وی با اشاره به این که اسلام با فعالیت وکار زنان مخالف نیست تاکید کرد:البته باید نوع کار مناسب زن وبه گونهای باشد که به کانون خانواده آسیب وارد نشود.

امام جمعه کازرون شعار غرب مبنی بر تساوی بین زن ومرد را دروغین خواند واظهار کرد:در جامعه غرب از زن به عنوان ابزاری برای تحریک احساسات وفروش کالا استفاده می شود ،زن در جامعه ما نباید تحت تاثیر الگوی غلط غرب شخصیت خود را متزلزل کند.

حجت الاسلام محمد خرسند با بیان این که صلاح و فساد جامعه در گرو تربیت فرزندان توسط زنان جامعه است تصریح کرد: این که برخی بی حجابی را به عنوان نماد کمال وپیشرفت زن مطرح می کنند باطل است واین سبک رفتاری باعث انحراف ونابودی جامعه می شود.

وی افزود: تاکید اسلام بر ضرورت توجه به مسئله حجاب دور ماندن زن از نگاه های آلوده ودست اندازی های منحرفین است رعایت حجاب سبب آسودگی خاطر وحفظ منزلت زنان در جامعه است.

امام جمعه کازرون با ابراز گلایه از وضعیت پوشش برخی زنان در سطح شهرستان گفت: در شهری که سابقه مذهبی و مبارزاتی دارد متاسفانه شاهد بروز ناهنجار ی ها ی اجتماعی هستیم که البته از کم کاری افراد مسئول در همه سطوح ناشی می شود.

وی خطاب به مسئولین مجمع امور صنفی ،نیروی انتظامی ودستگاه قضایی برخورد با هنجار شکنان را خواستار شدوافزود:اختلاط زن ومرد در دستگاه های اداری ،آموزشگا ه ها ،فروشگاه ها وپوشش ناهنجار فروشندگان شایسته جامعه اسلامی وشهرستان کازرون نیست .

حجت الاسلام محمد خرسند عدم توجه به فریضه امر به معروف ونهی از منکر را باعث بروز وترویج ناهنجاری های اجتماعی دانست واظهار کرد: همه اقشار جامعه ، بسیجیان، متدینین ، مراکز علمی وآموزشی بایستی به صورت خودجوش در ترویج فرهنگ حجاب وعفاف در شهرستان تلاش کنند در غیر این صورت هیچ خانواده ای از آسیب های این هجمه فرهنگی مصون نمی ماند.

امام جمعه کازرون توجه به امر ازدواج وپرهیز از تجمل گرایی در ازدواج را ضروری خواند گفت:ازدواج انسان را از دام گناه رهایی می بخشد ونباید مسائلی مانند مهریه های سنگین،جهیزیه های پر زرق وبرق باعث به نعویق افتادن این سنت حسنه شویم.

وی از بالارفتن سن ازدواج میان جوانان ابراز نگرانی کرد وتصریح کرد:برخوردار نبودن از تمکن مالی وبهانه جویی های دیگر نباید مانع از ازدواج جوانان شود بلکه با توکل به لطف الهی جوانان با ازدواج خود را در برابرآسیب های روحی وجسمی بیمه کنند

امام جمعه کازرون با اشاره روز ارتش اظهار کرد:بر اساس اصل 143 قانون اساسی کشور ارتش وظیفه صیانت وحراست از تمامیت ارضی ایران را برعهده دارد وخوشبختانه در سه دهه گذشته شاهد حضور نیروهای ارزشی ومکتبی در ارتش جمهوری اسلامی ایارن بوده ایم.

وی اهدا 4800 شهید وبیش از 200هزار جانباز در راه دفاع از مرز وبوم ایران اسلامی را نشان از تعهد وولایتمداری ارتش خواند افزود: پرونده ارتش افتخار امیز است و نظام ما به دارا بودن چنین نیرویی به خود می بالد.

خطیب جمعه کازرون ازپیگیری مسایل عمرانی شهرستان توسط نماینده شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد وگفت: در جلسه ای با حضور نماینده مجلس وفرماندار کازرون مسایل مربوط به مباحث بهداشت ودرمان ،محور های مواصلاتی ورفع مشکلات اقتصادی شهرستان مطرح وامید است با تعامل هر چه بیشتر شاهد تسریع در رفع این مشکلات در سطح شهرستان کازرون باشیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
فرشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
2
0
به نام خدا.باعرض سلام خدمت امام جماعت کازرون حضرت حجت الاسلام خورسند.دردانشگاه پیام نورکازرون اساتید ودانشجویان حجاب اسلامی رابه طورصحیح انجام نمیدهند مخصوصا اساتید که مدتی هست باوضعیت نامناسب سرکلاس درس حاضرمیشوند وموجبان اعتراض دانشجویان رافراهم کرده اند خواهشمندم ازجناب عالی که به طور جدپیگیر این مسئله مهم باشید
پاسخ ها
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
فرشاد عزيز احسنت بر شما كه واقع گر هستي. ولي برادر گرانقدر بد حجابي و نامساعد بودن وضعيت دانشجو يا استاد اتفاقي نيست كه يك شبه اتفاق بيفته علت اين وضعيت را در كم كاري رئيس و معاون قبلي پيدا كن.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
3
مضمون ای حرف چیست؟ شما خود را مسئول نمیدانید؟ اگر میدانید که خود چه کرده اید؟ اگر خود را مسئول نمیدانید پس چرا... دیده می شود؟؟؟ اتامرون بالمعروف و تنسون انفسکم؟؟؟؟
پاسخ ها
استاد در صحنه
| UNITED STATES |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
البته مسئول بودن هم سلیقه ای و جناحی شده.. روزی صداها به آسمان بود که دانشگاه سلمان فارسی مشکل دارد و باید به وضعیت وخیم!!!! حجاب و عفاف آن رسیدگی کنید.. آی برسید که چنین و چنان البته در زمان ریاست قبلی که... بماند. حال امروز چرا مسئولان ! دیگر دم از مسئولیت خود در رابطه با اوضاع وخیییییممممم!!!! حجاب دانشجویان دختر این دانشگاه نمی زنند متعجب هستیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
اين آيه را چطور ساختي؟
یاحق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
0
1
چرا نظرات رو منتشر نمی کنید . آخه کجای این سایت حرفه ایه؟ کجای این سایت رسالتش انعکاس درد دل های مردم و نظراتشون هست؟ وقتی وابسته هستید اصلا چرا سایت راه می اندازید؟ حداقل اسمشو عوض کنید بزنید صفحه شخصی فلان آقا یا فلان مسئول.... از خدا بترسید...
مدیر پایگاه
با سلام
نظر شما با ويراش منتشر شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
0
3
ببخشید حاج اقا مسئولش کیه؟!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
0
4
چرا دیگر سخن از وضعیت حجاب و عفاف دانشگاه سلمان فارسی به میان نمی آید.. پاسخگو باشید چرا؟ چرا؟ این سکوت معنی دار برای چیست و حمایت از چه کسی؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
2
بفرمایید دین گریزی جوانان ناشی از کم کاری وعملکرد ضعیف چه کسانی است؟
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
1
سلام
نمي گويم به حجاب و عفاف نپردازيد ولي احكام ديگري هم هستند كه اهميت آنها كمتر از حجاب و عفاف نيست بلكه شايدكم رنگ شدن حجاب و عفاف از نپرداختن به اين احكام سرچشمه گرفته باشد جامعه اسلامي بايد همه چيزش اسلامي باشد تا همه احكام متاثر از يكديگر جاي خود را بين
مردم باز كند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
2
حاج آقا! شما وقتي امام جمعه شديد از تهيه نقشه فرهنگي كازرون خبر داديد. بعد از چند سال چه شد اين نقشه فرهنگي؟! فقط به نقشه سياسي پرداختيد.
خادم
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
0
0
در مقابل برخورد سلیقه ای با دانشگاه سلمان سکوت نخواهیم کرد. هنوز فرزندان انقلاب نمرده اند که عده ای بخواهند برای حفظ منافع خود اصول را نادیده بگیرند. آقایان به وضعیت نا بهنجار و بی بندوباری در این دانشگاه رسیدگی کنید و نگذارید مشکل به مقامات بالاتر برسد. بیش از این سکوت ما جایز نیست
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
0
با سلام خدمت حاج آقا خرسند از تذکرات بجای شما تشکر می کنم اما حاج آقا اگه به قدری که به مسائل سیاسی توجه می کنید به مسائل مذهبی که یکی از وظایف اصلی شماست می پرداختید الان وضعیت حجاب شهر ما که هیچ وضعیت خیلی از مسائل فرهنگی شهر بهتر از این بود که هست راستی آموزش و پرورش نقشی در حجاب دختران نداره ؟ یا چون رئیسش ... مورد بازخواست شما قرار نمی گیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
اینها تماما ... است و البته انقدر شور شده که همه فهمیده اند. حجاب دختران زنان کازرون هیچ مشکلی ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳