پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۶۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ اولین نشست کمیته محلی مدیریت تالاب پریشان در سال ۹۳ با ریاست فرماندار و حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس، مهندس سلیمانی مدیر طرح حفاظت از تالابهای ایران، دکتر ولوی معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و مهندس موسوی مشاور مدیر عامل سازمان آب منطقه ای فارس و کلیه اعضاء کمیته در سالن جلسات فرمانداری کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما؛ اولین نشست کمیته محلی مدیریت تالاب پریشان در سال ۹۳ با ریاست فرماندار و حضور آقایان مهندس ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس، مهندس سلیمانی مدیر طرح حفاظت از تالابهای ایران، دکتر ولوی معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و مهندس موسوی مشاور مدیر عامل سازمان آب منطقه ای فارس و  کلیه اعضاء کمیته در سالن جلسات فرمانداری کازرون برگزار شد.

در ابتدای این نشست چگونگی و روند تدوین برنامه مدیریت جامع تالاب پریشان که سندی فرابخشی است و کمیته محلی مدیریت تالاب پریشان و کلیه اقدامات و مصوبات صورت گرفته در این کمیته و زیر کمیته های آن به استماع فرماندار و حاضران رسانده شد.

در ادامه مروری بر مصوبات پیشین کمیته محلی و کمیته استانی صورت گرفت و میزان اجرایی شدن هر کدام بررسی و معضلات و مشکلاتی که باعث عدم اجرا یا تاخیر در اجرای آنها شده است نیز مطرح و برخی راهکارها و پیشنهاد جهت مرتفع شدن آنها از سوی فرماندار ارائه شد.

فرماندار کازرون در این جلسه گفت: یکی از آسیب های جدی در بحث مدیریتی، عدم اقدام بجا و سریع مدیر در اجرای قوانین است و برخی انعطاف های انفعالی و ملاحظات باعث ایجاد معضلات و مشکلات بزرگتر و بیشترخواهد شد.

حمیدرضا گرامی تصریح کرد: با عزم ملی و مدیریت جهادی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم تالاب پریشان را حفظ و احیاء کنیم.

در ادامه برنامه کاری و اقدامات زیر کمیته های کمیته محلی و کلیه اعضاء به منظور حفظ و احیاء تالاب پریشان در سال جاری نیز مطرح و مصوب شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست ضمن تبریک به مناسبت انتصاب آقای گرامی به عنوان فرماندار شهرستان کازرون، با بر شمردن سوابق همکاری ایشان با اداره کل حفاظت محیط زیست فارس ، وی  را به عنوان یکی از حامیان محیط زیست معرفی کرد و همچنین حمایت همه جانبه از اجرای طرح ها و مصوبات کارشناسی شده کمیته محلی  اعلام کرد و همچنین قول مساعد به تامین ۵۰% از هزینه پروژه انتقال آب با لوله از سد نرگسی به تالاب پریشان را داد.

مدیر طرح حفاظت از تالاب های ایران نیز کمیته محلی مدیریت تالاب پریشان را یکی از از منحصر به فرد ترین و موفق ترین فضاهای ایجاد شده به منظور تعامل میان ادارات ، نهادهاو مردم محلی برای حفظ و احیاء  یک عرصه طبیعی در سطح کشور بر شمرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بیکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
1
حالا چه شد کو تصمیم کو مرد اجرا فقطططططططططططططططططططططططططط شعار ول
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
0
1
سلام
درختها و جنگل ها و داشته هاحفظ كنيد احيا پيشكش .
جاوید جاودان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
0
0
خدا را شکر خبر خوشی بعد از دو سال حالا در راه است . منتظریم ببینیم.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
0
0
آقای گرامی با شناخت کاملی که از کازرون و مشکلاتش دارد و نیز با حمایت دکترمحمدصادقی میتواند منشا خیر و برکت برای کازرون باشد. دست به دست هم دهیم میهن خویش کنیم آباد
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
0
هر وقت كاري انجام شد بگيد انجام داديم و پوزشو بديد در غير اينصورت....
سلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
0
1
همه نگاهها به سمت دریاچه پریشان هست غافل از اینکه منطقه تامین آب شرب یعنی بوشیگان کازرون بهره برداری های غیر قانونی از چاه های غیر مجاز سفره های آب زیر زمینی را با بحران مواجه کرده است .... تا فاجعه دیگری همچون پریشان رخ نداده است باید چاره ای اندیشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳