پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱
رقابت قرآنی دانش آموزان پسر شهرستان های غرب استان فارس روز پنجشنبه در بخش خشت و کنارتخته کازرون آغاز شد.

به گزارش کازرون‌نما؛ در این رقابت ها که همزمان با چهار شهر دیگر استان در حال برگزاری است، 600 دانش آموز از 12 منطقه استان فارس حضور دارند.

به گفته غلامحسین پژمان رییس اموزش وپرورش بخش خشت وکمارج، در این دوره از مسابقات، دانش آموزان برگزیده قرآنی از شهرستان های سپیدان، فراشبند، ممسنی، رستم ومناطق جره وبالاده، قائمیه، خشت وکمارج، دشمن زیاری، کوهمره نودان، ماهور میلاتی وعشایر سیار به مدت دو روز با یکدیگر رقابت می کنند.

حجت الاسلام محمدتقی عباسی امام جمعه خشت در سخنانی در آیین گشایش این دوره از مسابقات با بیان اهمیت ونقش ترویج قران در بین جوانان گفت امسال که سال فرهنگ واقتصاد توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و امیدواریم مسوولان فرهنگی بتوانند در سال 93 با تلاش این پیام را در سطح جامعه عملیاتی کنند.

بنا بر اعلام محمد نظری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، شهرهای آباده طشک، جهرم، استهبان، اوزلارستان ، خشت و کمارج کازرون میزبان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی دانش آموزان پسر فارس را برعهده دارند.

بر این اساس، رقابت های قرآنی سه هزار و 350 دانش آموز پسر در هشت رشته قرائت، حفظ، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، اذان و انشای نماز برگزار می شود و برگزیدگان به رقابت هایی نهایی استان جهت اعزام به مسابقات کشوری راه می یابند.
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹