پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۶۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون:
محمدرضا برزویی شامگاه پنج‌شنبه در همایش آتش‌نشانان جنوب کشور در برازجان اظهار داشت: ارتقای جایگاه آتش‌نشانان امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون گفت: تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی‌ها ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا برزویی شامگاه پنج‌شنبه در همایش آتش‌نشانان جنوب کشور در برازجان اظهار داشت: ارتقای جایگاه آتش‌نشانان امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات مورد توجه و تاکید این سازمان است و از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون خاطرنشان کرد: شهری که ایمن نباشد شهری قابل قبول نیست و بخش عمده ایمنی یک شهر نیز به سرعت و توانایی در عملکرد سازمان آتش‌نشانی آن ارتباط دارد.

برزویی بیان کرد: توجه ویژه به موضوع ایمنی در سطح شهرها و تامین ماشین‌آلات و تجهیزات متناسب با شرایط و نیاز شهرها امری است که باید مورد توجه و تاکید باشد.

معاون آتش‌نشانی شهر شیراز نیز گفت: استرس‌ها و فشارهایی که در حین ماموریت و زمانی که هر لحظه یک آتش‌نشان آماده‌باش در محل خدمت خود است باید برای همه مردم ملموس و مفهوم باشد.

ایمان امامی اضافه کرد: ارزش کار آتش‌نشانان زمانی مشخص می‌شود که یک شهروند در زمان حادثه که فرزندش گرفتار حادثه شده و به‌ناچار خودش از محل دور می‌شود، حاضر است همه دارایی خود را بدهد تا فرزندش را نجات دهد و یک آتش‌نشان مجرب در کمترین زمان ممکن به دل حادثه می‌زند و جان یک انسان را نجات می‌دهد.

وی در پایان یادآور شد: حمایت از آتش‌نشانان و تقویت جایگاه این قشر باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و امیدوار هستیم روز به روز این مهم بیشتر مورد توجه باشد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
قلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
1
باسلام لطفايك نامه تهيه شودوازنماينده درخواست شودشهرستان كازرونماشين اتش نشاني ميخواهدوظيفه نماينده رسيدگي به شهرستان مي باشدنه فقط ...مانند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
1
درود بر آتش نشان و فرشتگان نجات بی ادعا
یک آتش نشان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
0
جهت آگاهی شهروندان خوب و عزیز به اطلاع میرساند که در حال حاضر سازمان آتش نشانی با واگذاری یک دستگاه شاسی بنز از طرف شهرداری کازرون و از محل اعتبارات درآمدی سازمان آتش نشانی در حال ساخت یک دستگاه خودرو اطفائ حریق مادر با تانکری به ظرفیت 7000لیتر میباشد که ان شاءالله تا پایان اردیبهشت ماه امسال به ناوگان موتوری سازمان آتش نشانی جهت خدمات رانی به شهروندان آماده بکار میگردد همچنین این سازمان در حال پیگیری تخصیص یک دستاگه سنگین خودرو اطفآئ حریق با همکاری مسوولین از طریق سازمان هرداریهی کشور میباشد.
یک آتش نشان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
0
همچنین این سازمان از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با پیگیری مسولین شهر پیگیری اخذ یک دستگاه خودرو اطفاء حریق سنگین و پیشرفته جهت اضافه شدن به ناوگان موتوری سازمان میباشد. ان شاء الله
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
1
با آرزوی توفیق بیشتر برای آتش نشان در کلیه ماموریتهای محوله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
اذان صبح
۰۴:۴۴:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۳:۳۳
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۱۱
اذان مغرب
۲۰:۰۳:۲۷