پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
فرماندار کازرون تاکید کرد
فرماندار کازرون بر تعامل با اصحاب رسانه، اصلاح نگاه به جلسات، توجه به دولت الکترونیک و مناسبت‌های سال به مدیران اجرایی این شهرستان تاکید کرد. حمیدرضا گرامی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در این مجموعه برای پیشرفت کازرون و ایجاد فرصت نگاه جامعی داریم و از تمام ظرفیت‌ها و افراد متخصص و متعهد استفاده خواهیم کرد.

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در این مجموعه برای پیشرفت کازرون و ایجاد فرصت نگاه جامعی داریم و از تمام ظرفیت‌ها و افراد متخصص و متعهد استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: در مدیریت جهادی کارها باید به صورت کاربردی و عملیاتی بر اساس نگاه جهادی انجام گیرد و مردم را به عنوان محور اصلی قدر بدانیم و در ارائه خدمات تبعیض میان آنان قائل نشویم.

فرماندار کازرون از مدیران و مسئولان اجرایی این شهرستان خواست کارها را بر اساس رفاقت و همدلی و تعامل به پیش ببرند و در راستای نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، با عنوان «فرهنگ، اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» گام بردارند و تنها به چند سخنرانی و تشکیل جلسات اکتفا نکنند.

گرامی در ادامه در اجرای سبک زندگی اسلامی که از مطالبات مقام معظم رهبری است، به مدیران این شهرستان گوشزد کرد و از آنان خواست سرعت در کارها به ویژه حمایت همه‌جانبه از تولید، سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال و نظارت را در سال جاری سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی، تعامل با اصحاب رسانه و مطبوعات، اصلاح نگاه به جلسات، توجه به دولت الکترونیک و مناسبت‌های سال را به مدیران اجرایی شهرستان کازرون تأکید کرد و ابراز داشت: امسال باید تمام اذهان خود را متمرکز چشم‌اندازهای تعریف شده کرده و فقط به پیشرفت و آبادانی این شهرستان فکر کنیم.

فرماندار کازرون در پایان از سفر رسمی استاندار فارس به همراه تنی چند از مدیران کل به شهرستان کازرون در چند روز آینده خبر داد و از مسئولان و مدیران اجرایی این شهرستان خواست آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سیدرضا بازیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
4
0
شما حاضر نیستید به روستا های اطراف کازرون اینترنت بدید, حالا به فکر دولت الکترونیک هستید
واقعا خجالت داره!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
1
0
درود برشما فرماندار خوب و بسیجی کازرون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
1
0
نگاه فرماندار نگاه جامعی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
0
0
فرماندار بسیار فهمیده و با درایت عمل می کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳