پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
روح الله دشمن زیاری جوان ساکن روستای برج سوخته شاپور کازرون در استان فارس 10 کیلومتر را با طناب زدن پیمود که مسوول رکوردگیری ورزشهای تفریحی کشور این کار او را یک رکورد نامید.

به گزارش کازرون نما، مسوول رکوردگیری ورزشهای تفریحی کشور گفت: این جوان در مدت زمان 86 دقیقه و38 ثانیه رکورد سال 93 طناب زنی را به خود اختصاص داد.

هادی رضایی، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این برنامه با قضاوت سه تن از مسوولان رکوردگیری کشور و استان فارس انجام شد که اگر این رکورد امسال شکسته نشود به نام روح الله دشمن زیاری ثبت خواهد شد.

روح الله دشمن زیاری در حاشیه برنامه طناب زنی خود به خبرنگار ایرنا گفت : از چهارسال قبل بطور حرفه ای کار طناب زنی را شروع کردم و در پانزدهم اسفند سال 92آخرین رکورد 100 متر و200 متر را که متعلق به یک امریکایی بود شکستم که برای ثبت در کتاب گینس فرستاده شده است و امروز هم با این ثبت رکورد بهتری بدست آوردم.


منبع: ایرنا
برچسب ها: رکورد،طناب زنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴