پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

دانشگاه پیام نور کازرون میزبان 150 مسافر نوروزی بود

ستاد اسکان دانشگاه پیام نور کازرون در تعطیلات عید نوروز همچون سنوات گذشته میزبان بالغ بر150 نفر از همکاران و اساتید مراکز و واحدهای پیام نورکشور بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، ستاد اسکان این دانشگاه از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین پذیرای مهمانان نوروزی از مراکز پیام نور کشور بود. گفتنی است تمهیدات لازم جهت اسکان رفاهی و آسایشی برای این عزیزان در نظر گرفته شده بودو کلاس‌های دانشگاه از هفته‌ی آخر اسفندماه برای اسکان مهمانان نوروزی به تخت، تلویزیون، یخچال و ... مجهز ‌شده بود. شایان ذکر است شهر کازرون در بخش غربی استان فارس با تاریخی کهن، دارای آثار باستانی و تاریخی فراوان به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند.

طرح راهنمای مسافرین نوروزی با همکاری کانون دانشجویی هلال احمر پیام نور کازرون

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نورکازرون در طرح راهنمای مسافرین نوروزی مشارکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، در این طرح داوطلبان کانون هلال احمر، آموزش های لازم در خصوص حفظ فرهنگ مهمان نوازی و آداب معاشرت با مسافران و گردشگران و ارائه اطلاعات در مورد جاذبه و مکان های گردشگری را طی نموده اند. همچنین در این طرح پیام های امدادی و ایمنی و توزیع بروشور و نقشه در خصوص ایجاد امنیت روانی و تامین آرامش و آسایش به مسافران نوروزی اهداء شد.

شایان ذکر است طرح ملی راهنمای مسافرین نوروزی از 25 اسفندماه آغاز و تا 14 فروردین ماه همزمان با سایر کشور در شهرستان کازرون نیز برگزار شد.

اعزام دانشجویان دانشگاه پیام نور کازرون به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

دانشجویان دانشگاه پیام نورکازرون به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، دانشجویان در این دوره از اردوهای زیارتی به مناطق عملیاتی فتح‌المبین، فکه، دهلاویه، هویزه، طلائیه، عملیات رمضان، شلمچه، اروند و ... شرفیاب شدند. از برنامه‌های دیگر کاروان‌ برگزاری ادعیه و زیارات عهد، ندیه، کمیل، عاشورا و همچنین روایت‌گری و خاطره‌گویی توسط راویان و رزمندگان دفاع مقدس، پخش فیلم‌های مستند در مورد دفاع مقدس و شهدا و... بود. شایان ذکر است 80 دانشجو از دانشگاه پیام نور کازرون در اردوی راهیان نور شرکت نمودند.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با همکاری دانشجویان دانشگاه پیام نور کازرون

نمایشگاه صنایع دستی با همکاری دانشجویان دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، با توجه به ظرفیت‌های کازرون در تعدد آثار و جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مجموعه‌ای از صنایع دستی این شهرستان، برای معرفی در معرض دید عموم گردشگران گذاشته شد.

گفتنی است در راستای معرفی این شهرستان به گردشگران نوروزی، تصاویر جالب و متنوعی از صنایع دستی و سایر جاذبه‌های تاریخی، طبیعی کازرون به نمایش درآمده بود.

برگزاری گردهمایی لحظاتی تا زیارت در دانشگاه پیام نور کازرون

برگزاری گرهمایی لحظاتی تا زیارت در دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، به مناسبت ایجاد آمادگی در خواهران اعزامی راهیان نور، برنامه محفل شهدایی با روایتگری و روضه خوانی شهدایی توسط حاج آقا مجتبی شفیعی و در ادامه توجیه اردویی توسط مسئول تشکل بسیج دانشجویی برگزار شد که با استقبال پرشور دانشجویان قرار گرفت.

انتشار ویژه نامه شهدای هسته ای در دانشگاه پیام نور کازرون

ویژه نامه شهدای هسته ای در دانشگاه پیام نور کازرون منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، بمناسبت روز ملی فناوری هسته ای ویژه نامه شهدای هسته ای در دانشگاه پیام نور کازرون منتشر شد. این ویژه نامه گزیده بیانات مقام معظم رهبری پیرامون ترور دانشمندان ایرانی بوده است که این بیانات در چند سال اخیر و در پی شهادت دانشمندان شهید آقایان علی محمدی، شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن بیان شده است.

بازدید جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور کازرون از زندان

جمعی از دانشگاهیان پیام نورکازرون از زندان این شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، دراین بازدید محمود گندمکار رئیس زندان کازرون ضمن خیرمقدم خدمت دانشجویان و اساتید پیرامون مسائل اجتماعی زندان مطالبی را بیان نمود. در ادامه ضمن اشاره به روند کلی پیگیری امور در زندان، شیوهای اصلاح گروه آسیب پذیر و مقابله با آن را توضیح داد. رئیس زندان کازرون از پژوهشگران دانشگاه جهت همکاری در رفع معضلات زندان و نوشتن پایان نامه و مقالات در این زمینه دعوت به همکاری نمود.

گندمکار ضمن به معرض گذاشتن تصاویری از فعالیت های صورت گرفته در یکسال گذشته خاطرنشان کرد: در واقع زندان همان ندامتگاه است که راه برای ادامه تحصیل زندانیان باز است و اعلام نمود ما از این موضوع حمایت می نمائیم.

لازم به ذکر است در این بازدید، دانشجویان ضمن مصاحبه با تعدادی از زندانیان، از قسمت های مختلف زندان از جمله قسمت های فرهنگی،کتابخانه، نمازخانه، کارگاه صنایع دستی، بهیاری و اجرای تئاتر توسط زندانیان آشنا شدند.

در پایان پس از بازدید، رئیس زندان به سوال های دانشجویان پاسخ داد.

برگزاری کارگاه مدیریت استرس در دانشگاه پیام نور کازرون

کارگاه مدیریت استرس در دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، در این کارگاه خانم نادری استاد دانشگاه در خصوص منابع استرس، پیامدهای استرس در زندگی فردی و اجتماعی، شیوه های درست و نادرست مقابله با استرس، تهیه جدول روزانه و هفتگی برنامه زمانبندی فعالیت های زندگی مطالبی را بیان نمود.

گفتنی است این کارگاه در جهت ارتقای سطح آگاهی و دانش و مهارت دانشگاهیان و به منظور ارتقای سطح سلامت روانی و آموزشهای لازم در زمان کنترل استرس در هنگام بروز مشکلات برگزار شد.

برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دانشگاه پیام نور کازرون

مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، بمناسبت ایام فاطمیه مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با مداحی سیدعلیرضا کشاورز و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج حسن یاسین راد محقق و پژو هشگر شیعه شناسی اعزامی از قم در دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد. یاسین راد با اشاره به اینکه لحظه لحظه زندگانی پر خیر و برکت آن حضرت الگوی مناسبی برای زنان عالم است، افزود: ترویج حجاب و صیانت از کرامت انسانی زنان از پیام‌های الگوی رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) است که باید زنان مسلمان به ویژه جامعه زنان به آن توجه خاصی داشته باشند. وی افزود: در جامعه امروز که تمام زنان هر کدام به نحوی در جامعه مشغول به کار و فعالیت هستند، جامعه زنان با حفظ ارزش‌ها به فعالیت‌های خود ادامه دهند تا حرمت و کرامت زن در جامعه حفظ شود.

این استاد حوزه تحکیم بنیان خانواده ها و کاهش و از بین بردن آسیب های اجتماعی را در گرو همت و تلاش بانوان برشمرد و همگان را به تأسی از سیره ائمه اطهار(ع) به عنوان تنها راه نجات بشریت دعوت نمود.

منبع: دانشجو نیوز
برچسب ها: پیام نور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳