پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۱۵۴۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
امام جمعه کازرون:
در این راستا مکاتباتی که از سوی امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار این شهر به ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهی کل سپاه صورت گرفته بیانگر این بوده که آنان موافق تعطیلی نیستند اما برخی افراد هنوز تعطیلی آن را هم‌چنان دنبال می‌کنند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامی‌داشت سالروز وفات ام‌البنین مادر حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) در سخنانی به فرمایشات مقام معظم رهبری در20 فروردین ماه سالروز ملی انرژی هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: معظم‌له مهمترین دستاوردهای انرژی هسته‌ای را تقویت روحیه خودباوری ملت ایران و شعار «ما می‌توانیم» ارزیابی و فرمودند مذاکرات هسته‌ای شکستن فضای جبهه استکباری علیه ایران بود که چهره کشورمان را در اذهان عمومی غیرقابل انعطاف نشان داده بودند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکرات هیچ‌گاه فعالیت جمهوری اسلامی را در زمینه تحقیق و پژوهش هسته‌ای متوقف نخواهد کرد گفت: تمام مسئولان به ویژه تیم مذاکره‌کننده وزارت خارجه باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته باشد و آن را مد نظر قرار دهد.

امام جمعه کازرون به قطعنامه بی‌شرمانه پارلمان اتحادیه اروپا علیه ایران اشاره کرد و ابراز داشت: در این قطعنامه اروپا و آمریکا آشکارا نشان دادند که مشکلشان مسائل هسته‌ای، موشکی و حتی حقوق بشر نیست بلکه به دنبال آن هستند که ملت ایران را از اسلام و اهل بیت(ع) جدا کنند که کور خوانده‌اند.

خرسند تصریح کرد: بسیار خنده‌دار است پارلمانی که با شرکت 40 درصدی مردم در انتخابات توانسته است تشکیل شود به خود اجازه می‌دهد انتخابات 73 درصدی و یا 80 درصدی ملت ایران در انتخابات اخیر را زیر سئوال ببرد و آن را دموکراتیک نخواند.

وی افزود: آنان از ملت انقلابی و سرافراز ایران اسلامی می‌خواهند که از اسلام و استقلال، آزادی و حاکمیت ملی خود دست بکشند و به دوران طاغوت و یا بدتر از آن برگردند.

خطیب نماز جمعه کازرون به بحث داغ امروزه داخلی کشور اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: یارانه هم‌چنان که از اسمش پیدا است کمک دولت به خانواده‌های ضعیف و محرومان جامعه و اقشار کم‌درآمد بوده گرچه روند اجرای آن از آغاز اشتباه بود و به طور یکسان حتی آنانی که درآمد چند میلیونی داشتند پرداخت شد.

خرسند گفت: امروزه دولت در پی اصلاح این امور گام برداشته بنابراین اقشار پردرآمد جامعه باید با انصراف خود از دریافت یارانه اجازه دستگیری بیشتر دولت از اقشار ضعیف و محروم جامعه و نیز کمک به زیرساخت‌های بهداشت و درمان، ارتقای آموزش و پرورش و آموزش عالی را بدهند.

وی تصریح کرد: دولت باید به نظر مردم احترام بگذارد و در زندگی و مسائل مالی و بانکی مردم ورود پیدا نکند و از آن طرف مردم نیز دولت را همراهی کنند تا به سرانجام مطلوبی در امر یارانه برسد.

امام جمعه کازرون در بخش دیگر سخنان خود بر تعیین و تکلیف پادگان آموزشی امام رضا(ع) سپاه کازرون تأکید کرد و گفت: این مرکز آموزشی سابقه دیرینه و درخشانی در آموزش نیروهای سپاه و هم‌چنین طراحی رژه رزمی جدید سپاه داشته و قابل قبول نیست که به بهانه کاهش جمعیت به تعطیلی کشانده شود.

خرسند اضافه کرد: در این راستا مکاتباتی که از سوی امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار این شهر به ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهی کل سپاه صورت گرفته بیانگر این بوده که آنان موافق تعطیلی نیستند اما برخی افراد هنوز تعطیلی آن را هم‌چنان دنبال می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد مسئولان نسبت به این مسئله مهم که حساسیت مردم و بسیجیان این شهر را در پی داشته و مردم در دوران دفاع مقدس، خاطراتی از آن دارند دقت لازم را داشته باشند و به هر شکل ممکن که صلاح بدانند از ادامه کار این پادگان ممانعت نکنند.

امام جمعه کازرون در پایان انتصاب فرماندار جدید این شهرستان را تبریک گفت و از خدمات فرماندار پیشین کازرون تقدیر کرد.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
7
جناب خرسند
يك بار متن قطعنامه اتحاديه اروپا را بخوانيد
در اين قطعنامه حرفهاي غلط و اشتباهي زده شده است ولي حرفهاي درستي هم در آن وجود دارد.
البته آنها صلاحيت اظهارنظر درباره ما ندارند اما حرفهاي حق را بايد پذيرفت.
مثلا درباره انتخابات ايران در اين قطعنامه ابتدا به اشكالات انتخابات رياست جمهوري گذشته اشاره شده است (مثل رد صلاحيتهاي جناحي كه حتي به هاشمي هم رحم نكردند) خب اين يك حرف حقي است. بعد علي رغم اين مشكلات اتفاقا از انتخاب آقاي روحاني استقبال كرده.
فقط ... نخوانيد. اصل ماجرا را هم بخوانيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
1
مطلع شدن از حساب بانکی افراد، حق و اختیار دولت است
http://www.alef.ir/vdchminim23nikd.tft2.html?222455
از چه ... هستيد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
2
1
تعجبم شما که در جریان فرماندار مردم را ... چگونه برای مردم سخنرانی می کنید.
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
0
سلام.
حاج اقافك نكنين فقط شمابه متن بيانيه صادرشده دسترسي دارين.فضاي مجازي واينترنت وغيره دسترسي به اطلاعات روبراهمه ميسركرده.درباره حقوق اساسي مردم وغيره هم حرف زده بهتره به حق وحقوق مردم احترام گذاشته بشه.مردم ظلم وستم وبيعدالتي روبرنميتابندوحق وحقوق انساني خودشون روميخواهند.شمااون بيانيه روخلاصه كردين توهم جنس بازي وقاچاق درصورتي كه اون بيانيه خيلي چيزهاتوش هست وبااين دوموضوع كه مطرح كردين نميتونين ... كنين.بعدايه موضوع ديگه ميخواستم بگم واون اينكه شماامام جمعه ونماينده رهبري درشهرستان هستين بهتره ... وهمه جناح هاروبه يك ديدببينين.كاري نكنين كه مسوولين چاپلوس شن ودوربعضيابگردن.حاج اقااين حكومت اسلامي كه تشكيل شده درايران قرارنيست مثلابعدازچندين سال جاي خودش روبه حكومتي ديگه بده پس فقط به ... نينديشين اينده نگرباشين.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
1
2
چهره امام جمعه شهرستان باید معنوی باشه تا سیاسی مردم از امام جمعه توقع پدری دارن نه ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
0
1
آقای خرسند به جای پیگیری تعطیلی پادگان امام رضا(ع) ، اگه ... کمی هم تعطیلی کارخانجات و کارگاههای تولیدی و شرکتها ورشکسته باش .اگه پادگان امام رضا(ع) تعطیل شده نیروهاش که بیکار نشدن ،حقوقشون هم قطع نشده ولی چند نفر در این چند سال با تعطیلی کارخانجات و شرکتها بیکار و بی پول شدن اونوقت شما و دیگر مسئولین ...؟؟؟اصلا ...؟اگه هم ... پس یه کم انتقال آب کازرون به بوشهر هم پیگیری کن تا کمی وضعیت شهرستان عقب مانده ما سر و سامون بگیره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
0
امام جمعه در راس همه امورات کشور است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
0
آفرینا به امام جمعه....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸