پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
به گزارش کازرون نما به نقل از عرش نیوز:حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی در کازرون افزود: جمهوری اسلامی ایران یک حرکت قدرتمند مبتنی بر اراده ملتهای مسلمان برای دفاع از منافع ملت مسلمان منطقه در رویا روئی با زیاده خواهی های امریکا و نظام سلطه تعریف شده است .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت :با رصد تحولات اخیر در خاورمیانه به خوبی می توان فهمید که معادلات جهانی به نفع جمهوری اسلامی در حال تغییر است.

به گزارش کازرون نما به نقل از عرش نیوز:حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی در کازرون افزود: جمهوری اسلامی ایران یک حرکت قدرتمند مبتنی بر اراده ملتهای مسلمان برای دفاع از منافع ملت مسلمان منطقه در رویا روئی با زیاده خواهی های امریکا و نظام سلطه تعریف شده است .

وی با بیان اینکه این تعریف در 35 سال گذشته نهادینه شده است ادامه داد: امروز به خوبی می بینیم که در سایه انقلاب اسلامی نقشه سیاسی خاورمیانه تغییر کرده است .

وی گفت: اقتدار و ایستادگی ملت ایران در برهه های مختلف به خوبی نشان داده است که سیاست مداران امریکا قدرت تقابل نظامی با جمهوری اسلامی را ندارند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با دانش و نوآوری علمی و قدرت نظامی انسجام و وحدت ملی و وضعیت سیاسی بود که ملت ما یکی از قله های عظمت و عزت را در 24 خرداد 92 خلق کرده و جایگاه نظام جمهوری اسلامی را در یک موقعیت تثبیت شده برتر قرار دادند.

ابوترابی افزود: امروز راه عظمت و دستیابی به اقتدار برتر ، تداوم خط روشن و شفافی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار و عمود خیمه او است .

وی ادامه داد: امروز برخلاف سال 57 و دهه های 60 و70 ملت غیور فلسطین؛ ملت پیروز لبنان ،ملت قدرتمند عراق و دیگر ملت های مسلمان منطقه با تاسی گرفتن از انقلاب اسلامی در کنار شما ملت بزرگ ایران قرار دارند.

حجت الاسلام ابوترابی گفت: مساله اصلی امروز نظام تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی است و آن قدرتی که درآمدش صرفا از محل فروش نفت نباشد بلکه بر زنجیره تولید کالا و ذخائر خام با ارزش تولید تکیه داشته باشد.

وی بیان کرد: قدرت اقتصادی یعنی اینکه بالاترین سطح تولید کالا با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را صادر کنیم .

نایب رئیس مجلس افزود : برای ملت اسلامی ما زیبنده نیست که نفت خام و سنگ آهن بفروشیم و کالا با ارزش افزوده وارد ایران کنیم چرا که این کار مربوط به رژیم گذشته بود.

وی ادامه داد:  قوای سه گانه باید از بد اخلاقی های سیاسی و نقدهای بر مبنای هوا و هوس پرهیز کرده و با حرکت در مسیر عقلانیت و فهم سیاسی جبهه مقتدر وحدت را استحکام ببخشیم.

حجت الاسلام ابوترابی گفت : باید دولت و مجلس در کنار هم نقاط قوت را مستحکم کرده و ضمن شناسایی نقاط ضعف، با تعامل و همدلی و منطق اخلاقی، علمی و سیاسی به رفع خلاها همت گمارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳