پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

دانشگاه پيام نور كازرون ميزبان 150 مسافر نوروزي بود

ستاد اسكان دانشگاه پيام نور كازرون در تعطيلات عيد نوروز همچون سنوات گذشته ميزبان بالغ بر150 نفر از همكاران و اساتيد مراكز و واحدهاي پيام نوركشور بود.

به گزارش دریافتی كازرون نما، ستاد اسكان اين دانشگاه از تاريخ 28 اسفند لغايت 13 فروردين پذيراي مهمانان نوروزي از مراكز پيام نور كشور بود. گفتني است تمهيدات لازم جهت اسكان رفاهي و آسايشي براي اين عزيزان در نظر گرفته شده بودو كلاس‌هاي دانشگاه از هفته‌ي آخر اسفندماه براي اسكان مهمانان نوروزي به تخت، تلويزيون، يخچال و ... مجهز ‌شده بود. شايان ذكر است شهر كازرون در بخش غربي استان فارس با تاريخي كهن، داراي آثار باستاني و تاريخي فراوان به سبب جاذبه‌هاي تاريخي، فرهنگي، مذهبي و طبيعي همواره گردشگران بسياري را به سوي خود فرا مي‌خواند.

 

طرح راهنماي مسافرين نوروزي با همكاري كانون دانشجويي هلال احمر پيام نور كازرون

كانون دانشجويي هلال احمر دانشگاه پيام نوركازرون در طرح راهنماي مسافرين نوروزي مشاركت نمودند.

به گزارش دریافتی كازرون نما، در اين طرح داوطلبان كانون هلال احمر، آموزش هاي لازم در خصوص حفظ فرهنگ مهمان نوازي و آداب معاشرت با مسافران و گردشگران و ارائه اطلاعات در مورد جاذبه و مكان هاي گردشگري را طي نموده اند. همچنين در اين طرح پيام هاي امدادي و ايمني و توزيع بروشور و نقشه در خصوص ايجاد امنيت رواني و تامين آرامش و آسايش به مسافران نوروزي اهداء شد.

شايان ذكر است طرح ملي راهنماي مسافرين نوروزي از 25 اسفندماه آغاز و تا 14 فروردين ماه همزمان با ساير كشور در شهرستان كازرون نيز برگزار شد.

 

اعزام دانشجويان دانشگاه پيام نور كازرون به مناطق عملياتي دفاع مقدس

دانشجويان دانشگاه پيام نوركازرون به مناطق عملياتي دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش دریافتی كازرون نما، دانشجويان در اين دوره از اردوهاي زيارتي به مناطق عملياتي فتح‌المبين، فكه، دهلاويه، هويزه، طلائيه، عمليات رمضان، شلمچه، اروند و ... شرفياب شدند. از برنامه‌هاي ديگر كاروان‌ برگزاري ادعيه و زيارات عهد، نديه، كميل، عاشورا و همچنين روايت‌گري و خاطره‌گويي توسط راويان و رزمندگان دفاع مقدس، پخش فيلم‌هاي مستند در مورد دفاع مقدس و شهدا و... بود. شايان ذكر است 80 دانشجو از دانشگاه پيام نور كازرون در اردوي راهيان نور شركت نمودند.

 

برگزاري نمايشگاه صنايع دستي با همكاري دانشجويان دانشگاه پيام نور كازرون

نمايشگاه صنايع دستي با همكاري دانشجويان دانشگاه پيام نور كازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی كازرون نما، با توجه به ظرفيت‌هاي كازرون در تعدد آثار و جاذبه‌هاي طبيعي، تاريخي، مجموعه‌اي از صنايع دستي اين شهرستان، براي معرفي در معرض ديد عموم گردشگران گذاشته شد.

گفتني است در راستاي معرفي اين شهرستان به گردشگران نوروزي، تصاوير جالب و متنوعي از صنايع دستي و ساير جاذبه‌هاي تاريخي، طبيعي كازرون به نمايش درآمده بود.

 

برگزاري گرهمايي لحظاتي تا زيارت در دانشگاه پيام نور كازرون

برگزاري گرهمايي لحظاتي تا زيارت در دانشگاه پيام نور كازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی كازرون نما، به مناسبت ايجاد آمادگي در خواهران اعزامي راهيان نور، برنامه محفل شهدايي با روايتگري و روضه خواني شهدايي توسط حاج آقا مجتبي شفيعي و در ادامه توجيه اردويي توسط مسئول تشكل بسيج دانشجويي برگزار شد كه با استقبال پرشور دانشجويان قرار گرفت.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳