پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
به گزارش دریافتی کازرون نما، جهت آمادگی دانش آموزان برای حضور در کنکور 93 اعتکاف علمی دانش آموزان در ایام نوروز برگزار شد.مرتضی دیانتی ­نسب، مدیر آموزش و پرورش کازرون، در این باره گفت: متاسفانه کنکور باعث شده تا دانش آموان اوقات فراغت و تعطیلات نوروز خود را با استرس و با دغدغه خاطر سپری کنند.

به گزارش دریافتی کازرون نما، جهت آمادگی دانش آموزان برای حضور در کنکور 93 اعتکاف علمی دانش آموزان در ایام نوروز برگزار شد.

مرتضی دیانتی ­نسب، مدیر آموزش و پرورش کازرون، در این باره گفت: متاسفانه کنکور باعث شده تا دانش آموان اوقات فراغت و تعطیلات نوروز خود را با استرس و با دغدغه خاطر سپری کنند.

وی خاطر نشان کرد: باید زمینه ­هایی فراهم شود تا دانش آموزان بجای دغدغه کنکور و قبولی در دانشگاهها دغدغه تحصیل داشته باشند .

همچنین مدیر آموزش و پرورش کازرون هدف از اجرای این طرح را کیفیت بخشی به سیستم مطالعاتی دانش آموزان و در راستای استفاده بهینه از فرصت­ها و با برنامه­ریزی مدون برای آمادگی بیشتر دانش ­آموزان در آزمون سراسری ذکر نمود.

دیانتی­ نسب افزود: در قالب این طرح دانش ­آموزان مقطع پیش ­دانشگاهی و سوم متوسطه حدود 20 روز در پایگاه ­های مورد نظر حاضر شده و در کنار هم کلاسی ­های خود به مرور و تحکیم درس­ ها می ­پردازند.

لازم به ذکر است در این اعتکاف علمی که به میزبانی پژوهش ­سرای علامه دوانی (جهت پسران) و پژوهش ­سرای رازی (جهت دختران) برگزار شد، مجموعه ­ای از دانش ­آموزان دوره پیش­دانشگاهی و سوم متوسطه از تمامی دبیرستان­های کازرون شرکت کردند که در شبانه­روز بین 12 تا 15 ساعت به مطالعه و مرور مطالب پرداختند. 

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷