پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۳۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
استاندار فارس:
«سیدمحمد احمدی» در جمع کارکنان استانداری فارس، گفت: از همه ظرفیت‌ها و سلیقه‌های موجود برای خدمت به مردم استفاده می‌کنیم چون این استان متعلق به همه مردم و گروه‌هاست.

استاندار فارس با تصریح اینکه تفکر جناحی بر مدیریت این استان حاکم نیست، استفاده از همه‌ی سلیقه‌های سیاسی در مدیریت این استان را مورد تأکید قرار داد.

«سیدمحمد احمدی» در جمع کارکنان استانداری فارس، گفت: از همه ظرفیت‌ها و سلیقه‌های موجود برای خدمت به مردم استفاده می‌کنیم چون این استان متعلق به همه مردم و گروه‌هاست.

احمدی با بیان اینکه تک صدایی شدن به ضرر مردم بوده و سبب محرومیت کشور از ظرفیت‌های موجود می‌شود، ادامه داد: در دولت تدبیر و امید با مشی اعتدال، فضا برای حضور همه‌ی سلیقه‌ها و ظرفیت‌ها در مدیریت کشور وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه مصلحت مردم و استان بر برخی انتقادات غیردلسوزانه ترجیح دارد، خاطر نشان کرد: مدیریت ارشد فارس ضمن نفی سازش‌کاری، اهل سازگاری با همه‌ی ارکان استان است و منافع عمومی را بر مصالح فردی و گروهی ترجیح می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه از نخستین روز مسئولیت، تنش‌زدایی در فارس در دستور کار مدیریت ارشد استان بوده است، گفت: تعامل را به منظور تأمین مصالح عالی مردم و فراهم کردن شرایط خدمت‌گزاری به آنان مورد توجه جدی قرار داده‌ایم و هم‌اکنون با وجود گستردگی بی‌نظیر استان در حوزه‌های مختلف اداری و خدماتی، کمترین مشکلی در فارس وجود ندارد.

استاندار فارس با بیان اینکه دولت یازدهم تلاش‌های زیادی را بمنظور ایجاد گشایش در وضعیت معیشت و زندگی مردم انجام داده است، افزود: همه‌ی ارکان دولت که متشکل از نیروهای باتجربه و متخصص هستند تمام توان خود را برای تأمین آسایش مردم به کار گرفته‌اند.

احمدی با اشاره به اینکه سال 93 با نظر مقام معظم رهبری بعنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است، اظهار کرد: باید بکوشیم روحیه‌ی جهادی ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را به عرصه‌ی کشور بازگردانیم و در این صورت می‌توانیم همه‌ی مشکلات کشور را با زعامت رهبر معظم انقلاب برطرف کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد با عزم ملی و مدیریت جهادی، تلاش پرثمر و قابل توجهی در عرصه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی استان فارس در سال 93 انجام شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه سال 93 با یاد و نام حضرت زهرا(س) آغاز شده است، خاطر نشان کرد: در طول دفاع مقدس بسیاری از عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام با رمز یا زهرا(س) انجام شد و امروز نیز ما با تمسک به ایشان تلاش خود را برای خدمتگذاری بیشتر به مردم آغاز می‌کنیم و امیدواریم با وجود همه‌ی مشکلات و تنگناها همراه با برکت و نعمت برای کشور باشد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه استانداری جایگاه والا و ویژه‌ای در نظام اجرایی و سیاسی کشور و در سطح استان دارد، افزود: توقعات مردم از این نهاد حاکمیتی زیاد است و بعنوان آخرین مرجع مورد توجه مردم در مشکلات عمل می‌کند.

احمدی با اشاره به اینکه معاونان استانداری در جایگاه معاونان وزرا و مدیران کل استانداری در جایگاه مدیریت ادارات کل استان‌ها قرار دارند، خاطرنشان کرد: همه‌ی ارکان استانداری تا سطح کارشناسان، باید به جایگاه خاص خود به مدیریت استان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
مهدی کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
2
1
بی سلیقه ترینش به ما نیوفته صلوات
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
1
3
آقای استاندار دولت اعتدال براستی چرا نظر نماینده کازرون که رئیس ستاد آقای ولایتی بود در انتخاب فرماندار به نظر مردم کازرون ترجیح داده شد؟
قاسو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
1
1
برو بابا ... اوردی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
1
1
اقای استاندار کدام سلیقه ها ؟تعدادی را از دوستانت انتخاب کردی وبقیه را به اصولگراهها باج دادی!!!!
قلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
1
1
لطفا شما صحبت نکنید آقای استاندار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
1
0
این استاندار از ... خیلی می ترسه ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
1
سلیقه های سیاسی یا نظامی ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
1
3
استاندار محترم از سن و سال شما دیگه این محافظه کاریا گذشته خدایی دنبال چی هستین شما اگر اصلا تو این دولت پست نمیگرفتید که خیلی وجهه بهتری داشتید تا الان واقعا متاسفم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳