پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
سلمان سعادت پور مسوول نمایشگاه کوچه های بی نشان در این رابطه گفت: این نمایشگاه به دلیل درخواست های مکرر مردمی و به منظور فراهم نمودن شرایط جهت استفاده دانش آموزان و دانشجویان شهرستان به مدت 6 روز دیگر تمدید گردید.

سلمان سعادت پور مسوول نمایشگاه کوچه های بی نشان در این رابطه گفت: این نمایشگاه به دلیل درخواست های مکرر مردمی و به منظور فراهم نمودن شرایط جهت استفاده دانش آموزان و دانشجویان شهرستان به مدت 6 روز دیگر تمدید گردید.

وی ضمن اشاره به بازدید بیش از 3000 نفر از نمایشگاه در مدت 9 روز برگزاری آن گفت: تحقق بخشیدن به دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید و فرهنگ سازی حول محور ایام فاطمیه و حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها نیازمند عزمی شهرستانی و مشارکت همه دستگاه های مسوول و ادارات شهرستان است که متاسفانه ضمن تشکر از برخی از مسوولین دلسوز و همراه غالب مسوولین در این راه همکاری قابل ذکری با ما نکردند.

لازم به ذکر است دومین نمایشگاه کوچه های بی نشان از سوی کانون فرهنگی پیامبر اعظم (ص)ٰ، هیات فرهنگی مذهبی فاطمیون و با همکاری هیات امنای مسجد جمعه (جوی) از ششم فروردین ماه لغایت 21 فروردین ماه در محل مسجد جمعه واقع در میدان انقلاب خیابان شهید پیرویان برقرار گردیده است. علاقه مندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه از ساعت 20 لغایت 23 هر روز به این مکان مراجعه کنند.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حسنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
0
2
خدا به بانیان این اقدام فرهنگی عزت دهد ممنون اجرتان با فاطمه زهرا
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
1
آفرین به شما بانیان این کار نیکو. وقتی از نمایشگاه بازدید می کردم خودم را در کوچه های بنی هاشم دوران پیامبر می دیدم . اجرتان با صاحب الزمان. اگر می شود مجدا زمان را تمدید کنید و اطلاع رسانی بیشتری نمایید و واقعا حیف است زود تعطیل شود
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
1
حقیر به عنوان یک روحانی و نماینده طلاب کازرون در قم وظیفه خود می دانم که
از زحمات فرهنگی و مخلصانه برادران پر تلاشم در برپایی نمایشگاه کوچه های بی نشان تشکر کنم و دست و بازوی پر توانتان را ببوسم و به این بوسه افتخار کنم
خداوند از شما قبول کند و توفیق سپاسگذاری به ما از این نیروها مخلص و سربازان گمنام امام زمان قرار بدهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴