پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
با آغاز تعطیلات
شهرستان كازرون با دارا بودن بيش از 250 اثر تاريخي شناسايي و ثبت شده در فهرست آثار تاريخي - ملي ايران و واقع شدن در مبدأ ورود و خروج استان به سمت استان هاي بوشهر، کهکلویه و بویر احمد و خوزستان، از جمله شاخص ترين شهرهاي استان فارس در حوزه جذب گردشگر بالاخص ايام نوروز مي باشد.

به گزارش دریافتی کازرون‌نما؛ از این رو طبق هماهنگی آماری با اداره راه وترابری، آموزش و پرورش و جمع بندی نهایی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تاریخ 1393/1/1 تاکنون بیش از 500 هزار نفر از شهرستان کازرون بازدید نموده که از این تعداد بیشاز 100 هزار نفر از طرف ستاد اسکان در مدارس و بقیه در کمپ‌ها، هتل‌ها، مهمانپذیرها، بوستان ها و اماکن زیارتی سکنی گزیده‌اند. بیش از 7000نفر هم از مجموعه طبیعی تاریخی بیشاپور، تنگ چوگان، موزه تخصصی بیشاپور بازدید نموده‌اند. شایان ذکر است این آمارها نسبتبه سال گذشته از رشد بسزایی برخوردار بوده است.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
0
2
500هزار نفر بازديد 100هزار نفر اسكان و فقط 7000نفر از ييشابور و تنگ چوگان بازديد نموده امار ها با هم جور در نمي ايد ان 430هزار نفر بقيه از چه بازديد كردند!!!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
3
1
بابا همه از کازرون فقط عبور میکنند اما اسکان شب خیلی کم داریم..چون جاذبه هی کازرون اکثرا تخریب شده اند و هوای شهرمان هم سال به سال گرمتر و خرابتر میشه... اخه کدوم خیابون شهرمون جاذبه داره خدا ویکیلی مسافرها شبها توش بچرخن...شب که نمیشه مردم برن تو کوه و بیابون ودشت برم.. شهر باید قشنگ باشه برای گردش که نیست.. حالا کازرون عبوری رد میشن که برن شیراز یا بوشهر
امين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
0
5
باسلام
انصافاحضورمسافران نوروزي نسبت به سالهاي گذشته بيشتره واين مشهوده امااينكه اياواقعاامارحضوربه اين شكل هست نميدونم.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
0
4
امسال مهمونای کازرون نسبت به پارسال بیشتر شده بود آثارباستانیا و پارک ها خیلی شلوغ بود مدارس هم تعداد زیادی اومده بودند ولی از مسئولین انتظار میرود که به فکر زیباسازی بیشتر شهر و تاسیس هتل های مجلل تری باشند و امکاناتی مثل پارک جنگلی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
2
0
dadhaandawdjda
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵