پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
بخشدار جره و بالاده:
به گزارش کازرون‌نما؛ سیدمجتبی علوی بخشدار جره بالاده از هموطنان عزیز دعوت کرد تا در مسافرت‌های نوروزی خود از بخش زیبای جره بالاده بازدید کنند.

به گزارش کازرون‌نما؛ سیدمجتبی علوی بخشدار جره بالاده از هموطنان عزیز دعوت کرد تا در مسافرت‌های نوروزی خود از بخش زیبای جره بالاده بازدید کنند.

علوی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این بخش اعلان کرد جهت حال مسافرین و مهمانان نوروزی تعداد 5 باب مدرسه و یک بوستان و دو سالن سرپوشیده، مجهز و آماده گردیده است و اقدامات لازم جهت رفاه حال مسافرین نوروزی در این بخش صورت گرفته است.

وی ضمن دعوت از گردشگران و مسافرین نوروزی جهت بازدید از بخش جره و بالاده در طول ایام مسافرت خود گفت: بخش جره بالاده منطقه مهمی از شهرستان کازرون را شامل می شود که با توجه به وجود نرگس‌زارهای طبیعی در این بخش به دیار گل نرگس مشهور است. علوی با بیان اینکه این بخش منطقه‌ای تاریخی و دارای آثار باستانی بی‌نظیر می‌باشد گفت مناطق گردشگری و توریستی این بخش شامل نرگس‌زارها و همین‌طور منطقه زیبا و سرسبز دادین که میتوان آن را بهشت گمشده‌ای در شهرستان کازرون دانست با چشم اندازهای زیبا و مناطق سرسبز و آثار تاریخی منحصر به فرد. چهار طاقی بالاده، قلعه پوسکان، نقش برجسته سرمشهد، کتیبه سرمشهد -بزرگترین کتیبه پهلوی عهد ساسانی-، مسجد جامع تاریخی سیریزجان و اماکن متبرکه موجود در این بخش مانند امامزاده سید کمال‌الدین بالاده و امامزاده پیرعلوی جره و امامزاده سید حسین ابوالحسنی می باشد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
0
3
این رو هم بگید که نرگسزار رو دادید اجاره، هر کی میره اونجا راش نمیدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
0
0
شما كه در فصل گل نرگس مردم را راه نداديد حالا بيان چكار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
0
0
این هم تقصیر منابع طبیعی کازرون بوده که نرگس زا ها رابه بخش خصوصی واگذاز کرده بود وگرنه بالادهی ها خیلی خونگرم ومهمان نواز هستند
رنجبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
0
0
چرافقط ازامامزاده های بالاده و.... میگیداما ازامامزاده چهل تن روستای باغدشت که علاوه بر آرامگاه عزیزان نسل گذشته وحالمان میباشدوهمچنین جایگاه ابدی بلندپروازانیست ک باخون خود،درخت اسلام را طوری تنومند وبااستقامت کردندکه دربرابرتمام سیاستهای پوچ دنیاسرتعظیم فرودنخواهدآورد.برای شادی روح اموات خودتان ومن حقیروبالاخص تمام شهدااز صدراسلام تاکنون وامام شهداوسلامتی وسرافرازی روزافزون مقام عظمی ولایت 3بارصلوات برمحمدوآل محمدبفرستید(((للهم صل علی محمداوآله محمد))) التماس دعا داریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳