پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
امام جمعه کازرون در آیین یادواره شیخ علی دوانی:
امام جمعه کازرون از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا توجه بیشتری به ظرفیت‌های فرهنگی موجود در کازرون داشته باشد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در آیین یادواره علامه شیخ علی دوانی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و جمعی از فرهیختگان، علما و فضلا و اساتید دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: شهر کازرون دارای سابقه فرهنگی و مذهبی و انقلابی است که حتی سابقه فرهنگ و تمدن آن به چند هزار سال پیش برمی‌گردد.

وی افزود: در 17 هجری قمری اسلام در شهر کازرون وارد و با خون و رگ ملت این شهر عجین شده به طوری که وجود علما، فضلا و دانشمندان شهیر این مرز و بوم گواه بر این واقعیت دارد.

امام جمعه کازرون به سابقه مبارزاتی و انقلابی مردم این شهر در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: مبارزه با استعمار پیر انگلیس، حضور در جریان ملی شدن صنعت نفت و در دوران انقلاب نیز مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و با تقدیم یک‌هزار و 100 شهید گلگون‌کفن در دفاع مقدس را از سابقه مبارزاتی مردم این دیار می‌توان نام برد.

خرسند تصریح کرد: ظرفیت فرهنگی شهرستان کازرون بالاتر از دیگر شهرها حتی از استان است بنابراین انتظار می رود وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

وی افزود: هر ساله چند همایش و یادواره در این شهر برگزار می‌شود که به طور گمنام بوده و حتی برخی از آن‌ها پوشش خبری نیز داده نمی‌شود.

امام جمعه کازرون در پایان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست که توجه ویژه‌ای به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مقوله فرهنگ داشته باشد و در رفع این دغدغه همت گمارد.

در حاشیه یادواره علامه دوانی در دانشگاه آزاد اسلامی تألیفات باارزش این عالم ربانی به همراه لباس و وسایل شخصی وی به نمایش گذاشته شد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
0
1
کدام ظرفیت فرهنگی؟ دختر من ساعت 1 بعذاز ظهر از دست موتورسواران امنیت ندارد تا خودش را به خانه برساند. در این شهر مگر فرهنگی هم باقی مانده؟ با همایش و سر و صدا راه انداختن که فرهنگ چامعه درست نمی شود برادر من!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴