پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم ایجاد عدالت فرهنگی و توجه به استعدادهای فرهنگی در همه مناطق کشور تاکید کرد و افزود: همه امکانات و اعتبارات فرهنگی نباید تنها در تهران یا مراکز استان ها متمرکز شود بلکه شهرستان ها هم باید از امکانات فرهنگی برخوردار شوند.

به گزارش کازرون نما، علی جنتی روز پنج شنبه در دومین روز از یادواره دوانی در کازرون با اشاره به اینکه کار فرهنگی تنها برعهده وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی نیست افزود:آموزش و پرورش،حوزه علمیه ،سازمان تبلیغات و 31سازمان دیگر و بعضی از شخصیت های حقیقی در حوزه فرهنگ نقش ایفا می کنند.

وی گفت: در جمع مراجع تقلید ودینی ،علما ؛روحانیون و در حوزه علمیه کسی را نمی شناسم که همانند مقام معظم رهبری به مسایل فرهنگی اشراف داشته باشند ایشان از تهاجم فرهنگی و تلاش دشمنان برای مسایل فرهنگی شناخت کامل دارند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه امروزه دولت ها و کشورهای جهان سوم و اروپایی نگران هویت فرهنگیشان هستند ادامه داد:ما در ایران تنوع فرهنگی زیادی داریم و باید نسبت به حفظ آن تلاش بسیاری کنیم.

جنتی با اشاره به اینکه یکی از شعارهای ابتدا ی کارمن عدالت فرهنگی بود که تمام استعداد های فرهنگی کشور شکوفا شود بیان داشت:همه امکانات و اعتبارات تنها در استان ها متمرکز نمی شود و شهرستان ها هم باید از تمام امکانات برخوردار شوند.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در بخش دیگر سخنانش در خصوص دوانی اضافه کرد:این علامه ربانی در حوزه علمه و دانشگاه از احترام بالا و برخوردار و منشا اثر بود.

وی گفت: ویژگی علامه دوانی نوگرایی و نگاه به آینده بود او به آینده خوب فکر می کرد تا نیازهای دنیای اسلام را بشناسد و نیروهای تربیت کرد و کتاب هایی عرضه داشت که نه تنها برای نسل جهان اسلام بلکه در تمام دنیا مورد استفاده باشد.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رشن آباد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
3
2
درود بر جنتی و صد درود بر پدر مومن و نترس و انقلابی اش.خدا حفظشان کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
اذان صبح
۰۴:۴۱:۵۶
طلوع افتاب
۰۶:۱۱:۳۳
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۰۵
اذان مغرب
۲۰:۰۵:۲۷