پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۶۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴
نماینده مردم کازرون در مجلس:
نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: درخشان‌ترین و برجسته‌ترین کتاب خاطرات علما و سرگذشت مقاومت کم‌نظیر آزادگان این دیار بیانگر پایمردی مردم این شهرستان است.

به گزارش کازرون نما، شاهین محمدصادقی چهارشنبه شب در کنگره بزرگداشت دوانی کازرونی اظهار داشت: سلمان فارسی گوهری بی‌بدیل، پرورش یافته دامن اهل بیت موجب افتخار ما و اسلام از این خاک برخاسته است.

وی گفت: نقش این دیار در جلوگیری از تجاوز بیگانه و استعمارگر پیر انگلیس و به ویژه در جریان مشروطیت و ملی شدن صنعت نفت کم‌نظیر بوده است.

نماینده مردم کازرون در مجلس بیان کرد: درخشان‌ترین و برجسته‌ترین کتاب خاطرات علما و سرگذشت مقاومت کم‌نظیر آزادگان این دیار بیانگر پایمردی مردم این شهرستان است.

محمدصادقی گفت: شهرستان کازرون از بدو انقلاب اسلامی تاکنون، در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و قرار گرفتن پشت سر مقام معظم رهبری جایگاه خود را همچنان حفظ کرده است.

وی افزود: امروز یاد یکی از پرورش‌یافته‌ترین محققان برجسته‌ای که از این آب و خاک برخاسته است را گرامی می‌داریم که نمونه‌ بارز علمای این شهر و دیار است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
علیرضا
|
Germany
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
0
3
اینها چه ربطی به علامه دوانی داشت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
ربط که نمی خواد. مهم سخنرانی بود که انجام شد حالا خودتون یه جوری ربطش بدین
يك دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
0
جناب دكتر محمد صادقي
تنها بايد به حال ما افسوس خورد كه در شهري با آن همه انسانهاي فرهيخته گاهي عرصه چنان تنگ مي شود كه به اجبار بايد امثال شما را گزينش كرد!؟ هزاران دريغ و افسوس بر پيكر زخم خورده از تير امثال شما كه ماشه اش دست ديگري است و خود تنها يك عامل بي اراده. اما چه ميتوان كرد كه ما خود را وا نهاده ايم در ره عشقي كه هرگز با چون شماياني نارفيق به منزل نرسيد!! چقدر دردآوره كه از آزادگان و ايثارگران مايه مي گذاريد!؟
سياست اصل است اما نابخردي هرگز سياست نيست!؟
اميدوارم اين چند جمله گلايه را شما دوستان كازرون نما تاييد بفرماييد شايد جرقه اي شد بر قلبي كه فقط در پي رسيدن به سياست مبتني بر منافع شخصي است!؟
شعار هم حداقل بايد با شعور همراه باشد دوست عزيز!
به نام آزادگان و ايثارگران شعار دادن فقط كافي نيست
اميد به روزي كه همه مردم ما ره عقل پيش گيرند و در مسير خردمندي
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
1
1
با سلام.برگزاری همایشها و کنگره ها در بزرگداشت مفاخر شهرستان از ارزنده ترین اقدامات فرهنگی است که از یکی دو سال پیش شروع شده و ان شا الله ثمرات خوبی در اعتلای فرهنگ شهرستان و شناسایی شهرستان به کشور خواهد داشت.از زحمات تمام مسوولین و دست اندرکاران، رووسای دانشگاهها، امام جمعه محترم و نماینده کوشا و ولایتمدار و فرماندار بزرگوار و کارکنان صدیق دانشگاه آزاد کمال تشکر بعمل می آید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
احسنت. فرصت خوبی است که بودجه ها را صرف کنیم.. احسنت
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
0
0
جناب محمد صادقی نام شما برای همیشه به عنوان فردی ... ،...،... و... در حافظه شهرستان محروم ولی باابروی کازرون ثبت و ضبط خواهد شد. گیرم که خلق را با ... ... /با دست انتقام طبیعت چه می کنی .هزاران هزار ...باد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
اذان صبح
۰۴:۴۱:۰۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۰:۵۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۴۳
اذان مغرب
۲۰:۰۶:۰۷