پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
مسئول ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش کازرون خبر داد
به گزارش کازرون نما عبدالرضا یزدانی اظهار داشت: به منظور هماهنگی بیشتر در امر تسهیل ارائه خدمات بهتر به مهمانان نوروزی، جلسات متعددی در قالب کمیته‌های مختلف برگزار شده و هماهنگی‌های لازم میان ستادهای ادارات دیگر صورت گرفته است.

مسئول ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش کازرون از تجهیز 85 آموزشگاه با ظرفیت 600 کلاس، نمازخانه و سالن ورزشی به امکانات اولیه، برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش کازرون نما عبدالرضا یزدانی اظهار داشت: به منظور هماهنگی بیشتر در امر تسهیل ارائه خدمات بهتر به مهمانان نوروزی، جلسات متعددی در قالب کمیته‌های مختلف برگزار شده و هماهنگی‌های لازم میان ستادهای ادارات دیگر صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی که حاکی از افزایش بارندگی در ایام نوروز دارد این اداره سالن‌های تربیت بدنی و نیز مدارس در مسیر ورودی مسافران نوروزی را برای رفاه حال مهمانان تجهیز کرده است.

مسئول تعاون و امور رفاهی فرهنگیان کازرون گفت: 85 آموزشگاه در سطح شهر کازرون مجهز به امکاناتی از قبیل فرش، یخچال، حمام، تلوزیون و... شده که در این راستا تاکنون 80 میلیون ریال هزینه شده است.

یزدانی تعداد عوامل اجرایی و ستادی اسکان مسافران نوروزی اداره آموزش و پرورش کازرون را 120  نفر اعلام و بیان داشت: این تعداد افراد از 28 اسفند ماه جاری تا 13 فروردین 93 به صورت شبانه‌روزی در محل ستاد و مدارس برای پذیرای و میزبانی از مسافران نوروزی مستقر می‌شوند.

وی گفت: نرخ ارائه خدمات اسکان برای مسافران نوروزی در سه بخش شامل فرهنگیان، کارمندان دولت و سایر اقشار تعیین شده که در این راستا فرهنگیان شاغل و بازنشسته با ارائه کارت شناسایی از نرخ ویژه برخوردار می‌شوند.

مسئول ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش کازرون تصریح کرد: بازرسان ستاد اسکان از هم‌اکنون نسبت به بازرسی از محل‌های اسکان کار خود را شروع کرده و این روند برای رفاه حال مسافران تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه می‌یابد.

یزدانی در ادامه ابراز داشت: امسال مدیریت آموزش و پرورش کازرون به عنوان مسئول هماهنگی کمیته اسکان نوروزی انتخاب شده و مسئولیت کنترل و نظارت در تمام محل‌های اسکان از قبیل مدارس و کمپ‌های موجود در این شهر را بر عهده دارد.

وی از تمام مهمانان نوروزی که قصد اسکان در مدارس این شهر را دارند درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا کوتاهی در ارائه خدمات از طرف عوامل اجرایی را به ستاد اسکان و یا بازرسی گزارش دهند.

مسئول ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش کازرون در پایان اظهار امیدواری کرد که با همدلی و هماهنگی که در مجموعه ستاد اسکان آموزش و پرورش این شهر وجود دارد بتوان محیط امن و شادی را برای مسافرانی که قصد مسافرت به شهر سبز سلمان فارسی را دارند فراهم کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵