پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۱۴۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
به گزارش کازرون نما، امام جمعه شهر قائمیه گفت : بخش چنارشارهیجان با 50 هزار نفر جمعیت استعدادها وپتانسیل های خوبی در زمینه فرهنگی ورزشی وعلمی و اقتصادی که بمنظور استفاده از این استعدادها نیاز به حمایت وسرمایه گذاری می باشد.

با برگزاری شورای اداری شهرستان کازرون در قائمیه مرکز بخش چنارشاهیجان این شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اداری مشکلات این بخش مورد بررسی و در این خصوص مصوباتی صادر شد.

به گزارش کازرون نما، امام جمعه شهر قائمیه گفت : بخش چنارشارهیجان با 50 هزار نفر جمعیت استعدادها وپتانسیل های خوبی در زمینه فرهنگی ورزشی وعلمی و اقتصادی که بمنظور استفاده از این استعدادها نیاز به حمایت وسرمایه گذاری می باشد.

حجت الاسلام قهرمان عباسی افزود: بیت الاحزان در قائمیه با داشتن بیش از 200 قران اموز مکان مناسبی ندارد و محل ستاد نماز جمعه از نظرساختمانی نیاز به ساماندهی دارد.

امام جمعه قائمیه چند موضوع دیگر فرهنگی که نیاز به حمایت وهمراهی دارد مطرح کرد .

جواد بشیری رئیس شورای اسلامی شهر قائمیه هم ایجاد ورزشگاه برای پرورش جوانان ورزشکار ، تکمیل گاز رسانی به چند روستای بخش ،حل کمبود اب اشامیدنی شهرقائمیه ، احداث کمربندی بمنظور رفع مشکل ترافیکی وردی قائمیه ،رفع مشکل بهداشتی وحل مشکل مسکن مهر را خواستار شد.

وی گفت :شهر قائمیه وبخش چنار شاهیجان مسیر عبور استانهای فارس – خوزستان – بوشهر وکهگیلویه وبویراحمد است وسنگین بودن بار ترافیکی باعث ایجاد مشکلاتی می شود که امیدواریم با احداث کمربندی شهر این مشکل حل شود.

فرماندار کازرون گفت: شهرستان کازرون دارای شش بخش است ودر هر بخش مشکلاتی وجود دارد که دولت ومسوولان نظام پیگر حل مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان می باشند.

الیاس محمدی افزود : فرمانداری با هدف بررسی مشکلات مردم تصمیم گرفته شد که بمنظور جلوگیری از اتلاف وقت مسئول هربخش تا رسیدن به مرکز شهرستان مسوولان شهرستان به بخشها سفر کنند تا ازنزدیک پاسخ گو باشند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هوشمندی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
0
0
چرا این آقای بشیری هیچ حرفی از شهرستان شدن نزده است. آقای امام جمعه واقعا تمام مشکلات بخش ما بیت الحزان و ستادنمازجمعه می باشد. خوشا به حال مردم چنارشاهیجان با این مسوولین دلسووووز و ...مش !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
0
0
چرا خبروکامل نمیزنی کازرون نما روندسایت شما قابل هضم نیست چون سیاسی کاری میکنی با این شکل جلونرو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲