پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
رئیس هیئت والیبال فارس گفت: مسابقات والیبال جام فجر فارس که با حضور ۱۷ تیم آغاز شده بود سرانجام با معرفی قهرمان به کار خود پایان داد و تیم والیبال دانشگاه علمی کاربردی شیراز بر قله قهرمانی جام فجر ایستاد.

به گزارش کازرون نما، منوچهر اسدی پویا اظهار کرد: مسابقات والیبال جام فجر فارس که با حضور 17 تیم آغاز شده بود، سرانجام با معرفی قهرمان به کار خود پایان داد و والیبالیست‌های دانشگاه علمی کاربردی شیراز قهرمان جام فجر فارس شدند.

وی افزود: مسابقات مذکور با حضور 17 تیم در قالب چهار گروه آغاز شد که ابتدا 5 تیم فسا، استهبان، داراب، آباده طشک و زرین دشت در گروه الف به میزبانی فسا به رقابت پرداختند و تیم‌های فسا و داراب از این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

رئیس هیئت والیبال فارس تصریح کرد: سپس 12 تیم شیراز، کازرون، جهرم، رستم، ممسنی، خرم بید، بوانات، سپیدان، مرودشت، اقلید، فیروزآباد در قالب گروه‌های ب، ج و د مسابقات خود را در شیراز برگزار کرده و از هر گروه تیم‌های مرودشت، اقلید، رستم، جهرم، شیراز و کازرون به مرحله نهایی صعود کردند.

وی گفت: سر انجام بازی‌های مرحله نهایی که به صورت تک حذفی پیش بینی شده بود، در شیراز برگزار شد و در بازی اول والیبالیست‌های فسا در یک بازی فشرده و متعادل موفق شدند حریف سر سخت خود اقلید را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند و اولین تیم صعود کننده به جمع چهار تیم نهایی باشند.

رئیس هیئت والیبال فارس بیان کرد: در بازی دوم والیبالیست‌های کازرون در برابر تیم رستم صف‌آرایی کرده و با ارائه یک بازی خوب حریف خود را سه بر صفر مغلوب کرده و دومین تیم صعود کننده به مرحله بعد شدند.

وی عنوان کرد: در بازی سوم مرودشت و داراب برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که تیم مرودشت توانست در سه بازی پی‌درپی حریف را شکست داده و خود را آماده مرحله نهایی کردند.

رئیس هیئت والیبال فارس تصریح کرد: در آخرین دیدار مرحله دوم تیم شیراز و جهرم مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و تیم شیراز با حمایت دانشگاه علمی کاربردی و با نمایش یک بازی جذاب حریف خود را سه بر یک شکست داده و به مرحله نهایی راه یافتند.

وی گفت: در ادامه بازی‌ها ابتدا فسا و کازرون برای رسیدن به فینال برابر یکدیگر صف آرایی کردند که شاگردان فرخ زاد با یک بازی تماشاگر پسند موفق شدند با پیروزی 3 بر صفر مقابل حریف خود به مرحله بعد صعود کنند و فسا باید برای کسب عنوان سوم به میدان می‌رفت.

رئیس هیئت والیبال فارس خاطر نشان کرد: در مرحله بعد شیراز و مرودشت برای مشخص کردن پایه دوم فینال به میدان آمدند و تیم شیراز توانست با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داده و راهی فینال شوند.

وی بیان کرد: سرانجام در بازی فینال شیراز و کازرون با اهداف قادری و فرخ زاد به میدان آمدند که سرانجام تیم شیراز توانست نتیجه را سه بر صفر به نفع خود رقم بزند.

رئیس هیئت والیبال فارس درباره با قضاوت این بازی‌ها افزود: قضاوت دیدارها به عهده هوشنگ گودرزی، اکبر پاریاب، غلامرضا جوانمردی، عبدالله نادری، سید محسن طباطبایی، رضا نادری، محمد مرحمتی، امیر زراعت پیشه، احسان عندلیب، ایمان موزنی، مهدی خراسانی، مجتبی اسپرغم و مجید خراسانی‌ها بود.

وی تصریح کرد: رقابت زیبا و تماشاگر پسند این هفده تیم نشان از زنده بودن والیبال در گوشه گوشه استان فارس دارد و حکایت‌گر این که هیئت والیبال فارس بر خلاف همه کار شکنی‌ها و کمبودها بی‌ادعا فقط به کار فکر می‌کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹