پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۰۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
به گزارش کازرون‌نما به نقل از روابط عمومي شهرداري کازرون؛ مهندس سيد مهدي مكي به اتفاق آراي شوراي اسلامي شهر به عنوان سرپرست شهرداري كازرون انتخاب گرديد.

به گزارش کازرون‌نما به نقل از روابط عمومي شهرداري کازرون؛ مهندس سيد مهدي مكي به اتفاق آراي شوراي اسلامي شهر به عنوان سرپرست شهرداري كازرون انتخاب گرديد.

روابط عمومي شهرداري عنوان كرد پس از روي كار آمدن شوراي دوره چهارم و لزوم بررسي پيشنهادهاي شوراي اسلامي شهر جهت انتخاب شهردار جديد، به استناد قانون اعضاي شوراي شهر مي بايست يكي از كارمندان توانمند را در سمت سرپرست شهرداري تا انتخاب و تاييد شهردار جديد و ابلاغ حكم توسط استاندار حداكثر به مدت سه ماه برگزينند.

لذا در هفتاد و چهارمين جلسه در روز يكشنبه مورخ 92/11/27 اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر به اتفاق آرا مهندس سيد مهدي مكي را به عنوان سرپرست شهرداري انتخاب نمودند.

لازم به ذكر است كه مهنس سيد مهدي مكي از همكاران توانمندي با سلامت و سابقه درخشان و با مدرك مهندسي كشاورزي پيش از اين در حوزه مسئوليت‌هاي فضاي سبز، پيگيري دستورات حوزه شهردار و در سال‌هاي اخير نيز با عنوان معاون خدمات شهري و فضاي سبز در شهرداري كازرون ايفاي مسئوليت مي‌كرده است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
1
2
باسلام ..از دوستاني كه اين خبرو گذاشتن سوال دارم ...شوراي محترم شهر الان 6ماهه سركارن..تواين مدت كي شهردار بود ؟چه بسرش اومد؟ كجارفت؟ چرا رفت؟باعرض معذرت .............. مردم وگاگول گير آورده كه اينطوري خبر تهيه كرده؟ يا منتظرند موصلي بياد و ............... بهشون بده..
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
0
1
]چرا موصلی رفته .مگه شورای شهر بهشون دوباره رای نداده بود.دست های پشت پرده کار خودش را کرد مگه نه
گاگول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
1
سلام
اگر غير از اين شده بود جاي تعجب داشت.
ما همه گاگولیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
0
بهتون تبریک میگم برای این انتخاب ...، ما حقمونه که این طوری بشه مگه اعضای شورای شهر با اکثریت آرائ آقای موصلی را اغنتخاب نکرده بود پس چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما همه ... شما قضاوت کنید باشد ازاین ... و... برای همشهریان
يك همشهري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
0
0
با سلام و تبريك به شهردار محترم.
اميدوارم فارغ از بازي هاي سياسي و جناحي كه ممكن است بعضي شما را در آن دام بياندازند. در آباداني شهر موفق و پيروز باشيد. اساس پيشرفت يك شهر نه فقط شهروندان آن شهر بلكه روستاييان آن شهر نيز مي باشد .اميدوارم تعامل بين اعضاي محترم شهر با شوراهاي روستا و عشاير با هدف پيشرفت و عدالت براي تمام شهرستان بيش از پيش باشد. تقاضامندم براي زيباسازي روستاها اگر دهياري و يا شوراي يكي از روستاها درخواست كمك فكري يا بازديد و يا استفاده بعضي ادوات را از شهرداري كازرون نمود با ديد كلان به مساله بنگرند و با ايشان همكاري كنند. رفاه و افزايش توليد روستا باعث رونق شهر و درآمدزايي براي همه است.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
0
چگونه شدکه کسانی که چشم گفتن میخواستندموصلی رانگذاشتند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳