پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۳۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
مدیر آموزش و پرورش کازرون از آغاز به تحصیل 200 دانشجوی دوره کارشناسی پیوسته امروز شنبه 26 بهمن ماه در دانشگاه فرهنگیان کازرون خبر داد.

به گزارش کازرون نما، مرتضی دیانتی‌نسب اظهارداشت: دانشگاه فرهنگیان کازرون از سال 88 تاکنون به تربیت دانشجوی دوره کارشناسی ناپیوسته مبادرت داشته و امسال نیز نخستین دوره کارشناسی پیوسته 200 دانشجو را از طریق آزمون سراسری پذیرفته است.

وی افزود: این دانشجویان در رشته‌های علوم تربیتی و آموزش دبستانی و پیش‌دبستانی مورد آموزش به طور شبانه‌روزی قرار گرفته و بلافاصله بعد از پایان یافتن دوره آنان برای تدریس جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از بدو ورود به استخدام آموزش و پرورش درآمده و در یک فضای به طور کامل تربیتی با اهداف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت می‌شوند.

دیانتی نسب، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش و آموزش صحیح حرفه و مهارت‌های معلمی بر اساس چشم‌انداز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از مزایای دانشگاه فرهنگیان برشمرد.

وی، پذیرش دانشجوی بومی به عنوان اولویت نخست را از مزایای دیگر دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد و بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده دانشگاه فرهنگیان تا پایان برنامه پنچم توسعه کشور باید افزون بر 100 هزار دانشجو را برای آموزش و پرورش تربیت کند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در پایان متذکر شد: شنبه 26 بهمن ماه نخستین دانشجویان کارشناسی پیوسته به تعداد200 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کازرون با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان تحصیل خود را آغاز می‌کنند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
2
آقای دیانتی واقعا بولدوزر وار برای آموزش و پرورش کازرون زحمت می کشد، خداوند اجرش بدهد، فقط ای کاش مقداری از محافظه کاری و توجه به جزییات دست و پاگیر قوانین غلط اجتناب می کردند. در هر حال تا آنجا که من می بینم و دیده ام واقعا از حیث تلاشگری منحصر به فرد هستند.
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
0
0
پاسخ به ناشناس
البته می دونید که دانشگاه فرهنگیان مستقل است و خودش رئیس داره حالا چطور می شه که بجای رئیس دانشگاه فرهنگیان رئیس آموزش و پرورش اخبار دانشگاه رو منعکس می کنه نمی دونم شاید جدیدا ایشون مدیر روابط عمومی دانشگاهم شده باشن و یا شاید برای فریب اذعان عمومی خودشون رو جلو می ندازن که ظاهرا موفق به این کار هم شدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴