پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۳۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
محمد سلیمانی:
به گزارش کازرون نما؛ محمد سلیمانی در مراسم جشن انقلاب اسلامی که با حضور امام جمعه و اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد سید ابراهیم کازرون برگزار شد با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: در ۳۵ سال گذشته یک روز پیدا نمی‌شود که استکبار جهانی علیه ملت ایران دست به توطئه و انواع تهاجم‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نزده باشد.

به گزارش کازرون نما؛ محمد سلیمانی در مراسم جشن انقلاب اسلامی که با حضور امام جمعه و اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد سید ابراهیم کازرون برگزار شد با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: در ۳۵ سال گذشته یک روز پیدا نمی‌شود که استکبار جهانی علیه ملت ایران دست به توطئه و انواع تهاجم‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نزده باشد.

وی افزود: تحریم‌ها نه تنها بر روحیه ملت ایران اثر نگذاشته بلکه این ملت بزرگوار و همیشه در صحنه همواره با تکیه بر گفتمان «ما می‌توانیم» امام راحل ورزیده‌تر و توانمندتر از قبل رو به جلو پیشروی می‌کنند.

وزیر پیشین ارتباطات گفت: امروزه ملت ایران با هدایت و رهنمون‌های حکیمانه مقام معظم رهبری توانسته‌اند با وجود تحریم‌ها از موانع و گردنه‌ها یکی پس از دیگری با احتیاط عبور کنند و به انواع تکنولوژی از قبیل دانش فضایی و هسته‌ای و … دست یابند.

سلیمانی به مذاکره هسته‌ای ۱+۵ اشاره کرد و ابراز داشت: در این مذاکرات ملت ایران دغدغه و نگرانی‌هایی دارند که در این راستا دولت و هیئت مذاکره‌کننده ایرانی نباید روند و محتوای مذاکره را از مردم پنهان کنند.

وی متذکر شد: ملت انتظار دارند دولت با اطلاع‌رسانی صحیح و درست خود آنان را در جریان روند مذاکرات قرار دهند.

نماینده مردم تهران در ادامه بیان داشت: چنانچه بخواهیم اراک و سانترفیوژها را تعطیل و بر دستاوردهای دانشمندان هسته‌ای‌مان قفل بزنیم دچار تهدید دورنمایی می‌شویم که ملت ایران آن را نمی‌پذیرند.

سلیمانی از دولت درخواست کرد در راستای ساماندهی و رفع بیکاری و ایجاد اشتغال گام بردارد و از جوانان در موقعیت و پست‌های گوناگون کشور استفاده کند.

وی از توقف پروژه مسکن مهر و سازندگی در کشور انتقاد کرد و گفت: دولت در صورت تعطیلی مسکن مهر باید پروژه‌ای بهتر از آن را تعریف و جایگزین کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود به ارائه نابسامان سبد کالا اشاره کرد و افزود: گرچه رئیس جمهوری در این راستا عذرخواهی کرد اما با عذرخواهی مسئله حل نمی‌شود و عزت خدشه‌دار شده ملت ایران را ترمیم نمی‌کند.

سلیمانی با بیان اینکه در ۳۵ سال گذشته این‌گونه وضعیتی در کشور به وجود نیامد، گفت: درست نیست مردم این‌گونه با صف‌های طولانی در پشت درب‌های بسته قرار گیرند تا مورد تهمت و توهین دشمنان قرار گیرند.

وی از دولت خواست هرچه سریع‌تر این مسئله را آسیب‌شناسی کند و برای جبران و ترمیم عزت خدشه‌دار شده ملت ایران تلاش کند.


وزیر پیشین ارتباطات در پایان از مسئولانی که به جای کار و تلاش مجالس انتخاباتی برگزار می‌کنند انتقاد کرد و متذکر شد: افزون‌بر دو سال دیگر انتخابات برگزار می‌شود و خدا را خوش نمی‌آید که مردم را از فعالیت و کار تلاش باز بداریم و به تبلیغات زودهنگام انتخابات مشغول شویم

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
1
5
آقاي دكتر سليماني عزيز شما در طول هشت سال گذشته كه انصافا اوضاعه ، بسيار بدتري نسبت به الان داشتيم چرا يك جمله ايراد نفرموده بوديد ؟ البته مايه خوشحالي ما اهالي كازرون است كه افرادي همانند شما مشكلات مملكت را نقد كنند ولي خدا وكيلي منصفانه نقد كنيد نه جناحي
azim
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
0
آقایه نفرمن روازشک بیرون بیاره !!!!نکنه من مثل اصحاب کهف خوابم برده والان خدای ناکرده جلیلی رئیس جمهوراست.آخه توشهرماسخنرانها همه ماشاءا...ازجناح اکثریت؟؟؟؟!!!!!!هستندازدانشمندبرجسته !!!!!جناب مستطاب احمدخاتمی که مدتی پیش تشریف آوردندتاآقای سلیمانی وعزیزی ازکهکلویه وبویراحمد و.......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴