پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۳۶۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
استاندار فارس:
استاندار فارس گفت: کازرون به دلیل نزدیکی به دریا و وجود ظرفیت‌های فراوان و میزان نقدینگی در این شهر قابلیت تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی استان فارس را دارد.

به گزارش کازرون نما، سید محمد احمدی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع مردم این شهر در سخنانی اظهار داشت: در تاریخ ایران شهرهای بزرگی دارای نام‌های بلند آوازه‌ای هستند که کازرون به عنوان شهر سلمان فارسی و علامه دوانی‌ یکی از این شهرها است و جوانان آن باید درس عزت، افتخار، سربلندی و پاسداری از امامت و ولایت را از پدران و مادران خود فرا گیرند و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار با طراحی و نقشه‌های شوم خود به ویژه جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی در صدد بود که انقلاب اسلامی را در دنیا منزوی و از بین ببرد، افزود: با صلابت مقام معظم رهبری و پایمردی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی تمام این توطئه‌ها با شکست روبه‌رو شد و ملت ایران پیروز این میدان است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: گروه مذاکره کننده 1+5 بیش از 15 سال تمام فشارهای خود را برای از پای درآوردن ایران اسلامی بسیج کرده است اما دولت تدبیر و امید در راستای دیپلماسی عزت، حکمت و مصلحت و در یک بازی برد برد در این عرصه حضور یافت و دشمن با دیدن ایستادگی و دستاوردهای دانشمندان و مردان بزرگ علمی یک گام به عقب برگشت.

احمدی تصریح کرد: تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و تمسک به اهل بیت (ع)، قرآن، صلابت و اقتدار رهبری ما را به قله افتخار در دنیا رسانده و الگوی دیگر کشورها کرده است.

وی با تاکید بر اینکه با آسیب‌شناسی‌های انجام شده در کشورهای منطقه به ویژه مصر گفت: می‌توان به این حقیقت پی برد که دلیل شکست آنان نداشتن رهبری بابصیرت مانند ایران اسلامی بوده است.

استاندار فارس بیان کرد: با وحدت، تعامل و همدلی دوران تلخ و تحریم‌ها را با شایستگی پشت سر می‌گذاریم و نباید مانند مصری‌ها شویم بلکه باید الگوی جهانیان قرار گیریم، تا زمینه استکبارستیزی در منطقه فراهم شود.

احمدی اضافه کرد: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ایثارگران و رزمندگان باید یک شب و یا روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به تجلیل از فجرآفرینان اختصاص یابد و به عنوان فرهنگ در تاریخ انقلاب ثبت شود.

وی در مورد مقابله با تحریم‌های اقتصادی که از سوی استکبار بر ملت ایران اسلامی تحمیل شده است، گفت: سرمایه‌ها‌یی که در دست مردم است نباید تنها در بانک قرار گیرند و به تولیدکنندگان و آحاد جامعه توصیه می‌شود اگر 20 درصد آورده داشته باشند حدود 80 درصد از طریق صندوق توسعه ملی به آنان وام پرداخت می‌شود.

استاندار فارس ابراز داشت: اگر به سوی صنعتی شدن، ایجاد اشتغال و کار تولیدی گام بر نداریم به خودکفایی نخواهیم رسید و در نتیجه شاهد ورشکستگی در کارخانجات و واحدهای تولیدی خواهیم بود.

احمدی تصریح کرد: مهمترین رویکرد و برنامه‌های در دست اجرای دولت رسیدگی و توجه به نقاط دورافتاده و محروم است که در این مورد شاهد افتتاح یک‌هزار و 300 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر سال جاری در استان فارس بوده‌ایم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
3
2
حرف بسیار عجیبی است.. کازرون و منطقه ویژه.. این شهرستان هی چیز ندارد........ چطور بشود منطقه ویژه؟
پاسخ ها
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
عجیب تر حرف شما است که اصلا اطلاع از موقعیت شهرستان کازرون نداری. چشماتو خوب باز کن و ببین.
حسين دهدشتي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
اگر از نظر تاريخ وتمدن ديده بصيرت داشته باشيم وچنانچه از لحاظ سوق الجيشي استراتژيك بنگريم حتما مواردي را خواهيم يافت كه غبار بر اين ديار بايد كنار زد ونامش را همچون بزرگان علم وعرفانش پر آوازه كنيم.آري دياري كه برسفره هاي آب شيرين وهواي چهر فصل وسرمايه هاي عظيم انساني دارد چنان ازآن بيخبر شده ايم كه امروز سوال مگر چه دارد را سر ميدهيم....بايد با اتحاد وتصميمي آگاهانه وارد عمل شد.انشاالله
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
khodaya kinehaye bijaye mardom nesbat be kazeroon ra sahehed bash ta rooze ghiamat
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
4
1
به عنوان یک شهروند استان فارس از اینکه استاندارم آقای احمدی است اصلا حس خوبی ندارم. در هیچ جنبه ای کلاس یک استاندار استانی استراتژیک چون فارس را ندارند. از ظاهر گرفته تا رفتار و اقتدار و ...
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
0
سید بزرگوار جناب اقای احمدی هر کس در کشورهای جهان سوم قصد خدمت به کشورش را داشته باشد باید خودش را فدا کند ولی اگر قصد رانت خوری و ویژه خوری و مملکت فروشی داشته باشد به همه چیز می رسد. سید بزرگوار کازرون لیافت همه چیزهای خوب را دارد و بعد از جدت امام حسین (ع) کازرون سالار مظلومان جهان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳