پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند دیپلماسی کشور ما در قبال کشورهای (1+5) قدرتمندانه پیش می رود اما باید کارها را رصد کرده و مردم و مسوولان نیز هوشیار باشند.

به گزارش کازرون نما، مهندس محمدرضا باهنر ظهر روز جمعه در دیدار با مردم بخش کنار تخته فارس افزود:اگر پیشرفت گفت وگوها برد برد باشد که مشکلی احساس نمی شود اما اگر آنها بخواهند به قراردادشان پایبند نباشند، تمام گفته ها زیر میز خواهد رفت .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص تعامل مجلس و دولت در خصوص یارانه اشاره کرد و بیان داشت: میزان پرداخت یارانه ها در سال آینده همان 455هزار ریال به ازای هر نفر خواهد بود اما به کل 75میلیون نفر تعلق نخواهد گرفت .

باهنر همچنین گفت:در سال آینده برای دریافت یارانه ثبت نام جدیدی صورت خواهد گرفت و افرادی که حقوق دریافتی آنها زیر 20میلیون ریال باشد می توانند نام نویسی کنند.

وی ادامه داد: اگر افرادی غیر واقعی اقدام به ثبت نام کنند،بپس از بررسی اطلاعات، سه برابر چیزی که دریافت داشته اند جریمه خواهند شد.

وی بااشاره به اینکه بخشی از یارانه ها به سلامت جامعه تعلق خواهد گرفت افزود: چون امروز بحث سلامت در جامعه یک بحث بسیار جدی بوده و به همین دلیل در بودجه سال آینده هم جهت کم کردن مشکلات درمانی مردم تدابیری اندیشیده شده است .


منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶