پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
مشاور فرماندار کازرون عنوان کرد
به گزارش کازرون نما, زهرا سجادی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری نسبت به سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده، اظهار کرد: الگو پذیری اسلامی و شناخت کافی زوجین نسبت به یکدیگر عوامل موثر در تحکیم بنیان خانواده است.

مشاور امور بانوان فرماندار کازرون گفت: آموزش‌های مهارت‌های زندگی تأثیر مستقیم بر کاهش آمار طلاق در شهرستان کازرون داشته است.

به گزارش کازرون نما, زهرا سجادی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری نسبت به سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده،  اظهار کرد: الگو پذیری اسلامی و شناخت کافی زوجین نسبت به یکدیگر عوامل موثر در تحکیم بنیان خانواده است.

مشاور امور بانوان فرماندار کازرون از اجرای طرح‌های ملی تحکیم مهر و رحمت مطهره در این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح‌ها با هدف ارتقا سطح آگاهی زوجین نسبت به مسائل رفتاری، اهمیت عفاف و حجاب و معرفی الگوهای اسلامی به خانواده برگزار می‌شود.

وی اظهار تصریح کرد: تا کنون بیش از 100 دوره آموزشی با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاهی در کازرون برگزار شده است که بیش از 6000 نفر از آموزش‌های مهارت‌های زندگی  برخوردار شده‌اند.

سجادی با بیان اینکه گسترش آگاهی خانواده‌ها به مسائل همسرداری و تربیت فرزندان نقش موثری در بهبود معیشت جامعه و تقویت بنیان خانواده‌ها دارد، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته آموزش‌های ارائه شده تأثیر مستقیم بر کاهش آمار طلاق در شهرستان کازرون داشته است.

وی عدم شناخت کافی ‌افراد نسبت به یکدیگر، اعتیاد، طولانی بودن مدت عقد، هم‌چنین دخالت‌های بیش از حد والدین در مسائل خانوادگی را از مهم‌ترین عوامل بروز اختلاف در میان  زوجین  دانست.

مشاور امور بانوان فرماندار کازرون تأکید کرد: خانوده‌ها باید با الگو پذیری از آموزه‌های مذهبی و پرهیز از رقابت‌های کورکورانه بستر را برای ازدواج آسان و منطقی فراهم کنند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰