پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
به گزارش کازرون نما؛ مریم خسروی‌فرد، مدیرعامل مکتب قرآن سلام کازرون گفت: یک دوره آموزش احکام و مبانی اسلامی توسط مکتب قرآن سلام از نیمه دی‌ماه اجرا شده است و تا پایان سال جاری ادامه دارد.
به گزارش کازرون نما؛ مریم خسروی‌فرد، مدیرعامل مکتب قرآن سلام کازرون گفت: یک دوره آموزش احکام و مبانی اسلامی توسط مکتب قرآن سلام از نیمه دی‌ماه اجرا شده است و تا پایان سال جاری ادامه دارد.
 

وی در ادامه بیان کرد: طرح احکام و مبانی اسلامی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه اجرا می‌شود و افراد با استفاده از جزوات آموزشی، مباحث مربوط به این رشته را فرامی‌گیرند.

خسروی به آموزش روخوانی قرآن اشاره و تصریح کرد: همچنین یک دوره آموزش روخوانی قرآن کریم با حضور ۱۵ نفر در روزهای شنبه توسط مکتب قرآن سلام برگزار می‌شود.
 
وی اضافه کرد: این دوره از ابتدای هفته آینده اجرایی خواهد شد و به‌مدت شش ماه به‌طول می‌انجامد؛ پس از به پایان رسیدن این دوره، آزمون برگزار می‌شود و نفرات ممتاز حائز دریافت گواهینامه می‌شوند.
 
مدیرعامل مکتب قرآن سلام کازرون در پایان یادآور شد: مؤسسه مکتب قرآن سلام طی مناسبت‌های مختلف برنامه‌های دینی و قرآنی اجرا می‌کند در این راستا می‌توان به اعمال فعالیت‌های قرآنی طی دهه فجر اشاره کرد.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸