پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۲۴۶
تعداد نظرات: ۲۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
محمدی در نشست خبری با رسانه های کازرون خبر داد:
به گزارش محمدرضا پولادی خبرنگار کازرون نما، صبح امروز الیاس محمدی فرماندار کازرون در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های کازرون شرکت کرد.

به گزارش محمدرضا پولادی خبرنگار کازرون نما، صبح امروز الیاس محمدی فرماندار کازرون در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های کازرون شرکت کرد.

وی در این نشست ضمن اشاره به نشست مسوولین ارشد شهرستان با دکترایمانیه و معاونین وی، دکتر بنی‌هاشمی مدیرکل درمان تامین اجتماعی و مدیرکل بیمه تامین اجتماعی با محوریت فعالیت بهداشت ودرمان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تجهیزبیمارستان ولی عصرکازرون با تعیین اولویت ازسوی ریاست بیمارستان تا مبلغ 160 میلیون تومان ظرف مدت یک هفته ، راه اندازی دستگاه سی تی اسکن جدیدکازرون در هفته جاری، تخصیص مبلغ 680میلیون تومان اعتبار جهت شروع فاز دوم بیمارستان قائمیه در دیماه، تامین کادر تخصصی (پزشکان متخصص) بیمارستان خشت وکنارتخته بصورت مستقل در سه رشته زنان وزایمان، اطفال وداخلی ازسوی دانشگاه علوم پزشکی استان تاپایان هفته جاری و تامین کادرپشتیبانی این بیمارستان بطورمساوی از دو بخش خشت وکنارتخته به عنوان مصوبات این نشست خبر داد.

وی در ادامه افزود: همچنین با تلاش دکتر محمدصادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی روز شنبه 14 دیماه جلسه مهم در هیت رییسه مجلس با حضور دکترنورزاد معاون وزیر راه و رییس شرکت ساخت وتوسعه راه‌های کشور و معاونین ایشان و فرماندار کازرون پیرامون فعال‌سازی تونل محرم بود که در پایان مقررگردید مبلغ هفت ملیارد و چهارصد میلیون تومان با هماهنگی معاون راهبردی رییس جمهور به این طرح اختصاص داده‌شود که با تلاش‌های دکترمحمدصادقی هماهنگی لازم با دکتر نوبخت معاون راهبردی رییس جمهوری در همین جلسه انجام پذیرفت تا این اعتبار هرچه سریع‌تر اختصاص یابد.

محمدی گفت: همچنین در این جلسه مقررشد تا پایان دی‌ماه جلسه ای با حضور دکتر محمدصادقی، دکترنورزاد، دکترخادمی و سردار عبدالهی نماینده تام اختیار قرارگاه خاتم الانبیا تشکیل گردد و پروژه تونل محرم با رعایت مقرارت و ضوابط از شرکت استراتوس گرفته شود و به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار گردد.

درپایان نشست خبری فرماندار با طرح سوال خبرنگاران نشریات وسایتهای کازرون درباره مشکلات شهرستان کازرون مواجه شد این سوالها وانتقادها که بیشتر درباره بهداشت ودرمان و هم‌چنین تربیت‌بدنی و تاکسی‌رانی بود با استقبال محمدی فرماندار مواجه شد و ایشان قول داد که در هفته سوم دی‌ماه جلسه ای با مسئولان شبکه بهداشت ودرمان درباره وضعیت بهداشت و درمان در حضور خبرنگاران و رسانه‌ها برگزار کنند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
4
3
درود بر دکتر محمدصادقی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
4
4
جناب دکتر محمد صادقی و فرماندار و سایر مسئولین.....دو سال است قول برکناری رییس دانشگاه ازاد داده اید....نکند گذاشتین تا همین در و دیوار باقیمانده هم به درایت رییس دانشگاه ... تا خیال همه راحت شود.....
بی قانونی در کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
7
از کمبودهای همیشگی و کوتاهی مسئولین گذشتیم، آقایان مسئول حداقل مشکلات عادی و طبیعی را در این شهر که فقط کمی قاطعیت و اراده می خواهد بدون هیچ بودجه ای این ها را حل کنید
چرا با کبوتربازان برخورد نمی شود، کبوتر بازان آسایش را از مردم سلب کرده اند، چندین بار با پلیس 110 تماس گرفته ام ولی با وجود هشدار پلیس اما آن آقای کبوترباز بی خیال کارش را انجام می دهد، چرا چون پلیس فقط هشدار داد ولی کاری نکرد، اون کبوتر باز هم بی خیال هشدار شد و هرروز راحت کارش را انجام می دهد و آسایش را از همسایگان میگیرد، یعنی تو این شهر اینقدر امنیت برای اراذل و مزاحمین به مردم وجود دارد که اصلا به هشدار پلیس توجهی نمیکنند، چرا برخورد قانونی نمی شود، چرا بصورت قانونی پلیس وارد عمل نمی شود، این شهر باید اینقدر ناامن باشد که کبوتر بازها راحت پشت بام دیگر خانه ها را دید بزنند و وارد شوند ولی پلیس بگوید کاری از ما ساخته نیست، چرا دادستان شهر حکم ممنوعیت کبوتربازها را در مناطق مسکونی نمی دهد؟ یعنی آقای فرماندار و فرمانده پلیس کازرون و دادستان نمی توانند کبوتر بازی را در شهر ممنوع کنند، هر روز هم که تعدادشان بیشتر می شود، این کار بودجه نمی خواهد، اراده مسئولین می خواهد که وجود ندارد...
ماه گذشته برنامه ای برای جلوگیری از سد معبر اجرا شد، اما فقط برای چند هفته بود، دوباره فروشندگان متجاوز به حقوق مردم بساط خود را در پیاده روها و خیابان ها پهن کرده اند، با خیال راحت میوه شان را در پیاده روها می فروشند و حتی ماهی فروشان ماهی را در خیابان پهن می کنند، نمونه اش ماهی فروشی کنار قنادی پدربزرگ و ماهی فروشی روبروی سپاه، بی خیال ترافیک ماشین را کنار خیابان می زنند و با ایجاد ترافیک خود به کسب و کار مشغول می شوند، این کار حتی از نظر بهداشتی هم نادرست است چون ماهی های کنار خیابان در معرض دود شدید و سرب سوخت اگزوز ماشین هایی هستند که در خیابان رفت و آمد می کنند، پس کار این ماهی فروشان هم خلاف سد معبر است و هم برخلاف اصول بهداشتی. سد معبر که مدتی است تعطیل شده ولی اداره بهداشت می گوید به ماهی فروش فلان مکان دستور داده که ماهی را کنار خیابان جمع و به داخل مغازه منتقل کند بدلیل خطرات بهداشتی، اما آقای ماهی فروش با خیال راحت بدون توجه به هشدارهای بهداشتی بساط خود را باز هم در خیابان پهن کرده است، چون فلان بنیاد گفته است این ماهی فروش از خانواده تحت پوشش بنیاد هستند و می توانند در خیابان ماهی بفروشند و اداره بهداشت نباید به آن ها هشدار دهد؛ این در حالی است که همان ماهی فروش مغازه هم دارد ولی در مغازه نمی رود چون بصورت غیرقانونی بنیاد فلان حمایتش می کند، این چه وضعیتیست آقایان مسئول، چرا با سلامت مردم بازی می کنید، چرا چهره شهر با این بساط فروشی ها زشت شده است، حل این مشکلای بودجه زیادی نمی خواهد، فقط اراده و دلسوزی و پیگیری برای حل این مشکلات، چرا این مشکلات کوچک در کازرون غیرقابل حل می شوند، آقای فرماندار، آقای بهداشت، آقای بنیاد، آقای شهردار، به فکر حل مشکلات باشید و قانون را در شهر اجرا کنید تا بی قانونی و بی نظمی مثل آن چه اکنون است گسترش نیابد...
حالا اگر مشکلاتی مثل کمربندی و تونل و بیمارستان و پایانه کامیون ها بودجه می خواهد، برخورد با کبوتربازان و برخورد با هرسدمعبر توسط هرکسی چه قوم فلان چه خانواده فلان، که بودجه نمی خواهد فقط انصاف وجدان و اراده برای اجرای قانون و امنیت در شهر لازم است که مسئولان باید پیگیر باشند..
قلي
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
1
4
سلام نميدونم شماهاكي ميخواهيددست ازدروغهاتون برداريدكدوم تونل كدوم بيمارستان اينهاهمهدشايعه است اخه ... داخل اين دولت جايگاهي نداره.
عارف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
7
1
درود بر دکتر محمدصادقی و تلاشهایی که انجام میدهد.
انشااله که شهرستان کازرون با تلاشهای شما آباد شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
0
5
لطفا نظر بنده را در مورد بی قانونی و بی نظمی در شهر منتشر کنید و از مسئولان نیز پیگیر مشکل سد معبر، برخورد با کبوتر بازان، برخورد با ماهی فروشانی که در خیابان و در کنار جدول خیابان اقدام به فروش ماهی می کنند، و سایر نازیبایی ها و نامنظمی های شهر پیگیر باشید. با تشکر
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
0
2
به عمل کار براید به سخنرانی نیست
بعداز دو سال ببینیم و تعریف کنیم
از وعده تا عمل خیلی راهه.............
فرهنگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
0
5
فرماندارمحترم!
جای بسی گلایه داردکه بخش جره بالاده رااز هرنظرفراموش کرده اید.آیامی دانید آموزش وپرورش بالاده طبق آمار رسمی اداره کل ازنظرشاخص های ارزیابی عملکردآموزشی وپرورشی ازبین ۶۰منطقه آموزش وپرورش فارس متاسفانه رتبه ۵۸کسب کرده است .آیادرموردنارضایتی وسرخوردگی فرهنگیان بخش تحقیق کرده اید.آیامی دانیدبعدازدرگیریهای که بین ریس ومعاونین بودوبه فرمانداری هم کشیده شدبیش ازیک سال است هنوز اداره معاون پرورشی ومعاون آموزشی نداردوبیشتر کارشناسان اداره راترک کرده اند .آیا می دانید بیش از دوسال است اداره بالاده گویا ریس پروازی دارد باید هرروز ازشیرازبیایدهفته ای سه روز دراداره حضورندارد. و..و..خدایی در روز قیامت باید پاسخگو باشید.استدعامی شود فکری بحال این اداره بی سرو سامان بکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
7
6
این نتیجه ی رای مردم و اعتماد آنان به نماینده خستگی ناپذیر خودشونه.
آقای دکتر محمدصادقی از زحمات شما تشکر و قدردانی میکنم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
0
5
چرا بعد از سه روز نظرات را منتشر نمی کنید، کازرون نما خیلی دازی ضعیف عمل می کنی؟ صدیاد ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
0
0
درست حرف های فرماندار کازرون صد و هشتاد درجه با صحبت های آقای نکویی رییس راه و شهرسازی شهرستان کازرون فرق داره آقای نکویی تو مصاحبه ش با هفته نامه سلمان گفته که قرارگاه خاتم به دلایل شرعی نمیتونه تونل محرم رو تحویل بگیره و در کل برای یه شرکت دیگه یعنی استراتوس کار نمیکنیم و به عبارتی دیگر شرکت های دیگر برای ما کار میکنند و از ما کار میگیرند نه اینکه ما از دیگری کار بگیریم
بعدش اینکه استراتوس از دولت ده میلیارد به خاطر تونل محرم طلبکاره و نمیتوان آن را به دلیل کم کاری کنار زد و کار را به شرکت دیگری مثل خاتم داد!!
هفته نامه سلمان رو بخونید و با این مصاحبه فرماندار مقایسه کنید ببینید کدومیک راست میگه کدومیک درووووغ
خشتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
2
1
سلام
سد خشت در حال کار هست؛
جاده خشت به وحدتیه پلش تمام شده
جاده بین خشت و کنارتخته به مناقصه رفته
بعد هم بی‌انصافا بگید صادقی کار نکرده
در ضمن بیمارستان و سهام ذوب آهن هم که پیگیری کرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
0
0
ببينيم و تعريف كنيم دو صد گفته چون نيم كردار نيست
قلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
3
سلام خومت دوست عزيزم خشتي اين همه كاررادكتربه تنهايي انجام داده؟اگه به تنهايي انجام داده باشه بايدبهش خداقوت گفت بعدچراهمش خشت مگه مابخشهاي ديگه نداريم چرايك فكري به حال فرمانداري ويژه نميكنه كه دهقان ناصرابادي دستورشوگرفته پيگيري نكردن هم يك نوع بي انصافيه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
1
0
دهقان ناصآبادي دستور فرمانداري وي

ژ گرفته بود؟
از كي؟از مسول دفترش؟يا از فرمانداري؟
آره راست ميگي،دهقان بنده خدا خيلي كار كرد ولي كسي قدرش رو ندونست.اون 88جلسه غيبتش رو دنبال همين فرمانداري ويزه بود ولي كسي نگفت دستت درد نكنه.
مردم بد هستن . بد بد بد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
2
0
درود بر سایت مقتدر و بروز کازرون نما جهت خبر رسانی به مردم بزرگ شهرستان
قلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
1
باسلام خدمت دوست ناشناس شمايك لطفي كن بروروزنامه سلام رامطالعه كن متن نامه رااقاي حبيبي درروزنامه سلمان اسكن كرده متاسفانه دكترشمافقط ... نه ... من خودم براي اقاي دكترخيلي فعاليت كردم ولي براي خودم متاسفم كه جرابه شهرم ... مردم خوب اقاي ناشناس الان دوسال گذشت اقاي دكترچه كاركرده چه كارنامه درخشاني داره اخه اقاي دكترچطورميخوادجواب گوي مردم باشع
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
0
0
مسئولین محترم یک فکری به حال پولهای ... بکنید که در بیمارستان کازرون جراحها از مردم بیچاره میگیرند هیچ کس هم جلودارشان نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
0
0
همش ... همش درود بر محمدصاقی بنده های خدا خودتون رو گول نزندید.مرد عمل فقط دهقان ناصرابادی که فکر همه جایه کازرون بود
قلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
0
0
چراکازرون نظرات راسانسورمیکنیددست ازاین سیاست بازی برداریدبزاریدمردم حرفهاشونوبزنن
قلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
0
0
اقای ناشناس لطفابروپیش اقای حبیبی (روزنامه نگار) تاکپی نامه که اقای دهقان ناصرابادی دستورفرمانداری ویژه راگرفتن بهتون نشون بدن برویدیک فکری بحال کازرون کنیددست ازاین چپ گرایی یاراست گرایی برداریدفکری به حال کازرون کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
1
0
هرچه بودجه هست باید خرج جاده جدید کازرون میشه که اصلا لزومی هم ندارد.فرماندار محترم یه کم هم به فکر وضعیت شهر قایمیه خصوصا بیمارستان این شهر باشید.
قلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
0
باسلام خدمت اقاي ناشناس اولاباپيگيرهاي انجام شده توسط نماينده شهرستان مبلغ ٦٨٠ميليون ريال اختصاص داده شده براي بيمارستان كه فكركنم اخه مردم شريف قائميه بايدبدانندكه اين مصاحبه ها ... است كدوم پول؟اخه بيمارستان خشت كه ساخته شده هنوزتجهيزات نداره ولي جناب نماينده ميادپيگيري بيمارستان قائميه راانجام ميده؟اخه بيمارستان قائميه به قول بعضي ازاقايان زمينش اوقافي ميباشدولي چطورالان بهش بودجه تعلق گرفته؟بعضيهاگفتن من قبول بشم درانتخابات چنارشاهيجان رابه كنارخشك تبديل ميكنم واين كارم انجام داد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
آقای دکتر فقط حرف میزنید
قایمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
0
بیمارستان خشت مجوزش مال قایمیه بود محمدصادقی تودوره قبلی بردش برا خشت، کل جمعیت بخشهای خشت وکنارتخته اندازه جمعیت قایمیه به تنهایی نیست ولی خشت اینهمه امکانات داره، مگه قحطی رجاله که این اقا 20 ساله مدام کاندیدای مجلس میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹