پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۲۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
به مناسبت هفته پژوهش:
به گزارش دریافتی کازرون نما، به مناسبت هفته پژوهش از شش معلم پژوهنده منتخب شهرستان و استان تقدیر شد.

در جلسه ای که به مناسبت هفته پژوهش روز پنج شنبه مورخ 05/10/92 در مرکز آموزش عالی زینب کبری(س) برگزار گردید ابتدا، شریعت احمدی، مشاور آموزشگاه امام جعفر صادق(ع) گزارش اقدام پژوهی خود را با عنوان «چگونه توانستم پرخاشگری در دانش آموزان با نیازهای ویژه ی ذهنی را کاهش دهم» که موفق به کسب مقام برتر استانی در شانزدهمین دوره جشنواره ی «معلم پژوهنده» شده بود، ارائه کرد. و در ادامه از نیز از شش معلم پژوهنده منتخب شهرستان و استان تقدیر شد.



شایان ذکر است در این مراسم سه نفر از فرهنگیانی که موفق به ارتقاء مدرک تحصیلی خود شده بودند از سوی معاونت پرورشی و تربیت بدنی با اهداء هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سید رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
1
0
صد آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
1
3
یادی هم بکبیم از دکتر داریوش خضری مطلق که با رتبه یک دکترا هیچ دانشگاهی نپذیرفتش و رفت مالزی. سال 2013 بعنوان بهترین دانشجوی دانشگاه با 20 تا مقاله شناخته شد و مدال طلا بهش دادن . ایشون هم توی همین آموزش و پرورش یه معلم و محقق بود که متاسفانه قدرشو ندونستن. امیدوارم آموزش و پروش با محققانش برخورد مناسبی داشته باشه و شرایط رو واسه تحقیقشون فراهم کنه .
داریوش خضری مطلق
|
MALAYSIA
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
1
0
خدا رو سپاس که جز سر در مقابل او به غیر فرود نیاوردم و رفاه و آسایش چند روز عمر را به پذیرش جهل نخریدم. آن چه که به حقیقت در طول عمر یافتم به درستی و دقت به جان خریدم و ره به صلابت پیشه نمودم و هراس نکردم که چه کس را خوش آید و چه نادان به رنج برد. بی منّت هر آن چه در طبق اخلاص توان داشتم سرمایه نمودم و هیچ نخواستم! بر شانه ی هیچ شخصی بالا نرفتم که توانایی و هنر خود به نمایش گذارم و با هنر و توان خود چه شاگردان که تربیت ننمودم.
متأسفم که بعد از سال ها دوری از آن دیار باید در سایتی که برخی از شاگردان پیشن خود را موسس آن می دانم، چنین بهتان و افترایی را مشاهده کنم. چه باید گفت برای این غفلت که شاید ازحسادت است یا از حماقت، اما تاریخ سهم آنان که خودستایی کرده و حسدورزی می کنند و هر چه بدخواهانه می خواهند به نگارش در می آورند را به واقع نگاه خواهد داشت.
بنده در سال 1364 در مقطع اول راهنمایی در مدرسه راهنمایی قدسی واقع در خیابان شریعتی شمالی کازرون ثبت نام نمودم و در سال 1371 دیپلم خود را از دبیرستان شهید بستانپور اخذ کردم. سپس در سال 1372 تا 1376 در دانشگاه شهید باهنر کرمان لیسانس ریاضیات محض گرفته و استخدام آموزش و پرورش شدم.
حداقل خواهش ام این است که حرمت زمان معلمی ام را نگه دارید و از آن چه که از من نام برده می شود چه خوب و چه بد پرهیز نمایید. دوست دارم در آرامش و سکوتی که پیشه کرده ام بمانم و انتظاری نیست که جوانانی که تازه خود را به دنیای رسانه دیده اند چنین جسارتی را محترم شمارند.
لطفن پست پیشین را حذف کنید.
متشکرم.
مدیر پایگاه
جناب خضری مطلق!
ضمن عرض پوزش، به اطلاع می رساند انتشار نظر مورد اعتراض شما خطای سهوی بود که با توجه به حجم زیاد نظرات گاهی چنین خطاهایی رخ می دهد.
با عرض پوزش مجدد
کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴