پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

به گزارش دریافتی کازرون نما، کتابخانه عمومی ولیعصر(عج) کنارتخته مراسم بیست ویکمین هفته کتاب و کتابخوانی را با حضور امام جمعه ، بخشدار ، منتخبین شورای اسلامی شهر ، شهردار و سایر مسئولین شهر  کنارتخته و همچنین فعالین عرصه کتاب و  کتابخوانی برگزار نمود . در این مراسم صالح نژاد بخشدار و رییس انجمن کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) کنارتخته ضمن گرامیداشت مراسم هفته کتاب و کتابخوانی تجلیل از کتابخوانان و کتابداران را  فرصت خوبی برای ایجاد انگیزه و روحیه جهت ادامه فعالیت آنها دانست ایشان ضمن تقدیر از فعالیتهای ارزشمند کتابخانه ولیعصر(عج) کنارتخته برای ارتقاء خدمت رسانی به اعضاء و بهبود شرایط این مجموعه  همکاری و همراهی تمامی  مسئولین  را با این نهاد فرهنگی خواستار شدند . در این آیین که در تالار اجتماعات کتابخانه عمومی ولیعصر(عج) کنارتخته برگزار گردید حیدر نژاد امام جمعه کنارتخته و عضو انجمن کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی به عنوان سنگر فرهنگی کشور نقش مهمی در پاسداشت ارزش‌های انقلاب دارند ایشان با اشاره به جایگاه کتاب و کتابخوانی اذعان داشت: یک ساعت از عمر انسان اگر به بطالت و بیهودگی بگذرد قابل جبران نبوده ولی اگر همین ساعات همراه با کتاب و کتابخوانی باشد به ماندگارترین و مفیدترین لحظات عمر انسان تبدیل می‌‌شود. در ادامه این مراسم از خیر نیک اندیش عبدالمجید پناهی ، عضو فعال انجمن کتابخانه خانم حلیمه جلالیان ، مسئول کانون ادبی نخلستان خانم مهین هوپناه ، مهندس نوذری شهردار پر تلاش و عضو انجمن کتابخانه ، یونس پشنگیان مسئول تیم فوتسال کتابخانه ، کتابخوانان برتر کتابخانه اردوان هژبریان و شادی رضایی  ، برندگان مسابقات نقاشی و جمله بندی در امتداد عاشورا ویژه  مقطع ابتدایی مریم خشتی ، فاطمه هنرمند ، سپیده تیموری ، حدیث هژبریان ، مهدیه دستخوش و مریم راست برندگان مسابقه غیر حضوری حدیث اشک به مناسبت ماه محرم صفیه حاتمی ، شهناز دهقانی ، لیلا رازقی، مجتبی رسولزاده و داراب مظلوم رضایی با اهداء جوایز و  لوح سپاس تجلیل به عمل آمد .

همچنین در این مراسم اولین همایش عصر شعر عاشورایی نغمه های نینوایی نیز به همت کانون ادبی نخلستان برگزار گردید . در این مراسم دینی و آیینی که با هدف برقراری پیوندی معنوی و مذهبی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و اظهار ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و عرض تسلیت به حضرت بقیه ا... (عج) برگزار   گردید تعدادی  از شاعران به شعرخوانی در رثای اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا   پرداخته و واقعه کربلا ، شخصیت و سیره امام حسین (ع) و یاران باوفایش را در قالب های مختلف شعری نظیر غزل ، مثنوی  رباعی ، دوبیتی توصیف کردند. مرثیه خوانی توسط مداح اهل بیت بهنام ارجمند از دیگر برنامه های این آیین باشکوه هنری بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳