پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۰۷
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
دکتر محمدصادقی:
به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، دکتر محمد صادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه مردم حاشیه نشین جنگلهای دشت نقش عمده ای در حفاظت از جنگلها ومراتع این منطقه دارند افزود: باید سازمان جنگلها ومرا تع راحلی ارائه دهد که هم حقوق مردم رعایت شود وهم مردم بتواند به زندگی خودشان ادامه بدهند.

به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، دکتر محمد صادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه مردم حاشیه نشین جنگلهای دشت نقش عمده ای در حفاظت از جنگلها ومراتع این منطقه دارند افزود: باید سازمان جنگلها ومرا تع راحلی ارائه دهد که هم حقوق مردم رعایت شود وهم مردم بتواند به زندگی خودشان ادامه بدهند.

در ادامه این نشست مهندس جلالی به اهمیت حفظ و نگهداری درختان جنگلی در جلوگیری از الودگی اشاره کرد و گفت : امروز در بین کشورهای دنیا به لحاظ الودگی رتبه دهم داریم و این بدلیل الودگی والاینده ای است که وجود دارد .

وی با تاکید بر این مطلب که امروز رعایت حقوق یک درخت در واقع رعایت حقوق یک انسان و رعایت حقوق نسلهای اینده است ابراز داشت : خدمت گزاران شما در سازمان جنگلها و مراتع حاضر نیستند حتی یک متر از زمینهای شما بنفع دولت گرفته شود وکسی هم نگفته که خشک شدن درختان جنگلی بخاطر مردمی است که در حاشیه جنگل زندگی می کنند

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
نصرالله جامشیر بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
1
3
الله اکبر از دست دکتر
خداوکیلی بیا مشکلات را حل کن این حرفها یعنی چه؟ یعنی من در مجلس حضور دارم ؟ یعنی تمام معضلات حله فقط مانده مشلات جنگلها ؟ یعنی روباها و سمورها جا ندارند؟ یعنی جانوران شهرستان خوابگاه میخواهند ؟ یعنی اینکه مردم بر جنگلها اولویت ندارند............ پناه میبرم به خدا از دست این دکتر ...یا خدا یک نماینده ای با ذکاوت نصیب ما کن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
2
3
از دكتر محمد صادقي جهت حمايت از مردم و همچنين دفاع از محيط زيست تشكر و قدرداني مينمايم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
2
خوبه اگر همینطور به کاشت و ایجاد باغ درجنگلهاادامه بدهند دیگه حقوقی نمی مونه که کسی نگرانش بمونه
kamran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
4
2
دكتر محمدصادقي سپاسگذاريم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
به عمل کاربرآید...
گاوکشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
3
2
تشکر وقدر دانی از اقای دکتر محمد صادقی که به وعده خود عمل کردند و ریاست سازمان جنگلها ومراتع کشور را به منطقه دشت برم وگاوکشک آوردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
6
شما در مجلس براي نجات جنگل ها چه كرده ايد
قلی
|
United States
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
0
بازم شما حرف زدی
هلهله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
0
0
دکتر به عمل کار برآید به سخنرانی نیست آخه همچیز ما آراسته است فقط کارد کلکمون بی دسته مونده ، همش دورغ ، همش ریا ، صد به یاد ناصرآبادی واقعا همه راست می گفتن که توبه گرگ مرگه ، البته ناگفته نمونه طرف نخود آش مجلس هستا کاره ای نیست
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
0
2
جناب آقای محمدصادقی خداوکیلی چه برسربخش جره وبالاده آمده است . یکسال است که عملا بخشدار ندارد .ازنعمت بی تفاوتی شما وتعصب موتلفه ای آقای خواجه زاده که الحمدولله عوض شد آموزش وپرورش بالاده درامورپرورشی ازبین 60منطقه آموزش وپرورش دراستان رتبه 58ودرامورآموزشی رتبه 35راکسب کرده است. برای این نتایج خیلی خیلی درخشان ،دریوم الحساب باید پاسخگو باشید.
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
1
0
اقای محمد صادقی
خدا وکیلی خودتان نیز می دانید که این جنگل فقط اسمی از ان باقی می ماند
پس این سیاسی کاری برای چیست
برای رای منطقه دشت برم................
زهی خیال باطل....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
1
دکتر محمدصادقی مثل نماینده قبل نیست که می خواست پریشان را بکنه اتوبان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
0
سلام بر دکترمحمدصادقی که دست روی مسئله اصلی کشور گذاشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خادم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
0
0
اقای دکتر دروغ خیلی بد است

دروغ این است كه انسان حرفی را خلاف عقیده‌اش و نه خلاف واقع بزند. دروغ چیست؟ دروغ كلام خلاف عقیده است. این معنای دروغ است. اگر كسی خلاف عقیده‌اش حرف بزند دروغ است. مثلاً من عقیده‌ام این است كه خربزه شیرین است. می‌گویم این خربزه مثل قند می‌ماند. شما پاره می‌كنی و می‌بینی كه مثل آب است، حرف من خلاف واقع است. اما خلاف عقیده‌ام نیست. من عقیده داشته‌ام كه خربزه شیرین است. پس نگو آقای قرائتی تو هم دیگر دروغ گو شدی. نه آقا من عقیده‌ام این بود كه این خربزه شیرین است، منتها حرف من وقتی دروغ است كه خلاف عقیده‌ام باشد. اگر عقیده‌ام این است كه خربزه شیرین است و بگویم كه شیرین نیست یا عقیده‌ام این است كه شیرین نیست بگویم شیرین است، دروغ است. اما اگر طبق عقیده‌ام حرف زدم، منتها برخلاف واقع باشد این دروغ نیست. حالا یك سؤال می‌كنم: آدم‌های منافق آمدند و گفتند: یارسول اللّه! تو رسول خدا هستی، این حرف درست است یا نه؟ این حرف درست است اما خدا می‌گوید: این‌ها دروغ می‌گویند. حرف درست است، اما خدا به این‌ها می‌گوید: «وَ اللَّهُ یَشْهَدُ إِنَّ الْمُنافِقینَ لَكاذِبُونَ»(منافقون/1) خدا گواه است كه دروغ می‌گویید. منافقین كه به پیامبر می‌گویند: تو پیامبر هستی! حرفشان در واقع درست است، پس چرا خدا به آن‌ها دروغ گو می‌گوید؟ چون حرفشان خلاف عقیده‌شان است. پس اگر حرف خلاف عقیده باشد دروغ است. گاهی وقت‌ها در جامعه، حرف هم دروغ در می‌اید ولی طرف دروغ گو نیست، مثل همان خربزه كه برایتان مثال زدم. عقیده من این است كه این خربزه شیرین است. عقیده‌ام این است كه این آدم، آدم خوبی است. اما بعد خراب در می‌آید. نباید گفت كه دروغ گفتی. شما كه گفتی من به ایشان ایمان دارم، پس چرا ایمان نداری؟ آن وقت عقیده‌ام این بود، و الان عقیده‌ام تغییر کرده است. پس معنای دروغ این است كه انسان برخلاف عقیده‌اش حرف بزند. طبق عقیده‌ات اگر حرف بزنی اگر چه خلاف در بیاید، دروغ نیست، این معنای دروغ است.
انشالله نجات پیدا کنی و ............
تاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
0
0
جناب ممصادقی

امیر المؤمنین ـ علیه السّلام ـ می‌فرماید: «پیمان شكنی موجب خشم خدا و مردم است و خداوند می‌فرماید خشم خدا بزرگ است در اینكه می‌گوئید آن چه را به جا نمی‌آورید».
پیغمبر اكرم ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ می‌فرماید: كسی كه پیمان شكن باشد دیندار نیست.[
و حضرت باقر ـ علیه السّلام ـ می‌فرماید: چهار چیز است كه عقوبتش زودتر از هر چیز می‌رسد.
1ـ كسی كه به او احسان كنی و در عوض نیكی با تو بدی كند.
2ـ كسی كه تو به او ستم نكنی و او به تو ستم كند.
3ـ كسی كه در امری با او عهد كنی تو وفا كنی و او به تو مكر و خیانت كرده، به آنچه عهد كرده وفا نكند.
4ـ كسی كه به رحم خود صله كند و آن رحم از او ببرد.
تاجری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
0
0
اقای دکتر دارد دعای طلسم میکند
«به طور کلی هر گاه افراد جامعه با مشکلات متعددی رو‌به‌رو باشند که توانایی برطرف کردن آن را نداشته باشند، به خیالپردازی و خرافه روی مي‌آورند و در این راه، اغلب از افرادی کمک مي‌گیرند که ادعای سحر و جادو دارند.» انسان از تبیین حوادثی که بر او وارد مي‌شود عاجز و ناتوان است و در طول تاریخ در هر جسمی‌اعم از سنگ و درخت و حیوان و با هر شبه نیرویی از قبیل جادو و سحر به دنبال آنچه از او توانا‌تر باشد گشته. وی ریشه پیدایش جادوگران و رجوع مردم به آن‌ها را در همین ناتوانی نامیده و با اشاره به اینکه ساحران با ادعای در اختیار داشتن نیروهای خیر و شر اعتماد مردم را جلب مي‌کردند، مي‌گوید: «دعا نویس ها، رمال‌ها و فالگیرها ادامه دهنده راه همان جادوگران هستند. این افراد از اعتقادات مذهبی مردم سوءاستفاده مي‌کنند و بعضا حتی با توسل به نام قرآن، سعی مي‌کنند فریب خود را حقیقت جلوه دهند. جالب اینجاست که اکثر مردم این را مي‌دانند. این روزها کمتر کسی است که از فریبکاری دعانویسان بی‌خبر باشد، با این حال نمی‌خواهند بپذیرند و هم چنان اعتماد مي‌کنند.» قرایی مقدم با اشاره به اینکه بسیاری از زنان و دختران جوان در جریان اعتماد به این افراد مورد آزار و اذیت قرار گرفتند، مي‌افزاید: « نه تنها از این افراد مشکلی حل نشد، بلکه مشکلی بر مشکلاتشان افزوده شد. همه این اخبار را بارها و بارها شنیدیم و تاسف خوردیم، با این حال باز هم جهالت به خرج داده و اعتماد مي‌کنیم.»
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
0
0
سلام
حريم منابع طبيعي مشخص است وكسي نبايد

به آن تعرض كند اما منظورتان از حقوق مردم، از منابع طبيعي است يا از املاك خصوصي آنها.آگر زمين متعلق به منابع طبيعي است با چه مجوزي آن را شخم زده وكشت مي كنند و بهره برداري از ساير منابع ان چگونه صورت مي گيرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳