پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴

بسم الله الرحمن الرحیم

لَا یَسْتَوِی مِنکُم مَّنْ أَنفَقَ مِن قَبْلِ الْفَتْحِ وَقَاتَلَ أُوْلَئِکَ أَعْظَمُ دَرَجَةً مِّنَ الَّذِینَ أَنفَقُوا مِن بَعْدُ وَقَاتَلُوا

(کسانی از شما که پیش از فتح و پیروزی انفاق و جهاد کرده اند با دیگران یکسان نیستند ، آنها از حیث درجه بزرگتر از کسانی هستند که بعداً به انفاق و جهاد پرداختند) سوره مبارک حدید آیه ۱۰

مرحوم آقای مهندس رجبعلی طاهری ، اسوه صبر و استقامت در برابر سّبُعانه و شکنجه های وحشیانه رژیم طاغوت از بین دوستان مبارز و یاران اقلاب پَر کشید و در ملکوت اعلی همنشین شهداء و اولیاء الله گردید «طُوبی لَهُ و حُسنُ مُآب»

چهره آرام وی تداعی نفس مطمئنه می نمود و ساده زیستس وی سبک زندگی زاهدانه را می آموخت. مهرورزی با مردم و ارج نهادن بر تلاش خادمین انان ، از ویژگی های آن مرد خدا بود.

ایشان در عمر پر برکت همواره در راستای حراست از دست آوردهای انقلاب و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی کوشیده و جهت تحکیم وحدت بر محور ولایت به ویزه بین نیروهای با سابقه ی مبارزاتی و وفادار به انقلاب اسلامی تلاش بی وقفه داشتند.

انتشار نشریه ارزشمند انتظار در طول سنواتاخیر با محتوای مباحث عرفانی سیر وسلوک و تحلیل مسائل سیاسی، اجتماعی و غیره نمونه ای از برنامه های مفید و سازنده آن مرحوم بود.

فقدان اسفناک مهندس طاهریِ عزیز یار باوفای حضرت امام خمینی (قدس سره) و دوست دیرین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) موجب تاثر و تاسف شدید گردید.

اینجانب. این ضایعه ی مولمه را به مردم متدین و انقلابی خصوصا هم استانی ها و همشهریان گرامی و خانواده محترم و بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و مزید رحمت الههی را برای وی از خداوند منّان مسئلت می نمایم.

سید علی اصغر دستغیب

۲۶ مهر ماه ۱۳۹۲

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷