پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
به مناسبت ایام محرم صورت گرفت:
به گزارش دریافتی کازرون نما، در دهه اول محرم مبلغین اعزامی از قم، با استقرار در مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان، به ترویج مسائل دینی وتبیین اندیشه های فرهنگ غنی عاشورا پرداختند.

به گزارش دریافتی کازرون نما، در دهه اول محرم مبلغین اعزامی از قم، با استقرار در مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان، به ترویج مسائل دینی وتبیین اندیشه های فرهنگ غنی عاشورا پرداختند.

حکمت اله ورع، معاون پرورشی آموزش و پرورش کازرون، هدف از اجرای این برنامه را پاسخ به پرسش های دانش آموزان در زمینه های مذهبی و همچنین تبیین فلسفه نهضت عاشورا و قیام حسینی برای نسل جوان عنوان کرد و اظهار داشت: حضور در کلاس‌ها، جلسات هم‌اندیشی، گفتمان دینی و پرسش و پاسخ از برنامه‌های مبلغان در مدارس بوده است.

وی بابیاناینکه حضورمبلغین در مدارس سبب بالا رفتن سطح آگاهی دانش‌آموزان و تقویت روحیه معنوی دانش‌آموزان می‌شود، گفت: برنامه‌های دینی را در مدارس گسترش داده و به آسیب‌شناسی برنامه‌هایمان خواهیم پرداخت.

ورع گفت: با توجه به جمع بندی انجام گرفته با حضور مبلغان، علاوه بر مشاور تحصیلی،نیاز به حضور مشاور مذهبی در مدارس نیز احساس می شود.

معاون پرورشی تعداد این مبلغان را 10 نفر عنوان و تصریح کرد: با توجه به نقش آموزش و پرورش در تبیین آموزه‌های دینی به جوانان، مبلغان دینی در این زمان نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیز حجت الاسلام والمسلمین آقایان قائمی و ناصری به وعظ و سخنرانی در چند مدرسه پرداختند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش کازرونگفت حجج الاسلام آقایان رضا صنعتی، محمدمهدی علی بابایی، مهدی رحمانی، علیرضا رحمانی، قاسم بیاتی، مسلم سعادت پور، محسن کشاورز و خواهران جعفری، جوکار و بیاتی مبلغانی بودند که با آموزش و پرورش همکاری داشتند و با اهداء لوح تقدیر از زحمات آنان تجلیل شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳