پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۰۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون:
به گزارش دریافتی کازرون نما، سرهنگ غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در آستانه پنجم آذر سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته را برعهده داشت.

به گزارش دریافتی کازرون نما، سرهنگ غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در آستانه پنجم آذر سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته را برعهده داشت.

سرهنگ شرفی در اجتماع بسیجیان در نماز دشمن شکن جمعه اظهار داشت: امروز این بسیج مایه ی قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده است، بسیجی که به فرموده ی مقام معظم رهبری برای بسیج، براى دوستان انقلاب امید آفرین و براى دشمنان بیم‏ آفرین است. بسیجی که امتحان صداقتش را در تمام صحنه های انقلاب به خوبی ثابت کرده و نشان داده است که از بسیجی صادق تر در هیچ کجای جهان وجود ندارد، بسیجی که امروز به یک مجموعه رو به رشد و تعالی تبدیل شده است و میرود که انشاالله با همین تفکر پرچمدار تمدن اسلامی باشد.

وی افزود: بسیجی که قرار است با حلقه های صالحین خود سازی کند و با تشکیل شوراهای امر به معروف، جامعه را به تعالی برساند و جامعه ای درست کند که عاری از بیکاری و فقر و بیسوادی باشد. جامعه ای که باعث افتخار جهان اسلام باشد بسیجی که ان شالله با ترویج سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی و جهاد علمی بنا دارد مشکلات جامعه را حل کند و بافت درونی نظام را استحکام ببخشد.

شرفی تصریح کرد: بسیجی که امروز به جایی رسیده که فرماندهان آن، امروز به عنوان پرچمداران تمدن اسلامی در آستانه سی و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج، خدمت مقام معظم رهبری می رسند و با او بیعت عاشورایی می بندند و دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی پیام این بیعت عاشورایی را گرفتند و پس از بیانات حضرت آقا بر بسیجیان مشخص شد که چه باید بکنند که در مسیر انقلاب بمانند و آیندگان بر ما مباهات کنند. حضور ۵۰ هزار نفر از فرماندهان بسیجی خدمت مقام معظم رهبری یادآور حرکت تشکیل سپاه محمد رسول الله (ص) در زمان جنگ تحمیلی بود که آن روز ۵۰ هزار نفر از نیروی رزمنده معمولی آماده بودند برای دفاع از انقلاب و امروز قسمتی از فرماندهان آموزش دیده بسیج ۵۰ هزار نفر بودند کسانی که ما اعتقاد داریم هر نفر آنها می تواند گردانی را فرماندهی کند. دشمن این پیام را گرفت که حضور ۵۰ هزار نفری فرمانده بسیجی محضر رهبر انقلاب یعنی چه؟

و به فرموده سردار نقدی فرمانده بسیج که فرموند اینها کسانی هستند که در زمان جنگ ۵۰ هزار نفر نیروی عادی بودند و به بدن استکبار لرزه افتاد که اینها متخصص اند و آموزش دیده، مواظب باشید که اگر شیطنتی بکنید اینها با گردان هایی که در اختیار دارند تا ریشه استکبار را نکنند زمین نخواهند نشست. دشمنان ما فهمیدند که اگر آنها هر گزینه ای را روی میز داشته باشند ما هم گزینه بسیج را روی میز داریم گزینه ای که همه استکبار با همه توانمندی هایی که در بحث های پیش بینی دارند توان پیش بینی عملکرد بسیج را در هیچ مقطعی نداشته اند و رعب و وحشت آنها هم از همین نکته است.

سرهنگ شرفی اضافه نمود: در ابتدای دیدار حضرت آقا فرمودند که حضرت زینب (س) در مواجهه دشمنان در شام پس از این همه مصائبی که برای آنها رخ داد، همه فجایعی که هر کدام برای از پا در آوردن یک انسان کافی بود، وقتی در آن مجلس قرار گرفت بدون هیچ گونه لرزشی در صدا با صلابت حیدری نطق فرمودند و براندام یزید و یزیدیان لرزه انداختند و این یعنی، امروز ما در هیچ صحنه ای نباید تردید کنیم و خدایی نکرده لرزشی بر ما وارد شود. ما پیروان مکتبی هستیم که حضرت زینب پیام آور عاشورای آن است. ما در مقابل مشکلات و هر شرایطی خواهیم ایستاد و دشمن بداند که اگر قطعه قطعه هم شویم از حمایت از ولایت عقب نشینی نخواهیم کرد. اجتماع فرماندهان بسیج در ابتدای هفته بسیج پشتوانه قوی ومستحکمی برای دیپلمات ها و مذاکره کنندگان ما بود.

سرهنگ شرفی تشریح نمود: در راستای انطباق رسالت های بسیج با منویات مقام معظم رهبری گوشه ای از عملکرد های عزیزان بسیجی که در میدان هستند و عزیزان همکاری که به صورت شبانه روزی و با حداقل امکانات فعالیت می کنند را عرض می کنم. در راستای خود سازی که محور آن حلقه های صالحین است در شهرستان کازرون نزدیک به ۱۰۰۰ حلقه های صالحین در مقطع دبیرستان به بالاتر در حال فعالیت می باشند و این حلقه ها به سمت مسیری حرکت می کنند که نماز محوری را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده است.

در راستای امر به معروف و تعالی جامعه ۲۰۰ شورای امر به معروف در سطح پایگاههای مقاومت تشکیل شده است و هر جا که لازم باشد بسیج با صلابت وارد عمل می شود. جاهایی که هنجار شکنی می کنند بسیج بدون تعارف وارد صحنه می شود و نخواهد گذاشت کسی امنیت اخلاقی جامعه ما را دچار اخلال کند.

در بحث اقتصاد مقاومتی در سال گذشته قریب به یک میلیارد تومان وام به ۱۰۶ نفر از عزیزان متقاضی دارای طرح های توجیهی تقسیم گردید، که این طرح ها توسط کارشناسان دانشگاه های کازرون بازدید و توانمندی افراد تایید شده و با تشکیل کارگروها در سطح دانشگاهها مشاغل خانگی آموزش داده شد.

در بحث ترویج زندگی به سبک اسلامی کارگاههای متعدد آموزش های علمی و عملی در بحث صرفه جویی و مدیریت و برگزاری کلاس جهت دانش آموزان که امیدهای آینده ایران هستند برگزار گردید.

در راستای علمی افتتاح مرکز رشد، خلاقیت و فنآوری بسیج شهرستان که الان در ۵ رشته فعالیت خود را شروع کرده و توانایی رقابت با سایر موسسات را دارد و با عزم عزیزان بسیجی به مراکزی تبدیل خواهد شد که باعث اقتدار شهرستان خواهد شد و می توان آن را نقطه عطفی در زمینه علمی استان را برشمرد.

در بحث نشاط و ورزش ۷ سوله ورزشی ساخته شده که ۳۸۸۰متر به سرانه ورزشی شهرستان اضافه کرد دومسابقه کشوری ، نه مسابقه در شش رشته ورزشی و ۷۷ تیم ورزشی با حمایت بسیج ورزشکاران به مسابقات اعزام شدند.

در زمینه فرهنگی ۳ مجموعه اردوگاهی ساخته شده که یکی از آنها در آستانه بهره برداری می باشد و اعزام بیش از ۳۵۰ نفر از بسیجیان به مشهد الرضا از تاثیر گذار ترین فعالیت های فرهنگی می باشد.

وی در پایان خطاب به مسئولین اظهار داشت: در همین جا به مسئولین محترم قول میدهیم که در هرجایی که اشکال و خللی در کارهایتان پیش آمده است با اطمینان کامل کار را به بسیج بسپارید و مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد. باید بنا به فرمایش مقام معظم رهبری فرهنگ بسیجی در تمام ارکان جامعه نهادینه بشود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
0
سلام برادران محترم چرا جلو سردرب ناحیه بنری زده اند که این سخن سپاه گل است وبسیج عطر گل به امام (ره)نسبت داده شده این سخن آیت الله رفسنجانی میباشد> غیراز ما دیگران نیز بیدارند مواظب باشیم .باتشکر
یه بنده خدا
|
UNITED STATES
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
0
0
آقو تو کار خودت انجوم بده کارای بقیه ی ادارات پیشکش.والو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵