پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
نماینده ولی فقیه در فارس:
به گزارش کازرون نما، آیت‌الله اسدالله ایمانی چهارشنبه شب در همایش یادبود مدافعان قهرمان سوسنگرد اظهار داشت: در اوج حاکمیت منطق کفر و اباهی‌گری و سکولاری، امام راحل حرکت پیامبرگونه انجام داد و در چارچوب اسلام به انسان‌ها روی کرد و آنچه را که به بوته فراموشی سپرده بودند به یادشان آورد.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: دنیای استکبار با به راه انداختن جنگ زرگری و ایفای نقش پلیس خوب و بد در مذاکرات به دنبال امتیازگیری از ایران است.

به گزارش کازرون نما، آیت‌الله اسدالله ایمانی چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در همایش یادبود مدافعان قهرمان سوسنگرد که با حضور ائمه جمعه کازرون و قائمیه و جمعی از مسئولان فارس و کازرون، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان این شهرستان در حسینه سیدالشهدای این شهرستان برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: در اوج حاکمیت منطق کفر و اباهی‌گری و سکولاری، امام راحل حرکت پیامبرگونه انجام داد و در چارچوب اسلام به انسان‌ها روی کرد و آنچه را که به بوته فراموشی سپرده بودند به یادشان آورد.

وی افزود: امام (ره) ایرانیان را به صحنه آورد و از آنان مردمی ساخت که امروزه بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا به عنوان ملت مقاوم و اثرگذار مطرح هستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: دنیای استکبار و قلدران جهان به خاطر اینکه منطق امام را به ضرر خود می‌دانستند با انقلاب اسلامی به مقابله پرداختند و موضع خصمانه گرفتند.

آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: امام(ره) با تکیه بر مردم و به صحنه کشاندن جوانان توانست تمام ناهمواری‌هایی که دشمنان و منافقان ایجاد کرده بودند را یکی پس از دیگری هموار کند.

وی ابراز داشت: با وجود تمام دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها در دوران دفاع مقدس «آزادسازی شهر سوسنگرد و حصر آبادان» با تکیه امام(ره) بر ایمان و توانمندی‌های درون جوانان اتفاق افتاد.

امام جمعه شیراز بیان داشت: معجزه‌ای که رزمندگان ما با دست خالی در دوران دفاع مقدس و به ویژه در شکست حصر آبادان و سوسنگرد از خود به جای گذاشتند نمونه آن در هیچ‌کدام از جنگ‌های صدر اسلام یافت نمی‌شود.

ایمانی گفت: چنانچه به درون جامعه خود توجه داشته باشیم و خود را باور کنیم هیچ قدرتی به تعبیر مقام معظم رهبری یارای مقابله با ما را ندارد.

وی تصریح کرد: زمانی که استکبار جهانی با کشور ما در ارتباط بود جز ننگ چیزی برای ما به ارمغان نمی‌آورد بنابراین نباید چشم به شعار فریبنده آنان دوخت.

امام جمعه شیراز ادامه داد: امروزه هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل ملتی که یک‌پارچه، متحد و منسجم بوده و از درون قدرت خود را تنظیم کرده است ایستادگی کند.

ایمانی ابراز داشت: روزی مبارزات با دست خالی جوانان و رزمندگان ایران اسلامی برای نسل‌های آینده به عنوان یک معما و افسانه و یک چیز باورناکردنی قلمداد می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فضای به وجود آمده در کشور که برخی به دنبال تبرئه فتنه‌گران و آشوب‌گران سال 88 هستند اذعان داشت: مردم نباید فریب مظلوم‌نمایی این عده را بخورند چراکه آنان با استفاده از فضای جدید به دنبال نجات فتنه‌گران از حصر هستند.

نماینده ولی فقیه در فارس به ایفای نقش پلیس خوب و بد دنیای استکبار در مذاکرات اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار در این جنگ زرگری فقط به دنبال فشار بر جمهوری اسلامی و گرفتن امتیاز از آن است.

ایمانی در پایان ابراز داشت: تا زمانی که چشم بر چهره رهبر معظم انقلاب و گوش به زبان و دهان ایشان دوخته‌ایم و به آنچه که داریم تکیه کنیم آقای خودمان هستیم و سرور جهان قرار داریم.

به گزارش کازرون نما، همایش مدافعان قهرمان سوسنگرد در کازرون در یک فضای معنوی با مداحی یکی از مداحان اهل بیت حال و هوای عاشورایی پیدا کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳