پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
امام جمعه کازرون:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند چهارشنبه شب در همایش مدافعان قهرمان سوسنگرد اظهار داشت: سوسنگرد نخستین شهری بود که در دوران دفاع مقدس مورد تهاجم نیروهای صدام قرار گرفت که با حکم ولایی امام(ره) و همت رزمندگان، با وجود کارشکنی‌های بنی‌صدر خائن و نفوذی‌های آن در نیروهای مسلح یک روز بعد از حصر آزاد شد.

امام جمعه کازرون گفت: امروزه با روحیه حماسی و جهادی بسیاری از مشکلات سیاسی و اقتصادی قابل حل و فصل است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند چهارشنبه شب در همایش مدافعان قهرمان سوسنگرد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، فرماندار کازرون و جمعی از مسئولان فارس و این شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حسینه سیدالشهدای کازرون برگزار شد، در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره 14 هزار و 600 شهید استان فارس و یک‌هزار و 100 شهید به خون خفته کازرون و شهدای آزادسازی سوسنگرد در سخنانی اظهار داشت: سوسنگرد نخستین شهری بود که در دوران دفاع مقدس مورد تهاجم نیروهای صدام قرار گرفت که با حکم ولایی امام(ره) و همت رزمندگان، با وجود کارشکنی‌های بنی‌صدر خائن و نفوذی‌های آن در نیروهای مسلح یک روز بعد از حصر آزاد شد.

وی افزود: رزمندگان کشورمان با امر ولایی امام(ره) با کمترین امکانات توانستند با روحیه بالای جهادی و شهادت‌طلبی و نترسیدن از مرگ به فاصله یک روز شهر سوسنگرد را از یوغ دنیای استکبار آزاد کنند.

امام جمعه کازرون گفت: ولایت‌پذیری و از دشمن نترسیدن درس بزرگی بوده که رزمندگان اسلام برای استمرار انقلاب و پیروزی حق و حزب‌الله از خود به یادگار گذاشته‌اند.

خرسند تصریح کرد: امروزه راه حل بسیاری از مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور و پیروزی در مذاکرات بستگی به داشتن روحیه حماسی و جهادی دارد که مقام معظم رهبری امسال را نیز به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند.

وی ابراز داشت: ملت ایران شعار استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن همراه با عزتمندی را از سید و سالار شهیدان فرا گرفته‌اند بنابراین هیچ ترسی از تهدید دشمنان ندارند.

امام جمعه کازرون در پایان از تمام دست‌اندرکاران برگزاری این همایش بزرگ به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸