پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۰۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
به گزارش کازرون نما، محمدرحیم علیزاده مسئول دفتربسیج دانشجویی شهرستان کازرون ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) وگرامیداشت سی وچهارمین سالگرد هفته بسیج، هفته گرامیداشت بسیج هفته تجدید میثاق با امام، مقام معظم رهبری وشهدا دانست.

به گزارش کازرون نما، محمدرحیم علیزاده مسئول دفتربسیج دانشجویی شهرستان کازرون ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) وگرامیداشت سی وچهارمین سالگرد هفته بسیج، هفته گرامیداشت بسیج هفته تجدید میثاق با امام، مقام معظم رهبری وشهدا دانست.

وی افزود بسیج میراث مهم انقلاب و امام (ره) و بازوی قوی ولایت است و امروز اگر عزت و افتخاری در دنیا داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری دلیرمردان بسیجی است که خواب را بر چشمان دشمنان خسته کردند .

وی بیان داشت باید خود را با اهداف امام خمینی (ره) ازتشکیل بسیج مطابقت داده و جامعه ‌ای که بسیج، فرهنگ و تفکر بسیجی دارد، هیچ گاه دچار انحراف و تاثیرپذیری از تبلیغات سوء و اقدامات خصمانه دشمنان نخواهد شد.

علیزاده سپس به تشریح برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون در هفته بسیج پرداخت و افزود : بسیج دانشجویی پیشگام از سایر اقشار بسیج با برگزاری یادواره شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور کازرون به استقبال این هفته می رود .

وی بابیان اینکه اگر امروز در دنیا، ایران اسلامی با اقتدار درتمامی عرصه هاحرفی برای گفتن دارد به برکت خون شهدا است گفت :  دانشجویان بسیجی همگام با سایر اقشار جهت ارج نهادن به مقام شاخص شهیدان در اولین روز هفته بسیج به عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام پرداخته که این مراسم همراه با قرائت زیارت عاشورا و مداحی خواهدبود .

مسئول دفتر بسیج دانشجویی به دیگر برنامه های بسیج دانشجویی در این هفته اشاره کرد و گفت : برگزاری همایش با عنوان رسالت بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در مسیرانقلاب به مناسبت دوم آذرماه سالروز بسیج دانشجویی و طلاب، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، نشستهای بصیرتی، برگزاری همایش علمی، تربون آزاد، یادواره شهدای علمی، محفل انس با قرآن، همایش سبک زندگی اسلامی، مسابقات فوتسال و تیراندازی، دیدار با خانواده معظم شهدا و برپایی نمایشگاه های مختلف در سطح دانشگاه ها ازبرنامه های این هفته بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون خواهد بود .

ایشان در ادامه از رونمایی از نشریه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون بنام "راه" خبرداد وافزود : دراین هفته از سایت رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و علمی کاربردی و  Ebook فعالیتهای بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی رونمایی خواهدشد .

علیزاده با اشاره به اینکه بسیج، فرهنگی برگرفته از فرهنگ عاشورا است،خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در هفته بسیج و به منظور انس و الفت دانشجویان بسیجی با اهل بیت (ع) انجام خواهدشد، برگزاری ادعیه مختلف از جمله دعای کمیل، ندبه و زیارت عاشورا است.

وی در خصوص اهمیت فضاسازی و تبلیغات محیطی در دانشگاه ها در این هفته اشاره کرد و گفت: امید است با پیگیری و حمایت مسئولان در دانشگاه ها و همت دانشجویان بسیجی، این مهم به نحو احسن اجراشود.

ایشان با اشاره به شعار امسال این هفته «بسیج، پیشتازحماسه و خدمت» افزود : با توجه به شرایط کنونی که وجود دارد باید از تمام ظرفیت‌های موجود جهت هرچه باشکوهتر برگزارشدن برنامه های بسیج در این هفته استفاده کرد .

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون درپایان ضمن تقدیر و تشکر از ریاست و کارکنان دانشگاه ها بعلت همکاری در اجرای برنامه های بسیج دانشجویی در شهرستان خواستار تعامل و همکاری بیشتر با بسیج دانشجویی در اجرای برنامه های هفته بسیج در سطح دانشگاه ها شد .


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دوست
|
-
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
0
0
سلام همکار گرامی خسته نباشید ما سایت شما رو تو سایت خودمون لینک کردیم اگه امکانش هست شما هم سایت www.aftabedel.com را تو سایت خودتون لینک کنید . بازم ممنون
هوشیار
|
UNITED STATES
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
0
4
عملکردتان چندان رضایتبخش نیست هرچند نسبتا از سالهای قبل اندکی ناچیز بهتر شده
ببینید بسیج دانشجویی بقیه شهرها چه پیشرفتهایی داشته اند شاید الگوی بهتری پیدا کنید
پاسخ ها
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
کاملا درسته علاوه بر عملکرد ضعیف متاسفانه بسیج در همه موارد نظم و انسجام درستی نداره. بسیجی باید الگو باشه نه مدام مورد ایراد قرار بگیره اونم ایراداتی که کاملا رفع شدنی و نیاز به تلاش زیادی نداره. نظم انضباط فردی و اجتماعی تعهد متاسفانه حلقه های گمشده در بسیج هست.بجای تاکید بر حلقه های صالحین برید حلقه های صالحین شخصیتی بسیجی رو اول تقویت کنید بعد برید سراغ تشکیل حلقه شجره طیبه صالحین.
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
0
2
متاسفانه صداقت در کار نیست و شعارگرا شده ایم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲