پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
به گزارش دریافتی کازرون نما، همایش مدافعان قهرمان سوسنگرد به منظور تجلیل از شهدا و رزمندگان کازرونی نقش آفرین در مقاومت جاودانه از سوسنگرد شهر عاشقان شهادت در شهر کازرون برگزار می گردد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، همایش مدافعان قهرمان سوسنگرد به منظور تجلیل از شهدا و رزمندگان کازرونی نقش آفرین در مقاومت جاودانه از سوسنگرد شهر عاشقان شهادت در شهر کازرون برگزار می گردد.

این همایش با سخنرانی حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در روز چهارشنبه 29 آبان ماه بعداز نماز مغرب و عشاء در حسینیه سیدالشهدا(ع) مسجد ملابرات برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در حاشیه جلسه ستاد برگزاری این همایش گفت:کازرون از جمله شهرستان های انگشت شمار در کشور است که هنگامی که شیپور جنگ نواخته شد ، نیروهای مردمی این شهرستان به اولین سنگر مقاومت شهرعاشقان شهادت سوسنگرد عازم شدند .

شرفی افزود: رزمندگان کازرون در تاریخ 27مهرماه1359پس از طی آموزش نظامی در پادگان شهیدبهشتی نیروی زمینی ارتش مستقر در کازرون و تدارک و تامین تسلیحات ابتدایی در اولین اعزام به سوسنگرد اعزام شدند

وی در پایان گفت: رزمندگان کازرونی نقش به سزایی در حماسه دفاع از شهر سوسنگرد داشتند که متاسفانه در سطح کشور گمنام مانده اند که الحمدالله دو سه سالی است گرد گمنامی از چهره این عزیزان با برگزاری همایش ها و اقدامات رسانه ای زدوده شده است که کافی نیست و باید بیشتر کار کنیم.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
0
2
به شوراي شهر سوسنگرد پيشنهاد گردد خياباني را در اين شهر به نام شهداي كازرون نام گذاري كنند با هماهنگي اداره پست تمبر اين همايش چاپ تا از اين طريق به سراسر كشور ارسال تا اين حماسه ماندگار شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷