پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۷۱
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
نماینده کازرون در نطق میان دستور:
عضو هیات رییسه مجلس گفت: از هر نوع ذوق زدگی و وادادگی در مقابل امریکا و غرب در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی اعم از دولت و مجلس، رسانه ملی و جراید باید پرهیز کرد.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: از هر نوع ذوق زدگی و وادادگی در مقابل امریکا و غرب در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی اعم از دولت و مجلس، رسانه ملی و جراید باید پرهیز کرد.

به گزترش کازرون نما، شاهین محمد صادقی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۲ آبان) در نطق میان دستور خود با اشاره به سالروز گرامیداشت ۱۳ آبان ، روز تبعید امام و تسخیر لانه جاسوسی امریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی ، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی که نظامی برگرفته از نظام عاشورایی و مکتب حسینی است با برخورداری از قانون اساسی منبعث از دستورات قران کریم و اهل بیت عصمت و طهارت و به خصوص با رعایت اصل بی بدیل ولایت مطلقه فقیه از چنان استحکام و استواری و در عین حال انعطافی برخوردار است که در مقابل هیچ چالشی دچار حیرانی و درماندگی نبوده است و در هر شرایطی و بر اساس مقتضیات زمان و مکان قادر به برون رفت از تنگناها و حل مشکلات و معضلات پیش رو و ارایه راهکارهای مناسب خواهد بود.

وی افزود: آنچه که امروز به عنوان مذاکرات هسته ای در جریان است ماحصل تدبیر همه مسولین نظام جمهوری اسلامی و در راس آنها مقام معظم رهبری است که صادقانه و شفاف و در پاسخ به درخواست طرفهای مقابل و برای اثبات حقانیت این نظام مظلوم و دفاع از حقوق ملت مسلمان و ابطال سحر و جادوی رسانه ای و سیاسی دشمنان قسم خورده آن و گرفتن بهانه از دست قداره بندان حاکم بر جهان و تنویر افکار عمومی عالم و نیز افزایش همگرایی و انسجام ملی در داخل کشور در مقابله با توطئه های گوناگون مستکبران حق ستیز اتخاذ گردیده است

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: غنی سازی هسته ای حقی طبیعی است که این ملت با توکل به خدای بزرگ و تقدیم دهها شهید گلگون کفن و تحمل مشقات و مرارتهای بی شمار به دست آورده است و به عنوان نماد استقلال و خود باوری و مقاومت در مقابل زیاده خواهان سلطه جو به آن افتخار می کند و با هیچ قیمتی حاضر به عدول از حق مسلم خویش در این رابطه نیست.

محمد صادقی گفت: حمایت از رییس جمهور و تیم مذاکره کننده که مورد اعتماد رهبری هستند و خصوصا وزیر کاردان امور خارجه در این شرایط حساس وظیفه همگانی بوده و اکثریت نمایندگان مجلس در تایید و تقویت تیم هسته ای به وظیفه خویش عمل خواهند نمود ضمن اینکه نقد و مراقبت هوشمندانه و مشفقانه را نه اختیار بلکه تکلیف قانونی خویش می داند.

نماینده مردم کازرون در مجلس با بیان اینکه تکیه گاه این ملت همواره خداوند متعالی است که فرموده است "امروز هم مطمین باشید رعب از قدرت ایمان مومنین در سراسر عالم در دل دشمنان اوست” ، افزود: ملت ما ملتی صلح طلب است که ضمن پافشاری بر تمام اصول اعلام شده داخلی و خارجی خویش و با الهام از تعالیم نجات بخش اسلام و به پشتوانه آموزه های غنی قرآنی خود از چنان منطقی در گفتار و کلام برخوردار است که جهان عاری از جنگ و جدال و تزویر را بهترین میدان برای نشر و تبلیغ مبانی دینی خود می دانند.

وی گفت: ما فرزندان معنوی خمینی کبیر همان که فرمود "امریکا شیطان بزرگ است ” باور کرده ایم که رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش و ظالم و مظلوم است و رابطه ظالم و مظلوم تا انتهای عالم به دوستی نخواهد گرایید لاجرم آنچه که ما باید به دنبال آن باشیم نه اصلاح روابط که مدیریت منافع ملی با حاکمیت قوانین نیم بند کنونی مجامع جهانی و به دنبال آن احقاق حقوق مردم ایران و وادار نمودن دشمن به پذیرش این حقوق بر اساس همان قوانین مورد اشاره می باشد.

محمد صادقی افزود: امریکایی ها بدانند ما با تاسی از رهبر فرزانه خویش و به حکم عقل و تجربیات گرانسنگی همچون کودتای ۲۸ مرداد ، جنگ تحمیلی، حادثه طبس ، ترور دانشمندان هسته ای و حصر اقتصادی و صدها مورد دیگر که با حمایت دولت امریکا صورت گرفته است هرگز به آن اعتماد نداشته و باورمان این است که خوی استکباری و سلطه جویی آنها مهم ترین مانع بر سر راه مذاکرات کنونی بلکه از اصلی ترین علل هرج و مرج و اوضاع آشفته جهان امروز است.

وی افزود: چنانچه وکلای ایشان باور دیگری دارند چاره آن است که در میدان عمل با پذیرش حق مسلم و غیر قابل مذاکره اصل غنی سازی هسته ای در داخل خاک ایران و رفع تحریم های ظالمانه کنونی که نه انسانی است و نه منطبق بر مقررات مورد قبول آنان و بازگرداندن پرونده هسته ای ایران از شورای امنیت به آژانس هسته ای خلاف گفته های ما را ثابت و اعتماد افکار عمومی ایران و جهان را جلب نمایند.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه نسبت دادن تمام مشکلات جامعه به تحریم ها و حواله دادن رفع همه آنها به نتیجه مذاکرات ایجاد توقع بی جایی است که هرگز برآورده نخواهد شد و یقینا بر روند مذاکرات هم اثر منفی خواهد گذاشت، افزود:ظرفیتهای بی شمار اقتصادی کشور و توانمندی های این ملت هوشمند چنانچه با تدبیر و اعتماد به خدای متعال و نه دشمنان او مورد استفاده قرار گیرد نه تنها تحریم ها راکم اثر خواهد نمود بلکه تهدید تحریم ها را به فرصتهای بی بدیل در جهت استقلال اقتصادی، خودکفایی و شکوفایی در تولید، صنعت و کشاورزی و رهایی از وابستگی های گوناگون به غرب مبدل خواهد ساخت.

نماینده مردم کازرون در مجلس با بیان اینکه دوست و دشمن مخصوصا امریکایی ها بدانند خدای ما خدای صلح حدیبیه و فتح مکه و بدر و کربلای حسین و خدای الحسین است و ما به او اعتقاد داریم و او مارا بس است، افزود: از هر نوع ذوق زدگی وادادگی در مقابل امریکا و غرب در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی اعم از دولت و مجلس رسانه ملی و جراید و مجلس باید پرهیز نموده و از آنجا که شعار مرگ بر امریکا که همانا به منزله تبری و تنفر از همه جنایات امریکاست نه یک شعار دولت ساخته بلکه بر آمده از عمق جسم و جان ملت ماست و در شرایطی که هیچ گونه تغییری در سیاستها و رفتارهای دولت امریکا مشاهده نمی شود هرگونه تلاش برای حذف آن یک انفعال و یک وادادگی بزرگ است و درآرایش صحنه مذاکرات به نفع دشمن متخاصم بی تاثیر نخواهد بود و مطمئن باشید پشتوانه اصلی تیم مذاکره کننده ما همان کسانی هستند که شعار مرگ بر امریکا را سر می دهند.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
2
19
آقا آمریکا را ول کن، کازرون را بچسب؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای محمدصادقی به عنوان یک شهروند کازرونی خواهشمندم به سوالات ذیل در قالب یک مقاله یا نوشته و یا کارنامه عملکردتان پاسخ دهید و آن را در رسانه های شهرستان منتشر کنید. لطفا پس از گذشت نزدیک به دو سال یک گزارشی از عملکردتان برای رسانه های کازرون منتشر کنید. لطفا به این سوالات پاسخ دهید؟
بیمارستان نیمه تمام کازرون به کجا رسید؟
تکلیف پتروشیمی کازرون چه شد؟
مسئله راه آهن به کجا رسید؟
بحران آزاد راه شیراز و بوشهر برای کازرون را چقدر پیگیر بودید و نتیجه ان چه شد؟
تونل محرم چرا نیمه کاره باقی مانده است؟
کارخانه ها و از جمله کاشی سرامیک کاشانه چرا هنوز تعطیل است؟
کمربندی کازرون چرا احداث نگردید؟
شهرک صنعتی شمال کازرون کنار چاه های آب مگر قبل از انتخابات نگفتید آن را جابه جا می کنم و شهرک صنعتی جدید دور از کازرون می سازیم، پس چه شد؟
آیا شما اصلا پیگیر ارتقای فرمانداری کازرون به فرمانداری ویژه بوده اید؟ یا شاید بعد از این که همه شدند فرمانداری ویژه ما تازه متوجه شده ایم که فرمانداری ویژه چیست؟
در مدت نمایندگی شما تا حالا چندتا کارخانه در کازرون افتتاح شده است؟ یا شاید بهتر است بگویم چند کارخانه تعطیل شده است؟
شما آقای محمدصادقی در مورد معزل بیکاری برای کازرون چه کار کردید؟ آیا از وقتی شده اید نماینده فرصت شغلی جدیدی برای جوانان کازرون بوجود آمده است؟
چرا ورودی های کازرون اینقدر نازیبا و به هم ریخته است؟
تکلیف احداث پایانه کامیون ها و پارکینگ تریلرها به کجا رسید؟چرا خیابان های کازرون هنوز معزل پارکینگ تریلی دارند؟
گفتید شهرک مشاغل مزاحم را به شهرداری کمک می کنید تا ساخته شود. آیا قدمی برای ساخت شهرک مشاغل مزاحم برداشته شده است؟
راستی آقای محمدصادقی گفتید پزشک هستید، پس تاسیس رشته پزشکی برای دانشگاه دولتی را چرا پیگیری نکردید؟ چرا کازرون برخلاف شهرهای دیگر فارس مثل فسا و جهرم رشته پزشکی دولتی ندارد؟
آقای محمدصادقی چرا سیلوی گندم کازرون با نود درصد پیشرفت در زمان شما نیمه کاره رها شده است؟
آقای محمدصادقی اصلا من چرا به شما رای دادم، چرا برای شما تبلیغ کردم، چرا بخاطر شما خودم را بی آبرو کردم، چرا سنگ سینه شما را به دل زدم، چون من به شما اعتماد کردم، چون من دل به وعده هایی بستم که شما گفتید، ولی تا کنون دریغ از عملی شدن یکی از آن هایی که گفتید. در جلسه ای قبل از انتخابات گفتید کازرون دور قبلی چهار سال عقب رفت، حالا من می گویم کازرونی که نماینده اش عضو هیئت رییسه مجلس است، بعد از دو سال در حسرت آسفالت یک جاده پنج کیلومتری مانده است، وای از روزگار ما.
حهت اطلاع نماینده مردمی و بی ریا شهرستان کازرون:
بدبخت کازرون است.
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
1
2
احسنت کازرون به فنار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
2
9
حال شما جوگیر نشو دکتر جان
جلبک خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
1
10
حاج اقا سکوت رو شکست تقبل الله .حاج اقا دکتر بهتر نیس یکم به وضع کازرون برسی فکر کنم موقع تبلیغات کم قول ندادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
1
12
برو بابا فكر كازرون باش يه عرصه از خودت نشان بده و كاري براي شهرستان كن بي عرضه
ایلکه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
0
0
هوی دلم خوش بی که ممدصادقی ایشه نماینده تا سری به روستایی بدبختت بزنه نیدونسم از ...!
مردم
|
United Kingdom
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
1
5
آقای محمد صادقی
سلام

بسیار خوب است اگر انسان چیزهای خوب را از دیگران یاد بگیرد.
پیگیری مشکلات شهرستان و تعهد به رای مردم و مثمر ثمر بودن را از نمایندگان مردم فسا و جهرم بیاموزید.

با احترام
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
1
7
متاسفانه مثل همیشه فقط شعار .
ازمشکلات حوزه اتنخابیه خود هیچی نگفته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
7
1
دردود بر مرد عمل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
1
2
ما نماينده اجرايي ميخواهيم نه ساسي.دهقان ومحمد صادقي كه اجرايي نبودند.ما نماينده جوان ميخواهيم كه جوياي نام باشد تا بلكه كاري بكند نه آنكه نام ونان دارد كه ديگر تلاش نكند.اون 13 آبان كساني افتخار آفريدند كه الان درراس نيستند.دكتر جان بعد از رئيس ستاد كل كشور بودن اولين باراست كه آمدي ولي باز هم مسائل ساسي وكل.خيلي خوب است اين مسائل ولي كاراصليمان هم فراموش نكنيم.آقاي دكتر :اين همه اداره در سطح شهرستان چند نفر آن از نيروهاي جوان وپركار وبا انرژي هستند؟مگر همان 13آبان و....جوانان نيافريدند؟آري اگر انرژي باانگيزه جوان باشد خيلي ميتوان كارهاي بنيادي كرد.چرا نمي آيي ودر بين اين مردم مثل يكسال قبل از انتخابات وسال ديگر كه براي راي مي آيي.با مردم با اطلاع رساني قبلي صحبت كنيد؟چرا گزارش دوساله ات نمي دهي؟چر؟مگر از مردم نبودي؟پس كجاست با مردمي بودنت؟ما فرزندان انقلابيم وجان نثار انقلاب وكساني ميخواهيم كه باصداقت تمام همچون آن بسيجيان بي ادعا بدنبال خدمت باشند نه قدرت......آري خدمت....بيا و با ما به ازاين باش .هرچه شده اي تا به الان بپاس رزمنده بودن وبسجي بودنت بوده پس همان بسجي وبا روحيه خدمت گذاري قبلت باش.خدايا من گفتم...ياد فرزندان بي ادعايمان بخير....ياد شهيدان
الهم عجل الوليك الفرج
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
0
2
بخدااگه امار کاراشوبده همشوپیگیری کرده خیالتون راحت باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
7
2
حداقل کار دکتر اینست که به زیاده خواهان میدان نداده و خلاف کاران را حمایت نکرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
زحمت کشیده ، خسته نباشه، البته خود دکتر نماینده بسیار قانعی هستند و اصلا جویای پست و مقام بالاتر نیستند، تمام هم و غم دکتر شب و روزش شده پیگیری مشکلات کازرون
بطور کلی دکتر نشان داده در عمل که اصلا جویای مقام نیست و فقط به فکر حل مشکلات برای دور بعدی انتخابات هستند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
1
2
بهتر بود می گفتید
باید از هر نوع بی خیالی و وادادگی در مقابل شهر بدبخت کازرون پرهیز کرد
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
1
0
بله دکتر به زیاده خواهان بها نداده دوست عزیز یک سری به مجتمع بازرگانان بزن و انبار روبروی جام بزرگی برادر تو خوابی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
4
1
انشااله درانتخابات بعدی ماجوانان بارای دادن به مهندس موصلی شهردارموفق ،مدیروصادق کازرون تحولی عظیم درشهرستانایجاد می کنیم
پاسخ ها
قلی
| United Kingdom |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
شما کی باشین که برای مردم کازرون تصمیم میگیرید
شهروند کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
1
2
جناب موصلی تا کازرون رو درست نکرده حق جایی رفتن رو نداره!
بعد عمری یه شهردار گیرمون اومده میخواد بذاره بره، تو رو خدا دیگه نه! بذارید یه مدتی طعم ثبات مدیریتی بچشیم.
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
ببخشید قراره کازرون رو درست کنه یا اینکه درست کرده و قراره درست تر بشه!!
ماکه چند ساله چیزی ندیدیم و بیخود برای نماینده شدنش مردم رو حساس نکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷