پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
حجت‌الاسلام عزمی:
خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت: امروزه دوستان و هم‌پیمانان آمریکا به جاسوسی و نفاق این کشور اعتراف می‌کنند در صورتی که 34 سال پیش توسط ملت ایران برملا شد.

به گزارش کازرون‌نما به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام محمد جواد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با گرامی‌داشت 13 آبان روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز استکبارستیزی ملت ایران در سخنانی اظهار داشت: رژیم پهلوی توسط مجلس فرمایشی خود با تصویب لایحه کاپیتولاسیون حق نامشروعی را برای آمریکایی‌ها ایجاد کرد که براساس آن ایران و ایرانی را در تنزل عمیقی قرار داد.

وی افزود: لایحه ننگین کاپیتولاسیون به معنای فروختن کشور به آمریکایی‌ها بود و دست آنان را در ارتکاب به جنایت و هرزه‌گری به نوعی آزاد گذاشته بود و کسی جرأت اعتراض نداشت.

امام جمعه موقت کازرون گفت: آمریکایی‌ها با تصویب این لایحه در مجلس فرمایشی رژیم منحوس پهلوی ملت ایران را در انظار دنیا مردمی وحشی و قرون وسطایی جلوه داده بود.

عزمی تصریح کرد: چنانچه روشنگری حضرت امام (ره) نبود شاه کشور ایران را با وقاهت تمام به آمریکا فروخته بود. از کسانی که امروزه دم از ملی‌گرایی و ایرانی و ایرانیت می‌زنند باید پرسیده شود آن زمان که حضرت امام (ره) یک‌تنه در مقابل ستم رژیم پهلوی و لایحه ننگین کاپیتولاسیون ایستادگی می‌کردند کجا خزیده بودند.

خطیب موقت نماز جمعه کازرون در ادامه به اعتراف دوستان و هم‌پیمانان آمریکا به جاسوسی این کشور در دنیا اشاره کرد و افزود: 34 سال پیش توسط دانشجویان ایران لانه جاسوسی آمریکا تسخیر و عمل ننگین آن برملا شد.

عزمی بیان داشت: تازه امروزه مردم دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که سفرای آمریکا در کشورها مشتی جاسوس بیش نیستند و روز به روز به نفاق و دورویی آن پی می‌برند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با گرامی‌داشت فرا رسیدن ماه محرم و قیام امام حسین (ع) اذعان داشت: هیچ حادثه‌ای در یک‌هزار و 400 سال پیش تا امروز دلخراش و تکان دهنده‌تر از حادثه عاشورا در تاریخ اسلام یافت نمی‌شود.

امام جمعه کازرون گفت: امام حسین (ع) با قیام خود علیه خرافه‌پرستی و بدعت‌هایی که در اسلام به وجود آمده بود مبارزه کرد و با اهدای خون خود دین اسلام را زنده نگاه داشت.

عزمی خاطرنشان کرد: چنانچه امام حسین (ع) در برابر ظلم بنی‌امیه سکوت و بیعت می‌کرد امروزه خرافه‌پرستی دین اسلام را مانند دین مسیحیت فرا می‌گرفت و یک نام خالی از اسلام و مسلمانی باقی می‌ماند.

وی در پایان تصریح کرد: مسیحیتی که امروزه در اروپا و آمریکا و در غرب حاکم شده، با صدها مسئله خرافی آغشته شده و 33 انجیل توسط مسیحیان ساخته و پرداخته شده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹