پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۹
دیانتی‌نسب در شورای اداری شهرستان:
به گزارش کازرون‌نما؛ شورای اداری شهرستان کازرون در دانشگاه سلمان فارسی با حضور فرماندار، رؤسا و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان کازرون تشکیل جلسه داد.

به گزارش کازرون‌نما؛ شورای اداری شهرستان کازرون در دانشگاه سلمان فارسی با حضور فرماندار، رؤسا و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان کازرون تشکیل جلسه داد.

بعد از خوش‌آمدگویی و صحبت­های ابتدایی دکتر پولادی، ریاست دانشگاه سلمان فارسی، مرتضی دیانتی­نسب، مدیر آموزش و پرورش کازرون با همراهی ایمان فرهادپور، یکی از دبیران دبیرستان­های کازرون، به تبیین سند تحول بنیادین برای حضار پرداختند.

دیانتی­نسب گفت: آموزش و پرورش دارای شش رکن معلم، مدیریت، محتوا و برنامه­های آموزشی، فضا و تجهیزات، بودجه و مقررات آموزشی است، که از همه مهم­تر نقش بی­بدیل معلم است.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش محور اصلی معلم و در واقع تکریم معلم است. و افزود: اگر بقیه ارکان دچار نقص گردد می­توان کار را ادامه داد، ولی بدون معلم نه.

مدیر آموزش و پرورش با اشاره به شعار یونسکو، به عنوان متولی جهانی آموزش، گفت: مهم­ترین کارکرد این است که بتوانیم دانش­آموز را برای ورود به زندگی اجتماعی آماده کنیم.

دیانتی­نسب افزود: تا چشم­انداز سال 1404 باید هفتاد درصد دانش­آموزان به سمت رشته­های فنی و حرفه­ای سوق داده شوند.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین اضافه کرد: خانواده­ها باید نسبت به فرزندانشان حساس باشند و مجموعه دستگاه­ها باید کمک کنند تا این نهاد بتواند به اهداف خود برسد و اگر به کمک آموزش و پرورش نشتابند پس نباید توقعی هم داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون، گفت: بر اساس سند تحول بنیادین باید دانش­آموزی تربیت کنیم که در برابر چهار چیز خود را مسئول بداند، در برابر خدا، در برابر خود، در برابر دیگران و در برابر خلقت و دیگران.

دیانتی­نسب در حاشیه صحبت­های خود یاد مرحوم غلامعلی پولادی، بنیانگذار اولین مدرسه ملی در کازرون (به نام رامش)، را نیز گرامی داشت.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عبداله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
0
3
فرزند من سال ششم را تمام كرد گفتند بايد براي كامپيوتري مدرسه 50000تومان بدهيد تا كارنامه بچه تان را بدهيم گفتيم چشم. رفتيم مدارس نمونه دولتي ، شاهد با اينكه معدل فرزند86م/19 است گفتند قبول نمي شود اينجا جاي فرزندان نخبخه و... است رفتيم در يكي از مدرسه ها ثبت نام كنيم اولين برگه واريز 50000 تومان بود خدا وكيلي اينها اسلامي است .وقتي اموزش و پرورش در خط تجارت خريد و فروش زمين ،در امد باشگاه فرهنگيان وغيره است.اوليا و ادارات هم مسئول تربيت فرزندانشان هستند پس اين وسط شما چكاره ايد خدا حافظي كه دعوا نداره .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴