پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹
نخستين يادواره ۴۲ تن از شهداي ادوات يگان رزمي شهرستان كازرون در دوران هشت ساله دفاع مقدس امروز چهارشنبه در كازرون برگزار شد.به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، امام جمعه كازرون در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت :شهدا آنقدر وابسته به دين بودند كه داوطلبانه و عاشقانه به استقبال شهادت مي رفتند.

 نخستين يادواره ۴۲ تن از شهداي ادوات يگان رزمي شهرستان كازرون در دوران هشت ساله دفاع مقدس امروز چهارشنبه در كازرون برگزار شد.

به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، امام جمعه كازرون در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت :شهدا آنقدر وابسته به دين بودند كه داوطلبانه و عاشقانه به استقبال شهادت مي رفتند.

حجت الاسلام محمد خرسند افزود: ولايتمداري شهدا موجب شده بود تا انان جانشان را در راه پاسداشت و صيانت از ارزشهاي الهي ديني بي باكانه فدا كنند.

امام جمعه كازرون گفت: امروز قبله انقلاب ولايت و رهبري است و اين به معناي ان هست كه بايد نظر خودمان را كنار بگذاريم و تابع نظر رهبري باشيم .

وي افزود: امروز در كشور بحث رابطه با امريكا مطرح مي باشدو بايد آگاه بود كه موضوع مذاكره با امريكا جز اختيارات رهبري است .

فرمانده لشكر ۱۹ فجر كازرون هم با ارج نهادن به مقام والاي شهدا گفت: شهدا رفتند تا ارزشها بماند.

سردار اسكندر هوشمند افزود: بنا به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي برگزاري اين يادواره ها معادل شهادت و كاري است كه شهدا انجام مي دادند .

سردار هوشمند گفت :با برگزاري چنيين يادواره هايي همچنان پس از گذشت ۳۲سال گرمي خون شهدا در جامعه لمس مي شود .

وي با اشاره به اين مطلب كه فلسفه عاشورا يعني اينكه شيعه زير با ظلم نخواهد رفت افزود: اگر بناي سازش با دشمن بود ۳۵ سال قبل جوانان ما حركت نمي كردند وامروز هم جوانان ما آماده ايثار واز خود گذشتگي در دفاع از ارزشهاي الهي هستند .

فرمانده لشكر ۱۹ فجر گفت :زنده نگهداشتن خون شهدا موجب استمرار حركت جامعه در مسير انقلاب اسلامي خواهد بود.

در اين مراسم كه با حضور خانواده معظم شهدا وزرمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزارشد يكي از رزمندگان و يادگاران دوران دفاع مقدس خاطراتي از عملياتهاي رزمي در ان زمان بيان كرد و فرزند يكي از شهدا شعري در وصف ايثار وجانفشاني رزمندگان اسلام در جنگ تحميلي قرائت كرد


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳